Suuseksiä sulle

Anonyymi-ap

Olen 30v nainen etsin miestä 18-20v jolta saisin ottaa suihin pari kertaa viikossa asun hyvinkäällä voit tulla mun luokse asun yksin

11

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi haluat imeä poikasten etkä miesten kalua?

• Anonyymi

Koska olen "nainen" eli pelkkä poikanen itsekin
        Ap

• Anonyymi

Keski suomes ois 22v kalu imettäväks mihin ei oo vielä nainen koskenut

• Anonyymi

Tykkäät poikasista sinäkin siis

• Anonyymi

Pääsetkö tulemaan hyvinkäälle olisi ihanaa antaa sulle eka suihin otto oletko muuten vielä neitsyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsetkö tulemaan hyvinkäälle olisi ihanaa antaa sulle eka suihin otto oletko muuten vielä neitsyt

Valitettavasti en töitten takia kerkeä lähtemään minnekkään kauemmaksi ja lomia ei ole tiedossa toviin, ja täysin kokematon olen eli neitsyt vielä... Tv. 22v kokematon

• Hyvää huomenta! Onpa kaunis ja kiihottava aloitus naiselta, hyvin spesifi ja ilmiselvästi aloittajan fetissiä palvelemaan. Lisää tällaisia naisilta, rohkeutta vaan ulosantiin. On tosi freesiä lukea tällaisia aloituksia!!
      Toivottavasti löytyy komea kalu lypsettäväksi

• Anonyymi

Eli sinäkin haaveilet nuorista pojista 😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Eli sinäkin haaveilet nuorista pojista 😂😂

Tuollainen 18-20v nainen (aloittaja hakee muuten MIESTÄ, ei poikaa) kävisi oikein hyvin. En tiedä mistä muuten olet keksinyt työntää tuota poika sanaa tähän yhteyteen, ehkä sulla on vaan käsitteet hieman hukassa. Tai ehkä se on vaan sun alikehittyneet aivot jonka takia toistat itseäsi, asia jolle et mahda mitään joten se sinulle anteeksi suotakoon. Voisit vaikka kysäistä äidiltäsi, missä iässä ollaan poikia ja tyttöjä, ja milloin pojasta tulee mies / tytöstä nainen. Ehkä äiti osaa paremmin kertoa

• Anonyymi
        Kouluttajasi kirjoitti:

Tuollainen 18-20v nainen (aloittaja hakee muuten MIESTÄ, ei poikaa) kävisi oikein hyvin. En tiedä mistä muuten olet keksinyt työntää tuota poika sanaa tähän yhteyteen, ehkä sulla on vaan käsitteet hieman hukassa. Tai ehkä se on vaan sun alikehittyneet aivot jonka takia toistat itseäsi, asia jolle et mahda mitään joten se sinulle anteeksi suotakoon. Voisit vaikka kysäistä äidiltäsi, missä iässä ollaan poikia ja tyttöjä, ja milloin pojasta tulee mies / tytöstä nainen. Ehkä äiti osaa paremmin kertoa

Kysypähän itse omalta äidiltäs hän varmaan neuvoo sua kokematonta ja tietämätöntä. Sulle kai sekin vielä epäselvä että aloittaja on tyttöilijä eli poikanen

• Anonyymi kirjoitti:

Kysypähän itse omalta äidiltäs hän varmaan neuvoo sua kokematonta ja tietämätöntä. Sulle kai sekin vielä epäselvä että aloittaja on tyttöilijä eli poikanen

Ja sä tiedät tuon "aloittaja on tyttöilijä eli poikanen" mistä? Oletko aloittaja kun noin itsevarmasti anonyymistä viestittelijästä osaat sanoa tuollaista. Mä luulen, että sulla ei ole minkäänlaista reaalimaailman kokemusta naisista niin luulet kaikkia naisia pojiksi tai miehiksi. Ehkä sinäkin vielä joskus saat muunkin naiskokemuksen kuin äitisi

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe