Suuseksiä sulle

Anonyymi-ap

Olen 30v nainen etsin miestä 18-20v jolta saisin ottaa suihin pari kertaa viikossa asun hyvinkäällä voit tulla mun luokse asun yksin

11

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi haluat imeä poikasten etkä miesten kalua?

      • Anonyymi

        Koska olen "nainen" eli pelkkä poikanen itsekin
        Ap


    • Anonyymi

      Keski suomes ois 22v kalu imettäväks mihin ei oo vielä nainen koskenut

      • Anonyymi

        Tykkäät poikasista sinäkin siis


      • Anonyymi

        Pääsetkö tulemaan hyvinkäälle olisi ihanaa antaa sulle eka suihin otto oletko muuten vielä neitsyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsetkö tulemaan hyvinkäälle olisi ihanaa antaa sulle eka suihin otto oletko muuten vielä neitsyt

        Valitettavasti en töitten takia kerkeä lähtemään minnekkään kauemmaksi ja lomia ei ole tiedossa toviin, ja täysin kokematon olen eli neitsyt vielä... Tv. 22v kokematon


    • Hyvää huomenta! Onpa kaunis ja kiihottava aloitus naiselta, hyvin spesifi ja ilmiselvästi aloittajan fetissiä palvelemaan. Lisää tällaisia naisilta, rohkeutta vaan ulosantiin. On tosi freesiä lukea tällaisia aloituksia!!
      Toivottavasti löytyy komea kalu lypsettäväksi

      • Anonyymi

        Eli sinäkin haaveilet nuorista pojista 😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinäkin haaveilet nuorista pojista 😂😂

        Tuollainen 18-20v nainen (aloittaja hakee muuten MIESTÄ, ei poikaa) kävisi oikein hyvin. En tiedä mistä muuten olet keksinyt työntää tuota poika sanaa tähän yhteyteen, ehkä sulla on vaan käsitteet hieman hukassa. Tai ehkä se on vaan sun alikehittyneet aivot jonka takia toistat itseäsi, asia jolle et mahda mitään joten se sinulle anteeksi suotakoon. Voisit vaikka kysäistä äidiltäsi, missä iässä ollaan poikia ja tyttöjä, ja milloin pojasta tulee mies / tytöstä nainen. Ehkä äiti osaa paremmin kertoa


      • Anonyymi
        Kouluttajasi kirjoitti:

        Tuollainen 18-20v nainen (aloittaja hakee muuten MIESTÄ, ei poikaa) kävisi oikein hyvin. En tiedä mistä muuten olet keksinyt työntää tuota poika sanaa tähän yhteyteen, ehkä sulla on vaan käsitteet hieman hukassa. Tai ehkä se on vaan sun alikehittyneet aivot jonka takia toistat itseäsi, asia jolle et mahda mitään joten se sinulle anteeksi suotakoon. Voisit vaikka kysäistä äidiltäsi, missä iässä ollaan poikia ja tyttöjä, ja milloin pojasta tulee mies / tytöstä nainen. Ehkä äiti osaa paremmin kertoa

        Kysypähän itse omalta äidiltäs hän varmaan neuvoo sua kokematonta ja tietämätöntä. Sulle kai sekin vielä epäselvä että aloittaja on tyttöilijä eli poikanen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysypähän itse omalta äidiltäs hän varmaan neuvoo sua kokematonta ja tietämätöntä. Sulle kai sekin vielä epäselvä että aloittaja on tyttöilijä eli poikanen

        Ja sä tiedät tuon "aloittaja on tyttöilijä eli poikanen" mistä? Oletko aloittaja kun noin itsevarmasti anonyymistä viestittelijästä osaat sanoa tuollaista. Mä luulen, että sulla ei ole minkäänlaista reaalimaailman kokemusta naisista niin luulet kaikkia naisia pojiksi tai miehiksi. Ehkä sinäkin vielä joskus saat muunkin naiskokemuksen kuin äitisi


    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe