Olitko se sinä joka kirjoitti noin?
Olen hyväksynyt sairautesi
7
50
Vastaukset
- Anonyymi
Juu olen hyväksynyt sen.
- Anonyymi
Kyllä mulla aika kova kuume on pää täynnä räkää ja keuhkot yskitty ulos. Kurkkuun on kasvanut ilmesti kaktus. Katon jotain Latelaa en tiedä miksi ja kirjoittelen tänne. Yritän hyväksyä tän. Eihän tässä ollu viikon välillä edellisestä flunssasta. Prkl. Hieman tympii.
- Anonyymi
Ei muuta kuin vitamiinia nassuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin vitamiinia nassuun.
Koko syksyn syönyt vahvaa D vitamiinia, B12 vitamiineja, magnesiumia ja rautatabletteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko syksyn syönyt vahvaa D vitamiinia, B12 vitamiineja, magnesiumia ja rautatabletteja.
C ja zinkki on flunssaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
C ja zinkki on flunssaan
Eikö se nyt oo jo myöhäistä kun päällä jo. Mutta kokeillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se nyt oo jo myöhäistä kun päällä jo. Mutta kokeillaan.
Eihän sairaudelleen voi mitään
Paitti joskus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 695407
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2845353Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964045- 522850
- 222457
- 1192050
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472010Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991737- 721271
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541118