enää tiedä et onko tää kaikki pelkkää huijausta vai ootko SINÄ ihan oikeasti siellä jossain ja kaipaat mua 😔😟
Mä en ihan oikeesti
17
565
Vastaukset
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Naiselle
- Anonyymi
Tai oothan sä nyt tietenkin jossain, oonhan mä sua nähnytkin mutta tietänet mitä tarkoitan..
- Anonyymi
Mikä saa sinut tuntemaan noin? Onko täällä jotain kirjoituksia siihen suuntaan? Onko kyseessä vaan joku tunne?
- Anonyymi
Miksi epäilet ettei hän kaipaa sua???
- Anonyymi
kylla mina olin ja kylla mina sinua kaipaan mutta seina haluat minut jattää
- Anonyymi
minä ainakin kaipaan ihan hulluna erästä miestä
- Anonyymi
tuo meni hatvinaisen oikein mitas sina haluat
- Anonyymi
sun on turha sanoa yhtään mitään 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sun on turha sanoa yhtään mitään 😠
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
Kyllä sun hymys vielä hyytyy, sen voin luvata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sun hymys vielä hyytyy, sen voin luvata.
Anteeksi. Oli vaan niin hauska. Olin siis ihan sivusta. Millä ajattelit hymyni hyödyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi. Oli vaan niin hauska. Olin siis ihan sivusta. Millä ajattelit hymyni hyödyttää?
Hyydyttää siis
- Anonyymi
Ei ole huijausta vaan harhaa. Suurimmasta osasta täällä tuntuu samalle. Niin nämä palstat vaan toimii.
- Anonyymi
Ylös ulos pois palstalta katsomaan oikeita ihmisiä
- Anonyymi
Oletko sä mies noin sekaisin? Voi että sun kanssa. Mä olen ainakin täällä ja kaipaan erästä miestä, tiedä sitten oletko se sinä.
- Anonyymi
Kyllä minä olen täällä ja ikävöin. T: Mn
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754351
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1134111BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1632934Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582547Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672397- 1402228
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422107Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome522031- 512001
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561752