mukava lukea muutamia kirjoituksia ja huomata miten läheltä voikin "jonkun" naisen kirjoitukset liipata itseäni. Niistä kirjoituksista tuli tunne, että hänen kanssaan olisi aiemminkin oltu "yhteydessä". Tunnettu toisemme.
Mies
Olipas tänään
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitkä ketjut?
- Anonyymi
Mopon ketjut
- Anonyymi
Joskus ne liippaa läheltä, mutta sitten ei natsaa kuitenkaan. Järkevintä olisi jättää koko palsta. Olenko järkevä? No en. Roikun täällä ja menetän järkeni.
- Anonyymi
Tänäänkö? Harmi, tänään en ole juuri kirjoitellut.
- Anonyymi
Minulle kävi näin myös tänään
-n- Anonyymi
Ennen puolta päivääkö?
Mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen puolta päivääkö?
MiesTäytyy kyllä sanoa, että useammassa ketjussa tänään. Kellonaikoja en muista. Olin kyllä aamupäivällä palstalla pikaisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että useammassa ketjussa tänään. Kellonaikoja en muista. Olin kyllä aamupäivällä palstalla pikaisesti
No niin. Yksi henkilö (n) jätti kyllä tutun tunteen viestiketjuun useammin kuin kerran.
Mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin. Yksi henkilö (n) jätti kyllä tutun tunteen viestiketjuun useammin kuin kerran.
MiesEi voi tietää. Täällä ei pahemmin kukaan kerro kunnon tuntomerkkejä toisesta.
- Anonyymi
Niin niin joopa joo
- Anonyymi
Miksi noin kyyninen?
- Anonyymi
Itse taas tajusin, et on eri huumori. Erilaisuus kunniaan, mut tykkään mustasta huumorista enemmän.
- Anonyymi
Joihinkin ketTuihin on Tullut kiRjoitelTua. Mitkähän ketjut kyseessä?
- Anonyymi
Olisko fillarin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko fillarin?
Pole, pole! Kyllä ketjua riittää.
- Anonyymi
Kyse on viestiketjusta "Ajattelit taas minua", minkä hän (nainen) oli "osaksi" kirjoittanut toisen viestiketjun siivittämänä.
Silmäilin hänen (n) kirjoittamaansa aikaisemmin julkaistuja viestejä, niin ainoastaan yhdestä pystyi tietämään varmasti ketä/keitä asianosaisia henkilöitä viesti koskee. Viestissä oli useita tunnisteita, joista ei voinut erehtyä.
Tuossa "Ajattelit taas minua" viestiketjussa kirjoituksen aloittaja vastasi kysymykseeni, että näin oli myös tapahtunut eli hän oli "jatkanut" aiemmin lukemaansa viestiketjua uudella.
Olen aika lailla vakuuttunut siitä, että sekä hän (n), että myös alkuperäisen viestiketjun kirjoittaja eli minä tunnemme toisemme.
Tietysti olisi kiva saada hänen (n) näkemyksensä asiaan, että olinko ollut oikeassa johtopäätöksissäni. Voihan tietysti tekemäni johtopäätökset menneet vikaankin. Sitten voi vain todeta, että jopas on sattunut lähelle natsaamaan.
Mies- Anonyymi
Mikä se toinen viestiketju oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512