asioista, joihin emme voi vaikuttaa. Koetetaan luottaa siihen, että se mikä on tarkoitettu tapahtuvaksi, se löytää tiensä perille.
Päästetään irti
15
89
Vastaukset
- Anonyymi
Päästän irti
- Anonyymi
Älä löysää, putoan!!!!
- Anonyymi
Ihan erilainen vinkkeli alkaa!vain tämän laitan.
- Anonyymi
Olen päästänyt jo, ymmärsin vihdoin että leikit. Ja minä olen leikki-iän jo ohittanut.
- Anonyymi
Muistinkin et oon tainnut höpistä jotain samanlaista keväällä 🤭 Noh...
- Anonyymi
Linnuilla on kevättä rinnoissa ja syksyisin.
- Anonyymi
Sillä on jo uusi odottelemassa jos vaan haluu, en estele miestä.
- Anonyymi
Mutta kun mä en haluu mitää uutta...mä haluun vaan sut ;(
- Anonyymi
Mihin tää liittyy?!
- Anonyymi
Ei mihinkään. Pidän kiinni.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mihinkään. Pidän kiinni.
SivustaKyllä liittyy. Irtipääseminen haavekuvasta tulee olemaan helppoa.
- Anonyymi
Mitä sinä mies leikit täällä, ota yhteyttä IRL.
- Anonyymi
Nii
Sä haluut vanhan
- Anonyymi
Joo odotellaan tahoillamme ja mitään ei tule ikinä tapahtumaan meidän välillä.
- Anonyymi
Samaa mieltä, pääsispä eroon ajatuksista. Puolin ja toisin, olis unelma toteutunu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2054820Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html163803Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2193686Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1233028Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1572995Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis552913Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat152511Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos642482Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien802288En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132115