Arctic Nutriton edustajuus

Anonyymi-ap

Facebook tuntuu olevan täynnä noita edustajia. Kannattaako lähteä tuohon mukaan? Onko tienesti oikeasti niin lupaava mitä sanovat? Pääseekö siitä halutessaan eroamaan, jos ei koekaan omaksi? Onko asiakkaita helppo saada, vai onko tämäkin näitä että pitää lähipiiriä ahdistella näillä? Kiva jos joku valaisisi!

22

59

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkos Nutrionilla lohkoketjua Onecoinin tapaan. Onecoinin salaisuus ole öljytty lohkoketju , sillä porukka rikastui.

    • Anonyymi

      Suosittelisin onpassivea. Se on paljon halvemmaksi tuleva verkostomarkkinointiyritys. Mitään ei tarvitse myydä. Etkä saa bonusta uusien jäsenien hankinnasta. Ainoat tappiot on satasen jäsenmaksu.

    • Anonyymi

      Ylilaudalla hyvä ketju verkostomarkkinoinnista.

    • Anonyymi

      Haluan myös tietää lisää Arctic Nutritionista. Onko siinä päätarkoitus hankkia uusia jälleenmyyjiä vai myydä tuotetta? Onko tuotteet ihan oikeasti niin hyviä kuin edustajat väittävät? Missä ne on kehitetty? Moniko tekee päätyökseen ja moniko lopettaa kokeiltuaan?

      • Anonyymi

        Arctic Nutritionissa on mahdollisuus ansaita usealla eri tavalla. On mahdollista keskittyä pelkästään tuotteiden myyntiin, mutta oman verkoston kasvattaminen nopeuttaa tulojen kertymistä. Yksin tätä ei kuitenkaan tarvitse tehdä, vaan tiimi on mukana auttamassa. Tuotteet ovat Oulun yliopistossa kehitettyjä. Olen itse vastikään aloittanut, joten en osaa sanoa tarkkoja lukuja yrityksessä työskentelevien määrästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arctic Nutritionissa on mahdollisuus ansaita usealla eri tavalla. On mahdollista keskittyä pelkästään tuotteiden myyntiin, mutta oman verkoston kasvattaminen nopeuttaa tulojen kertymistä. Yksin tätä ei kuitenkaan tarvitse tehdä, vaan tiimi on mukana auttamassa. Tuotteet ovat Oulun yliopistossa kehitettyjä. Olen itse vastikään aloittanut, joten en osaa sanoa tarkkoja lukuja yrityksessä työskentelevien määrästä.

        Oulun yliopistossa ei oltu kuultu koko yrityksestä. Soitin ja kysyin tutkimustuloksista 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulun yliopistossa ei oltu kuultu koko yrityksestä. Soitin ja kysyin tutkimustuloksista 😂

        Oulun yliopistosta en tiedä, mutta varman käden tietona kuulin, että marjojen, mm. tyrnin terveysvaikutuksia, on tutkittu ja niillä on todistetusti myönteisiä terveysvaikutuksia. Tiettyä avoimuutta toivoisin Arcticilta heidän tutkimuksista, tuotantotavoista ja -paikoista.


    • Anonyymi

      Olen seurannut sivusta tuttavan toimintaa kyseisessä yrityksessä ja olen todennut että pysyn tuotteista mahdollisimman kaukana. Meininki on hyvin "lahkomaista". Tuotteiden alkuperä ei myöskään ole tiedossa vaikka suomalaisiksi väittäävät. Jos haluat menettää ystäväsi ja rahasi niin liity ihmeessä.

      • Anonyymi

        Sama kuin onpassive. Jos haluat menettää rahasi ja ystäväsi, kannattaa liittyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kuin onpassive. Jos haluat menettää rahasi ja ystäväsi, kannattaa liittyä!

        Voi kuinka metsässä olette. Onpassive on ainoa yritys joka takaa menestystä kaikille jäsenille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuinka metsässä olette. Onpassive on ainoa yritys joka takaa menestystä kaikille jäsenille.

        Ja ainoa yritys johon kannattaa liittyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ainoa yritys johon kannattaa liittyä.

        Siis oikeesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oikeesti?

        Aivan niin. Parempaa ei löydy internetistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin. Parempaa ei löydy internetistä.

        Niin siis Arctic Nutrition. Vain taivas rajana. Mene höpöttämään siitä Onpassivesta Onpassiven keskusteluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis Arctic Nutrition. Vain taivas rajana. Mene höpöttämään siitä Onpassivesta Onpassiven keskusteluihin.

        Jos olet ONPASSIVEssa voit tehdä Arctic Nutrition myyntityösi sitä kautta. ONPASSIVE lähettää asiakkaita katsomaan mitä sinulla on tarjolla. Sinun ei tarvitse itse hakea asiakkaitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet ONPASSIVEssa voit tehdä Arctic Nutrition myyntityösi sitä kautta. ONPASSIVE lähettää asiakkaita katsomaan mitä sinulla on tarjolla. Sinun ei tarvitse itse hakea asiakkaitasi.

        Tai jos sinulla on yritys niin voit ONPASSIVEn kautta edustaa yritystäsi. ONPASSIVE auttaa sinua menestymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai jos sinulla on yritys niin voit ONPASSIVEn kautta edustaa yritystäsi. ONPASSIVE auttaa sinua menestymään.

        Anna mun kaikki kestää.


    • Anonyymi

      Ei kannata!

      • Anonyymi

        Onko omaa kokemusta?


    • Anonyymi

      "Tai jos sinulla on yritys niin voit ONPASSIVEn kautta edustaa yritystäsi. ONPASSIVE auttaa sinua menestymään."

      Tämä on ihan täyttä puutaheinää. Onpassivella ei ole mitään liiketoimintaa, paitsi rahan kerääminen jäsenmaksuina. Ei edes mitään tuotteita mitä voisi myydä. Joten älä ainakaan sioita onpassiveen.

    • Anonyymi

      Minkähän takia Arctic Nutritionilla on edustajia moninkertaisesti enemmän kuin onpassivella? Voisiko se johtua siitä että ensinmainitulla on edes jotain tuotteita myyntilistalla? Onpassivella ei ole mitään tuotteita eikä edes mitään mainoksia joissa kerrottaisiin mitä se aikoo tuottaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe