Kumpi on henkilökohtaisempaa se että vieras panee pilluun vai suuhun?
Puolisoni antaa vieraan panna ja imee vieraan kullia mutta ei suutele vierasta kun on kuulemma liian henkilökohtaista.
Mitä mieltä olette?
Kumpi on henkilökohtaisempaa
11
1276
Vastaukset
- Anonyymi
Nooo..mielestäni kumpikin on yhtä henkilökohtaista. Oma mieheni antaa mökillä vieraan miehen tulla pilluuni. Sen jälkeen välittömästi on itse nousemassa satulaan. Kiihottavaa kun kaksi miestä peräjälkeen tyydyttää itsensä nussimalla minua. Tulee hyväksikäytetyn tunne.
Suihin en ole muilta miehiltä saanut ottaa.
N43- Anonyymi
Minä olen saanut täyden nautinto oikeuden muiden miesten kanssa.
Ystävämme (miehet) haluavat nuolla pilluani joten on luonnollista että annan myös suuhoitoa miehille. - Anonyymi
Harmi, mut jaksa odottaa, tsemiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen saanut täyden nautinto oikeuden muiden miesten kanssa.
Ystävämme (miehet) haluavat nuolla pilluani joten on luonnollista että annan myös suuhoitoa miehille.Hienoo, mut ethän ole hammashoitaja, osaisin välttää.
- Anonyymi
Kynttilän pitää palaa molemmissa päissä. Eiksje
- Anonyymi
Kynttilä perseesees ja annat palaa!
- Anonyymi
Vaimo antaa vieraan naida ja usein paljaalla, mutta ei ota suihin eikä suutele. On liian intiimiä. Paneminen on vain kivaa leikkiä ja nautintoa.
- Anonyymi
pitäskö olla jotai mieltä? paskan jauhamisesta?
- Anonyymi
hienoa nuolla pillua kun mies ottaa samalla suihin,nam.
- Anonyymi
Setämiehet täällä jauhaa paskaa
- Anonyymi
Vieraan lastit pillussa tuo iloa myös minulle. Mikään ei voita sitä kun voi työntää oman kalunsa vaimon pilluun johon vieras on juuri lauennut. Vaimon suuhun laukeamisesta ei ole minulle mitään iloa. Vaimo nielee vain vieraan lastit kiltisti.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057