mukava lukea muutamia kirjoituksia ja huomata miten läheltä voikin "jonkun" naisen kirjoitukset liipata itseäni. Niistä kirjoituksista tuli tunne, että hänen kanssaan olisi aiemminkin oltu "yhteydessä". Tunnettu toisemme.
Mies
Olipas tänään
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitkä ketjut?
- Anonyymi
Mopon ketjut
- Anonyymi
Joskus ne liippaa läheltä, mutta sitten ei natsaa kuitenkaan. Järkevintä olisi jättää koko palsta. Olenko järkevä? No en. Roikun täällä ja menetän järkeni.
- Anonyymi
Tänäänkö? Harmi, tänään en ole juuri kirjoitellut.
- Anonyymi
Minulle kävi näin myös tänään
-n- Anonyymi
Ennen puolta päivääkö?
Mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen puolta päivääkö?
MiesTäytyy kyllä sanoa, että useammassa ketjussa tänään. Kellonaikoja en muista. Olin kyllä aamupäivällä palstalla pikaisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että useammassa ketjussa tänään. Kellonaikoja en muista. Olin kyllä aamupäivällä palstalla pikaisesti
No niin. Yksi henkilö (n) jätti kyllä tutun tunteen viestiketjuun useammin kuin kerran.
Mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin. Yksi henkilö (n) jätti kyllä tutun tunteen viestiketjuun useammin kuin kerran.
MiesEi voi tietää. Täällä ei pahemmin kukaan kerro kunnon tuntomerkkejä toisesta.
- Anonyymi
Niin niin joopa joo
- Anonyymi
Miksi noin kyyninen?
- Anonyymi
Itse taas tajusin, et on eri huumori. Erilaisuus kunniaan, mut tykkään mustasta huumorista enemmän.
- Anonyymi
Joihinkin ketTuihin on Tullut kiRjoitelTua. Mitkähän ketjut kyseessä?
- Anonyymi
Olisko fillarin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko fillarin?
Pole, pole! Kyllä ketjua riittää.
- Anonyymi
Kyse on viestiketjusta "Ajattelit taas minua", minkä hän (nainen) oli "osaksi" kirjoittanut toisen viestiketjun siivittämänä.
Silmäilin hänen (n) kirjoittamaansa aikaisemmin julkaistuja viestejä, niin ainoastaan yhdestä pystyi tietämään varmasti ketä/keitä asianosaisia henkilöitä viesti koskee. Viestissä oli useita tunnisteita, joista ei voinut erehtyä.
Tuossa "Ajattelit taas minua" viestiketjussa kirjoituksen aloittaja vastasi kysymykseeni, että näin oli myös tapahtunut eli hän oli "jatkanut" aiemmin lukemaansa viestiketjua uudella.
Olen aika lailla vakuuttunut siitä, että sekä hän (n), että myös alkuperäisen viestiketjun kirjoittaja eli minä tunnemme toisemme.
Tietysti olisi kiva saada hänen (n) näkemyksensä asiaan, että olinko ollut oikeassa johtopäätöksissäni. Voihan tietysti tekemäni johtopäätökset menneet vikaankin. Sitten voi vain todeta, että jopas on sattunut lähelle natsaamaan.
Mies- Anonyymi
Mikä se toinen viestiketju oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917392
- 403572
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31712Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652