enää tiedä et onko tää kaikki pelkkää huijausta vai ootko SINÄ ihan oikeasti siellä jossain ja kaipaat mua 😔😟
Mä en ihan oikeesti
17
571
Vastaukset
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Naiselle
- Anonyymi
Tai oothan sä nyt tietenkin jossain, oonhan mä sua nähnytkin mutta tietänet mitä tarkoitan..
- Anonyymi
Mikä saa sinut tuntemaan noin? Onko täällä jotain kirjoituksia siihen suuntaan? Onko kyseessä vaan joku tunne?
- Anonyymi
Miksi epäilet ettei hän kaipaa sua???
- Anonyymi
kylla mina olin ja kylla mina sinua kaipaan mutta seina haluat minut jattää
- Anonyymi
minä ainakin kaipaan ihan hulluna erästä miestä
- Anonyymi
tuo meni hatvinaisen oikein mitas sina haluat
- Anonyymi
sun on turha sanoa yhtään mitään 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sun on turha sanoa yhtään mitään 😠
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
Kyllä sun hymys vielä hyytyy, sen voin luvata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sun hymys vielä hyytyy, sen voin luvata.
Anteeksi. Oli vaan niin hauska. Olin siis ihan sivusta. Millä ajattelit hymyni hyödyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi. Oli vaan niin hauska. Olin siis ihan sivusta. Millä ajattelit hymyni hyödyttää?
Hyydyttää siis
- Anonyymi
Ei ole huijausta vaan harhaa. Suurimmasta osasta täällä tuntuu samalle. Niin nämä palstat vaan toimii.
- Anonyymi
Ylös ulos pois palstalta katsomaan oikeita ihmisiä
- Anonyymi
Oletko sä mies noin sekaisin? Voi että sun kanssa. Mä olen ainakin täällä ja kaipaan erästä miestä, tiedä sitten oletko se sinä.
- Anonyymi
Kyllä minä olen täällä ja ikävöin. T: Mn
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1277148Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234944L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664286TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153463Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242271Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2811718- 671475
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221466Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394