End of love

Anonyymi-ap

Rakastit mua täydestä sydämestä ja heitin kaiken vaan menemään...

10

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei riitä että toinen rakastaa

• Anonyymi

Juuh. Usko mitä haluat. 🤣

• Anonyymi

Pallopää.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niinpä niinpä mutta toivottavasti voit hyvin

• Anonyymi

Se on elämää toisinaan sitä ei kaikki vain osaa arvostaa mitä oli ennen kuin sen on menettänyt ja sitä ei voi koskaan edes saada takaisin siksi pitäisi ensin tietää mitä elämältään haluaa eritoten silloin jos elämäänsä jotain etsii jotta edes tietää mitä oikeasti etsii

• Anonyymi

Selityksiä nyt ainakin keksitään usein. Eihän sitä monikaan asia elämässä 100 % varmuudella ole noin yleisestikään. Sivusta vaan tämä, ei liity muhun ‐------

• Anonyymi

Kaikki järjestyy aikanaan, kun mikään ei ole lopullista ennenkuin mullat on kasattu kuoppaan...

• Anonyymi

Näin on. Suru puserossa on. Rakkauteni oli pyyteetöntä. Rakastan, mutta satutti, ei ole tulevaisuutta meillä enää.

• Anonyymi

Niin siinä joskus vain käy, rakkaus ei vaan kanna perille asti. Joskus teet mitä vain niin mikään ei auta, ei vaikka seisoisi käsillään. Rakkautta ei osaa monikaan varmaan arvostaa tarpeeksi, pidetään itsestään selvyytenä sitä että toinen Rakastaa. Ei, se niin kyllä mene, ei elämä ole elokuva jolla on aina onnellinen loppu. Mutta uskon siihen enkä ala vaipua synkkyyteen, että Rakkaus lopulta löytyy jokaiselle, kun uskaltaa yrittää. Niin, kotia sitä ei kukaan tuo, kyllä se pitää käydä hakemassa oven ulkopuolelta useimmiten. Silloin jos Rakkaus jonkun kanssa ala, niin silloin vastapuoli ei ole sopiva, tarkoittaa että kemiat ei kohtaa toisiaan. Mutta uskon siihen että jokaiselle löytyy se oikea vastakappale, kun odottaa aikansa. Sitten kun huomaa että synkkääjonkun kanssa hyvin, kannattaa Rakkautta vaalia tarkasti. Ja, tehdä itse parhaansa ettei tyri itse sitä, sitten jos toinen kyllästyy niin se ei ainakaan ole oma syy. Josvain olet ottanut ja tehnyt parhaasi suhteen eteen. Uskon kyllä Rakkauteen ja sen voimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      6084
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1694
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1478
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1250
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      43
      859
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      824
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      91
      785
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      759
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      709
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      218
      702
    Aihe