Olen hyvin yllättynyt Win 11 toimivuudestaa

Anonyymi-ap

Win 11 toimii täydellisesti ja päivittyy helposti, ei liene parempaa softaa yrityksille ja kotiin.

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itseasiassa on eräs vielä parempi (ainakin toistaiseksi), jolla on yhtä merkkiä vaille sama nimi.

      Windows 10:n ja Windows 11:n välillä ei ole ominaisuuksien puolesta oikeastaan mitään eroa, ellei ulkoasuasetuksia pidä erityisen merkittävänä.
      Toistaiseksi Windows 11:n optimointi on kuitenkin vielä kesken, kuten asia usein on vastajulkaistun softan kanssa. Sen taustaprosessit käyttävät, jos nyt ei paljon niin ainakin havaittavasti, enemmän resursseja kuin Windows 10:n.

      Kunhan optimointi saadaan tämän vuoden lopulla tai ensi vuoden alussa korjattua, nähdään onko W11 parempi vai huonompi kuin edeltäjänsä.

      Ainakaan W11 ei ole samanlainen fiasko kuin W8 aikoinaan, Vistasta puhumattakaan, muttei toisaalta myöskään samanlainen harppaus parempaan kuin W7 ja XP olivat.

      • Anonyymi

        "fiasko kuin W8 aikoinaan" Oletko kuullut koskaan W8.1:stä?
        Itse olen "alentanut" mun kymppikoneet Win8.1:ksi ja minulla toimivat aivan erinomaisesti, ei mitään päivityssekoiluja (odota odota) kuten kympeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "fiasko kuin W8 aikoinaan" Oletko kuullut koskaan W8.1:stä?
        Itse olen "alentanut" mun kymppikoneet Win8.1:ksi ja minulla toimivat aivan erinomaisesti, ei mitään päivityssekoiluja (odota odota) kuten kympeissä.

        Nimenomaan. W8 oli niin surkea fiasko, että käytännössä kaikki siinä tehdyt uudistukset peruttiin 8.1-versiossa, joka on itseasiassa ulkoasua lukuunottamatta lähes suora klooni W7:sta. Ehkäpä pahin moka Kasissa oli täysin järjetön ajatus työntää tablettien käyttöliittymä olennaisesti sellaisenaan tietokoneille, mistä (yllätys yllätys) kukaan ei pitänyt.

        Itse en ole törmännyt mihinkään päivityssekoiluihin sen enempää Kympissä kuin Seiskassa, Kasi (piste ykkösessä) tai Yhdessätoistakaan. Totta kai käyttöjärjestelmiin päivityksiä tulee, mutta ei niistä mitään ongelmia ole aiheutunut.


      • Anonyymi

        Poista koko winkura!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. W8 oli niin surkea fiasko, että käytännössä kaikki siinä tehdyt uudistukset peruttiin 8.1-versiossa, joka on itseasiassa ulkoasua lukuunottamatta lähes suora klooni W7:sta. Ehkäpä pahin moka Kasissa oli täysin järjetön ajatus työntää tablettien käyttöliittymä olennaisesti sellaisenaan tietokoneille, mistä (yllätys yllätys) kukaan ei pitänyt.

        Itse en ole törmännyt mihinkään päivityssekoiluihin sen enempää Kympissä kuin Seiskassa, Kasi (piste ykkösessä) tai Yhdessätoistakaan. Totta kai käyttöjärjestelmiin päivityksiä tulee, mutta ei niistä mitään ongelmia ole aiheutunut.

        Minulla on/oli kaveri joka raivostui kun kympin päivitys oli loppuvaiheessa ja pysähtyi 98 prosenttiin. Asensin hänelle ekan olemassaolevan kympin ja päivityksien esto siihen.
        Hän ajeli sillä kuolemaansa asti ja ei koskaan ollut mitään ongelmia ja oli tyytyväinen.
        Toki olen samaa mieltä että W8 oli huono mutta 8.1 on vakain operatiivisysteemi mikä minulla on koskaan ollut. Aloitin jo NT4:stä ajat sitten ja käynyt läpi 95, 98, 2000, XP ja W7 aiemmin. W7 oli myös hyvä mielestäni.
        Win8.1;stä aion käyttää niin kauan kuin se on mahdollista, minun koneet ovat sen verran vanhoja ettei niihin voi asentaa W11;sta mikä toki kiinnostaa,,,jos pystyn maksamaan nykyiset kolminkertaiset sähkölaskut niin ehkä hankin koneen jossa on W11.


    • Anonyymi

      W 11 auttaa MS:n liikevaihtoa tuhoamalla miljardi vanhempaa konetta.

    • Anonyymi

      Olen hyvin yllättynyt Win 11 toimimattomuudesta! Mikään siinä ei toimi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe