Olen 30v nainen etsin miestä 18-20v jolta saisin ottaa suihin pari kertaa viikossa asun hyvinkäällä voit tulla mun luokse asun yksin
Suuseksiä sulle
11
105
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi haluat imeä poikasten etkä miesten kalua?
- Anonyymi
Koska olen "nainen" eli pelkkä poikanen itsekin
Ap
- Anonyymi
Keski suomes ois 22v kalu imettäväks mihin ei oo vielä nainen koskenut
- Anonyymi
Tykkäät poikasista sinäkin siis
- Anonyymi
Pääsetkö tulemaan hyvinkäälle olisi ihanaa antaa sulle eka suihin otto oletko muuten vielä neitsyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsetkö tulemaan hyvinkäälle olisi ihanaa antaa sulle eka suihin otto oletko muuten vielä neitsyt
Valitettavasti en töitten takia kerkeä lähtemään minnekkään kauemmaksi ja lomia ei ole tiedossa toviin, ja täysin kokematon olen eli neitsyt vielä... Tv. 22v kokematon
Hyvää huomenta! Onpa kaunis ja kiihottava aloitus naiselta, hyvin spesifi ja ilmiselvästi aloittajan fetissiä palvelemaan. Lisää tällaisia naisilta, rohkeutta vaan ulosantiin. On tosi freesiä lukea tällaisia aloituksia!!
Toivottavasti löytyy komea kalu lypsettäväksi- Anonyymi
Eli sinäkin haaveilet nuorista pojista 😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinäkin haaveilet nuorista pojista 😂😂
Tuollainen 18-20v nainen (aloittaja hakee muuten MIESTÄ, ei poikaa) kävisi oikein hyvin. En tiedä mistä muuten olet keksinyt työntää tuota poika sanaa tähän yhteyteen, ehkä sulla on vaan käsitteet hieman hukassa. Tai ehkä se on vaan sun alikehittyneet aivot jonka takia toistat itseäsi, asia jolle et mahda mitään joten se sinulle anteeksi suotakoon. Voisit vaikka kysäistä äidiltäsi, missä iässä ollaan poikia ja tyttöjä, ja milloin pojasta tulee mies / tytöstä nainen. Ehkä äiti osaa paremmin kertoa
- Anonyymi
Kouluttajasi kirjoitti:
Tuollainen 18-20v nainen (aloittaja hakee muuten MIESTÄ, ei poikaa) kävisi oikein hyvin. En tiedä mistä muuten olet keksinyt työntää tuota poika sanaa tähän yhteyteen, ehkä sulla on vaan käsitteet hieman hukassa. Tai ehkä se on vaan sun alikehittyneet aivot jonka takia toistat itseäsi, asia jolle et mahda mitään joten se sinulle anteeksi suotakoon. Voisit vaikka kysäistä äidiltäsi, missä iässä ollaan poikia ja tyttöjä, ja milloin pojasta tulee mies / tytöstä nainen. Ehkä äiti osaa paremmin kertoa
Kysypähän itse omalta äidiltäs hän varmaan neuvoo sua kokematonta ja tietämätöntä. Sulle kai sekin vielä epäselvä että aloittaja on tyttöilijä eli poikanen
Anonyymi kirjoitti:
Kysypähän itse omalta äidiltäs hän varmaan neuvoo sua kokematonta ja tietämätöntä. Sulle kai sekin vielä epäselvä että aloittaja on tyttöilijä eli poikanen
Ja sä tiedät tuon "aloittaja on tyttöilijä eli poikanen" mistä? Oletko aloittaja kun noin itsevarmasti anonyymistä viestittelijästä osaat sanoa tuollaista. Mä luulen, että sulla ei ole minkäänlaista reaalimaailman kokemusta naisista niin luulet kaikkia naisia pojiksi tai miehiksi. Ehkä sinäkin vielä joskus saat muunkin naiskokemuksen kuin äitisi
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625