Hassun hauska pääministerimme saa muotokuvan jonka maksaa Tamperelaiset veronmaksat.
Hupaisa likka vaatii että muotokuvan tekee Meeri Kotaniemi.
Kas kun ei Bratt Bitt.
SDP. n edustajat on aina niin jalat maassa ihmisiä.
Lahjahevosen suuhun ei katsota
10
106
Vastaukset 10
- Anonyymi
Arvaan että se on aasi.
- Anonyymi
Oliko tuo vitsi?? Kerro, että oli, mutta pahaa pelkään, että narsistijuopon vallanhimoisuuden nähden, tuo on totta.
- Anonyymi
Narsisti pärjäävät hyvin politiikassa, koska siellä heillä on hölmöjä peesaajia.
- Anonyymi
Pääministeri maalataan lipputangon takana seisovaksi, jolloin näkyy vain korvat.
- Anonyymi
Kyllä on taas niin aivottomat kirjoittajat mistä näitä riittää päivästä toiseen onko ne karannut jostain pöpilästä vai onko ne orpon kavereita luulevat kai olevansa vitsikkäitä voi voi kun naurattaa hah hah
- Anonyymi
Aloittajaa selvästi maailman meno ahdistaa, kaikesta täytyy yrittää vääntää jotain haukkumista.
- Anonyymi
Mitä haukkumista se on jos kertoo tosiasiat?
Vihervasemmistolaiset.
Teidän pitää saada se maalittamis laki lävitse eduskunnassa niin sitten voitte haastaa oikeuteen kaikki jotka on kanssanne eri mieltä. - Anonyymi
Kyllä on hyviä kaskuja mustasta surmasta, hihiii. Lipputangon takaa vain korvat näkyy, heheheee.
- Anonyymi
Ei ne ole kaskuja*(
- Anonyymi
Koutaniemi taitaa olla näitä tarinankertojia. Oliko koulukiusattu koska näytti eskimolta tai jotain. Paljon naistenlehdissä ja Marin tietää mitä se tietää, julkisuutta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455