Eroaminen ihastuksen vuoksi

Anonyymi-ap

Kokemusta? Meillä on vain yksi elämä

26

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kissalla on 7 henkeä

    • Anonyymi

      Sen pitäisi olla syvempää kuin ihastus

    • On kokemusta. Kannattaa puntaroida tarkasti mitä olet suhteessasi saanut, miten suhteesi vastaa tarpeisiisi ja tunnetko että suhteesi voi kehittyä. Samalla kannattaa miettiä mitä olet hakemassa tältä ihastukseltasi, miksi olet ihastunut ja miksi haluaisit erota ihastuksesi vuoksi.

    • Anonyymi

      On kokemusta. Eikä niin kiva kokemus ollutkaan. 🥴

      Jos ei ole sekään, kun on aivan hulluna toiseen eikä voi tehdä mitään asialle.

    • Anonyymi

      Jos toinen kiinnostaa enemmän,kannattaa miettiä tosiaan,kumman kanssa haluaa loppuelämän viettää..vaihtoehtona on elää nykyisen kumppanin kanssa,mutta suhteesta on kuollut intohimo ja rakkaus? tai erota ja elää toisen kanssa,ehkä onnellisempi suhde?

      • Anonyymi

        että siinä vaihtoehdot...olet tainnut jo päättää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että siinä vaihtoehdot...olet tainnut jo päättää

        en minä päätä kenenkään toisen puolesta,itse se päätös on tehtävä itseä kuunnellen,ei sitä kukaan ulkopuolinen voi sanoa...


      • Anonyymi

        Kyllä se intohimo sen toisenkin kanssa joskus tulee päättymään. Yleensä se rakkaushuuma ja intohimo kestävät korkeintaan sen muutaman vuoden, jos eletään yhdessä arkea. ARKI se astuu lopulta jokaiseen suhteeseen tavalla, tai toisella. Tietysti sitä rakastuneena ajattelee, että on se oikea ikuisen huuman kohde toiselle, eikä henkilö tule ikinään ihastumaan muihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se intohimo sen toisenkin kanssa joskus tulee päättymään. Yleensä se rakkaushuuma ja intohimo kestävät korkeintaan sen muutaman vuoden, jos eletään yhdessä arkea. ARKI se astuu lopulta jokaiseen suhteeseen tavalla, tai toisella. Tietysti sitä rakastuneena ajattelee, että on se oikea ikuisen huuman kohde toiselle, eikä henkilö tule ikinään ihastumaan muihin.

        Elämä on sellasta,että ikinä ei voi tietää,miten missäkin tulee käymään..jos ajattelee,että loppuu se tämäkin rakkaus joskus,että ei viiti lähteä kokeilemaan,niin voihan sitä silleenkin ajatella,mutta kun koskaan ei voi tietää...jos haluaa kokeilla,pitää sitten kokeilla...parempi kokeilla kuin katua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se intohimo sen toisenkin kanssa joskus tulee päättymään. Yleensä se rakkaushuuma ja intohimo kestävät korkeintaan sen muutaman vuoden, jos eletään yhdessä arkea. ARKI se astuu lopulta jokaiseen suhteeseen tavalla, tai toisella. Tietysti sitä rakastuneena ajattelee, että on se oikea ikuisen huuman kohde toiselle, eikä henkilö tule ikinään ihastumaan muihin.

        Itselläni kesti huumaa 9 vuotta. Rakkautta yhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se intohimo sen toisenkin kanssa joskus tulee päättymään. Yleensä se rakkaushuuma ja intohimo kestävät korkeintaan sen muutaman vuoden, jos eletään yhdessä arkea. ARKI se astuu lopulta jokaiseen suhteeseen tavalla, tai toisella. Tietysti sitä rakastuneena ajattelee, että on se oikea ikuisen huuman kohde toiselle, eikä henkilö tule ikinään ihastumaan muihin.

        Onhan se ihan eri asia jos kemiat toimii ja on hyvä olla toisen kanssa. Toisen kanssa ei ole hyvä olo niin miksi pitää väkisin jaksaa kärvistellä. Jokaisella on vaan yksi elämä ei ole ollenkaan sama kenen kanssa elämänsä viettää. Elämä on kallis kaunis ja aika rajallinen. Pitäisi vaan uskaltaa heittäytyä eikä sietää jatkuvaa huonoa suhdetta ja oloa.


    • Anonyymi

      Varmaan puntaroida nykyisen suhteen tila, oletko onnellinen? ...Ja varmistaa että tämä ihastus on valmis lähtemään siihen mitä sinulla on mielessä.

    • Anonyymi

      Enemmän tärkee olis ehkäpä pohtia mitä elämältään haluaa. Siihen ei pitäs ihastuminen vaikuttaa. Ootko onnellinen, tyytyväinen elämääs nyt? Jollet, niin miks? Olisitko tyytyväinen ilman parisuhdetta jne jne.

    • Anonyymi

      Tämä voisi olla kynästäni. - Enää ei tarvitse miettiä, se ihastus paljastui yksipuoliseksi💔

    • Anonyymi

      Kysy suoraan ennen kuin eroat turhaan, mun vinkki. Ihastus voi loppua tai ei vastaa haaveita, eikä tunteisiin.

      • Anonyymi

        Sairasta. Tuossa ette ajattele ollenkaan sen henkilön nykyistä kumppania. On siinä hänenkin elämänsä ja tunteensa pelissä. Silloin erotaan, jos suhde ei toimi ja tunteet loppu, eikä vasta sitten, kun löytyy uusi ja parempi.


    • Anonyymi

      Älä hyvä nainen pistä elämääsi remonttiin pelkän ihastuksen takia. Sehän olisi valtavaa tyhmyyttä.

    • Anonyymi

      Ajattelen jotenkin niin, että se ihastus ei pitäisi olla syy eroon. Ihastus voi olla seurausta jostakin joka on syy, mutta ei se ihastus itsessään. Eli pohdi siltä kannalta, olisitko valmis lähtemään aiemmasta parisuhteesta, jos et tekisi sitä ihastuksen vuoksi? Mikä on johtanut ihastukseen tai eroajatukseen? Mikä nykyisessä parisuhteessa on hyvää, huono, jotain siltä väliltä? Ihastus voi johtaa parempaan tai voi olla johtamatta, mutta oleellisinta on että koet myöhemminkin tehneesi parhaan mahdollisen ratkaisun tässä kohtaa käy miten tahansa.

      Meillä on (oletettavasti) vain yksi elämä ja tärkeää on elää se elämä parhaalla mahdollisella tavalla, mitä se kenellekin on. Sitä ei voi kukaan muu tietää. Tietysti toisia kunnioittaen, mutta myös omaa itseä. Jos koet, että nykyinen parisuhde ei enää kanna, etkä halua/pysty sitä "korjaamaan", voi olla oikea ratkaisu erota. Tuo ihastus voi olla sinulle se oikeampi. Sitä ei voi kukaan muu tietää, mutta oleellistinta on pohtia todella mitä ja miksi kaipaat ja tehdä päätökset sen jälkeen kaikkia osapuolia MAHDOLLISIMMAN reilusti ja kunnioittaen kohdellen. Tsemppiä.

    • Anonyymi

      Voisin ehkä erota yhden ihmisen vuoksi. Sellainen menneisyyden mies.

    • Anonyymi

      Kenenkään takia ei eroamaan kannata ruveta. Vaan jos se nykyinen suhde ihan itsessään ei tyydytä, niin silloin kannattaa.

      Parille tyypille olen elämäni aikana sanonut, että mun takiani ei kannata eroamaan ruveta. Eroavat, jos siltä tuntuu, mutta minä en lupaa mitään.

      • Anonyymi

        Niin, eihän ketään voi vannottaa eronsa takia olemaan varalla. Tai sitoutumaan eroavaan. Riski on aina, että tekee väärän vedon puolin ja toisin. Siksi ei kannata erota, jos on vähän vaan vaihtelua vailla. Tulee katumus ja voi olla mahdotonta korjata enää virheitään jälkikäteen vaikka kaduttaisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän ketään voi vannottaa eronsa takia olemaan varalla. Tai sitoutumaan eroavaan. Riski on aina, että tekee väärän vedon puolin ja toisin. Siksi ei kannata erota, jos on vähän vaan vaihtelua vailla. Tulee katumus ja voi olla mahdotonta korjata enää virheitään jälkikäteen vaikka kaduttaisikin.

        Juuri näin se menee. Kukaan ei voi luvata sen eron syynä olleen suhteen onnistuvan. Se voi päättyä vaikka parissa päivässä. Vaihto ja palautusoikeutta ei ole, eikä takuusta saa uutta tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin se menee. Kukaan ei voi luvata sen eron syynä olleen suhteen onnistuvan. Se voi päättyä vaikka parissa päivässä. Vaihto ja palautusoikeutta ei ole, eikä takuusta saa uutta tilalle.

        Jep. 👍
        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. 👍
        Juuri näin.

        Itseltäni on kerran yksi mies lähtenyt ihastuksen perään. Ensin petti ja sitten jätti ja kohta itki päästä takaisin

        Se lähtö satutti, mutta tavallaan ymmärsin, sillä meidän asiat olivat olleet päin helvettiä. Kun hän halusi takaisin, mä jopa harkitsin, kun en mä ollut siitä tilanteesta mitenkään erityisen vihainen. Vaan en sitten kuitenkaan ottanut takaisni, kun en mä olisi enää kyennyt häntä arvostamaan sen jälkeen. Eli varma kannattaa olla, jos lähtee ja siksipä sanon suoraan kun on kyselty, että minä en mitään lupaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseltäni on kerran yksi mies lähtenyt ihastuksen perään. Ensin petti ja sitten jätti ja kohta itki päästä takaisin

        Se lähtö satutti, mutta tavallaan ymmärsin, sillä meidän asiat olivat olleet päin helvettiä. Kun hän halusi takaisin, mä jopa harkitsin, kun en mä ollut siitä tilanteesta mitenkään erityisen vihainen. Vaan en sitten kuitenkaan ottanut takaisni, kun en mä olisi enää kyennyt häntä arvostamaan sen jälkeen. Eli varma kannattaa olla, jos lähtee ja siksipä sanon suoraan kun on kyselty, että minä en mitään lupaa.

        Meni syteen tai saveen asenteella. 😁

        Nojoo, itse en eroile jos tunteet on vielä olemassa ja toivoa on vielä paremmasta olevassa suhteessa. Palataan ihastuksiin sitten, jos joskus on vapaa varauksista. Joko sitten tärppää tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni syteen tai saveen asenteella. 😁

        Nojoo, itse en eroile jos tunteet on vielä olemassa ja toivoa on vielä paremmasta olevassa suhteessa. Palataan ihastuksiin sitten, jos joskus on vapaa varauksista. Joko sitten tärppää tai ei.

        Palataan sitten ihastuksiin, joopa joo taas. =D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe