Jossain taksissa nastat ropisi, toki voi olla että ei ollut paikkakuntalainen taksi.
Ensimmäiset nastaropinat kuultu helsingissä
6
56
Vastaukset
- Anonyymi
Mä myös laitan kohta. Hyvä se on että on pitoa ettei ihmiset jää auton alle.
- Anonyymi
Kelataksit kuskaavat porukkaa kepulandiasta Helsinkiin hoitoon.
- Anonyymi
Lirahtiko aloittajalla housuun kun kuulit ropinaa.
- Anonyymi
No et ole paljoo ulkona käynyt, niitä ropinoita on kuulunut jo vuosikymmeniä....
Parempi kun pysyt vaan siellä yksiössä ja raaputtelet sossun ostamaa puhelinta. - Anonyymi
Pirkanmaalla autoliikkeen koeajoa autoissa olen kuullut ainakin parissa nastat ja molemmat aika tuoreita autoja?
- Anonyymi
Kaivoit vaikut korvista?
Joku 10 vuotta sitten pelokkaiden nastajyrsijöiden rapistelua sai kuunnella pitkälle toukokuuta. Kaikki, tietenkin, turvallisuutta maksimoimassa / menossa Lappiin laskettelemaan. Voihan vielä toukokuun alussa olla yöpakkasia. Se on pelottavaa, toisin kuin ensilumilla liukastelu kesärenkain.
Sittemmin renkaanvaihto on lipsunut juhannuksen nurkille ja muutama rapistelija on aina tullut bongattua keskellä kesääkin.
Tänä vuonna rapistelu ei missään vaiheessa loppunut! Joka ainoa päivä on tullut ainakin yksi nastajyrsijä bongattua. Ei olekaan ihme, että Helsingissä otettiin käyttöön nastajyrsimillä ajokielto -liikennemerkit. Samanlaiset pitäisi saada kaikille ajoteille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389