🤔🍁🍂 Pilvinen harmaa syksyinen aamu. Puiden lehdet kivana väripisteenä harmaan keskellä. Makkarin ikkunan alla kasvaa marja-aronia täynnä mustanpuhuvia terveellisiä marjojaan. Maistelun jälkeen jätin ne pikkulinnuille. Kuivan kesän jälkeen niitä oli mahdoton syödä. Nyt voin sitten ihastella, kun rastaat keikkuvat pensaan oksilla marjoja syömässä.
Paikkasin juuri sukanpohjasta reiän ja mietin, että voisipa sydämen paikkailla yhtä helposti. Mulla kun puuttuu siitä palanen, joka jäi kamelinkarvan värisen talvipalttoon taskuun kynien viereen😍
Hyvää viikonalkua
5
94
Vastaukset
- Anonyymi
💩.ajatus 😍
Linnuista puheenollen mulle tulee nyt pönttömainoksia tuohon sivupalkkiin. Kalliita desugn pönttöjä osavillekin ja pörriäisille hotelleja. mutta kuka nyt lepakon pönttöjä ostaisi ja asuuko ne edes pöntöissä. Pojan pehmosiilivillityksen aikaan tein rivarin pihalle siilin talvehtimiskopin. Ei siinä talvehtinut yksikään siili, vaikka niitä pihalla liikkui. Ihania palleroita. Ne suuttui ja tuhisi vihaisena jos niille ei ollutkaan iltapalaa järjestetty.
Ups hups!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574