enää tiedä et onko tää kaikki pelkkää huijausta vai ootko SINÄ ihan oikeasti siellä jossain ja kaipaat mua 😔😟
Mä en ihan oikeesti
17
555
Vastaukset
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Naiselle
- Anonyymi
Tai oothan sä nyt tietenkin jossain, oonhan mä sua nähnytkin mutta tietänet mitä tarkoitan..
- Anonyymi
Mikä saa sinut tuntemaan noin? Onko täällä jotain kirjoituksia siihen suuntaan? Onko kyseessä vaan joku tunne?
- Anonyymi
Miksi epäilet ettei hän kaipaa sua???
- Anonyymi
kylla mina olin ja kylla mina sinua kaipaan mutta seina haluat minut jattää
- Anonyymi
minä ainakin kaipaan ihan hulluna erästä miestä
- Anonyymi
tuo meni hatvinaisen oikein mitas sina haluat
- Anonyymi
sun on turha sanoa yhtään mitään 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sun on turha sanoa yhtään mitään 😠
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
Kyllä sun hymys vielä hyytyy, sen voin luvata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sun hymys vielä hyytyy, sen voin luvata.
Anteeksi. Oli vaan niin hauska. Olin siis ihan sivusta. Millä ajattelit hymyni hyödyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi. Oli vaan niin hauska. Olin siis ihan sivusta. Millä ajattelit hymyni hyödyttää?
Hyydyttää siis
- Anonyymi
Ei ole huijausta vaan harhaa. Suurimmasta osasta täällä tuntuu samalle. Niin nämä palstat vaan toimii.
- Anonyymi
Ylös ulos pois palstalta katsomaan oikeita ihmisiä
- Anonyymi
Oletko sä mies noin sekaisin? Voi että sun kanssa. Mä olen ainakin täällä ja kaipaan erästä miestä, tiedä sitten oletko se sinä.
- Anonyymi
Kyllä minä olen täällä ja ikävöin. T: Mn
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652