Liperissä ei taida olla enää takseja yöllä ajossa?
Yöllä ei saa taksia
20
1253
Vastaukset
- Anonyymi
Taksi-itä Suomi tai menevä,taksi ykköset on.
- Anonyymi
Soita Bernerille:)) KES KUSTA teki sen :))
- Anonyymi
Oota,ensi yönä saa?
- Anonyymi
Vieläkö odotat taksia?
- Anonyymi
En minäkään päivystäisi ilmaiseksi?Mikä ammatti muka päivystää ilmaiseksi?
22-06 arkisin jos saat 30e ja siitä verot pois:)
Kannattavaako? - Anonyymi
Kannataisi olla näkyvä numero,että/kun fonecta ilmoittaa kuka soittaa.
- Anonyymi
Kävelkää köyhät, on teillä aikaa siihen.
- Anonyymi
kuskit mussuttaa pullaa shellillä ja juoruavat toisten asioita. ei ne jouva kun on tärkeämpää tekemistä
- Anonyymi
Mitä ne siellä yöllä mussuttaa pullaa ja toisten asioita,olisivat ajossa,keikkaa olisi!
- Anonyymi
kuskit mussuttaa pullaa shellillä ja juoruavat toisten asioita. ei ne jouva kun on tärkeämpää tekemistä
Laita numero näkyviin,kuka soittaa. - Anonyymi
On pulla tärkeämpää,kuin kyyti jossa vingutaan ..alennusta,anna..viikonloppu yöllä. Ite ovat niin kovia tt. mutta eivät tee työtä yöllä:))
- Anonyymi
Kiitos kuuluu Bernerille ja Sipilälle jotka sotkiessaan Suomen perusrakenteet tuhosivat siinä sivussa myös taksijärjestelmän.
Ennen kaikkea kepuleita mutta myös kokkareita ja persuja siis kiittäminen kun yöllä ei taksia saa millään pikkukylällä.
Kenties erikseen kuskin kanssa sopimalla vielä onnistuu en tiedä, taksia en ole vuosikymmeneen tarvinnut ryyppäämisen takia.
Lapset kuskaavat junalle tai muutoin jos tarve, heille voi avokätisesti heittää satasen keikastaan jos tarve.- Anonyymi
taksia en ole vuosikymmeneen tarvinnut ryyppäämisen takia.
Ajat omalla kännissä:),niin tekee moni muukin ja luetaan lehdestä.
- Anonyymi
Minä ajan taksia jos saan rahaa siitä mitä odotan yöllä juoppoja ravintolasta!
Kukaan ei maksa odotuksesta !
Ilmasta työtö en tee apinat! - Anonyymi
Minä en saa yöllä rakennusmiestä vaikka soitan,muurakin on perkule hiljaa?
Soitan takaisin aina vakuutusmyyjille yöllä,mutta en saa kiinni,miksi eivät vastaa? - Anonyymi
Tämän keskusteluketjun aloittajan kannataisi aloitaa taksiyritystoiminta Liperissä. Nyt kun olet kartoittanut paikalliset markkinat, eli muista takseita ei ole kilpailua yöllä, sinun pitäisi suunnata taksitarjonta yö aikaan. Silloin saisi ajella taksiasi aivan ruhassa, etteivät muut kilpilijat häiritse sinun bisneksiä. Jos hankit samalla kertaa kaksi taksiautoa, ja palkkaat ajamaan toista autoa rengin, rahan tulo vain kasvaa. Muista kuitenkin määrittää verottajalle ennakkoon tarpeeksi suuret ennakkoverot joita makselet kuukausittain. Niin säästyt siltä, ettet tarvitse maksaa vuoden päästä niin paljon jäännösveroja. Sama tilanne on myös työntekijä vakuutuksissa, siis kunnon ennakkomaksut. Normaalisti veloitan näistä bisnes vinkeistäni konsulttipalkkion, mutta nyt kun on vielä Joulunaika, menkööt nämä yritys vinkit ilmaisesti.
- Anonyymi
Numero näkyviin,ei ole tunnistetta kuka tilaa.Siihen ei voi lähteä ajamaan.
- Anonyymi
Numero näkyviin, kuka on tilaaja..prkle!
Lähdetkö itse ajamaan ilman tunnistetta?
Voi olla tyhjä kyyti.. - Anonyymi
No ei saa varmaan,LAITTAKAA NUMERO NÄKYVIIN!
On hyvä tietää kuka Erkki tilaa,muuten kuin mömmö sösellystä on .. - Anonyymi
Saa varmasti,soittakee Lestadiolais taksiin Menevä.
Tulee pyhimys ajamaan ja siunaa..mutta lahko vie kymmenyksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569