Olipas tänään

Anonyymi-ap

mukava lukea muutamia kirjoituksia ja huomata miten läheltä voikin "jonkun" naisen kirjoitukset liipata itseäni. Niistä kirjoituksista tuli tunne, että hänen kanssaan olisi aiemminkin oltu "yhteydessä". Tunnettu toisemme.

Mies

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitkä ketjut?

• Anonyymi

Mopon ketjut

• Anonyymi

Joskus ne liippaa läheltä, mutta sitten ei natsaa kuitenkaan. Järkevintä olisi jättää koko palsta. Olenko järkevä? No en. Roikun täällä ja menetän järkeni.

• Anonyymi

Tänäänkö? Harmi, tänään en ole juuri kirjoitellut.

• Anonyymi

Minulle kävi näin myös tänään

-n

• Anonyymi

Ennen puolta päivääkö?

Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen puolta päivääkö?

Mies

Täytyy kyllä sanoa, että useammassa ketjussa tänään. Kellonaikoja en muista. Olin kyllä aamupäivällä palstalla pikaisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, että useammassa ketjussa tänään. Kellonaikoja en muista. Olin kyllä aamupäivällä palstalla pikaisesti

No niin. Yksi henkilö (n) jätti kyllä tutun tunteen viestiketjuun useammin kuin kerran.

Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin. Yksi henkilö (n) jätti kyllä tutun tunteen viestiketjuun useammin kuin kerran.

Mies

Ei voi tietää. Täällä ei pahemmin kukaan kerro kunnon tuntomerkkejä toisesta.

• Anonyymi

Niin niin joopa joo

• Anonyymi

Miksi noin kyyninen?

• Anonyymi

Itse taas tajusin, et on eri huumori. Erilaisuus kunniaan, mut tykkään mustasta huumorista enemmän.

• Anonyymi

Joihinkin ketTuihin on Tullut kiRjoitelTua. Mitkähän ketjut kyseessä?

• Anonyymi

Olisko fillarin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko fillarin?

Pole, pole! Kyllä ketjua riittää.

• Anonyymi

Kyse on viestiketjusta "Ajattelit taas minua", minkä hän (nainen) oli "osaksi" kirjoittanut toisen viestiketjun siivittämänä.

Silmäilin hänen (n) kirjoittamaansa aikaisemmin julkaistuja viestejä, niin ainoastaan yhdestä pystyi tietämään varmasti ketä/keitä asianosaisia henkilöitä viesti koskee. Viestissä oli useita tunnisteita, joista ei voinut erehtyä.

Tuossa "Ajattelit taas minua" viestiketjussa kirjoituksen aloittaja vastasi kysymykseeni, että näin oli myös tapahtunut eli hän oli "jatkanut" aiemmin lukemaansa viestiketjua uudella.

Olen aika lailla vakuuttunut siitä, että sekä hän (n), että myös alkuperäisen viestiketjun kirjoittaja eli minä tunnemme toisemme.

Tietysti olisi kiva saada hänen (n) näkemyksensä asiaan, että olinko ollut oikeassa johtopäätöksissäni. Voihan tietysti tekemäni johtopäätökset menneet vikaankin. Sitten voi vain todeta, että jopas on sattunut lähelle natsaamaan.

Mies

• Anonyymi

Mikä se toinen viestiketju oli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      91
      7392
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3572
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1836
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1030
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      913
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      891
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      797
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      719
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      712
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe