Löysin elämäni naisen. Vau
Et löytänyt etsimääsi miestä mutta minä.
12
165
Vastaukset
- Anonyymi
Töistä
- Anonyymi
Sulla on hieno yhteinen duunipaikka.👍
- Anonyymi
Siis hyvänäköisen waun, vai mikä wau? Voitko kertoa?
- Anonyymi
Todella hyvännäkösen..
- Anonyymi
Kenelle puhut? Elätkö nyt varmasti ihan todellisuudessa? Kuulostaa nimittäin alentavalta ;)
- Anonyymi
Ai jos kehuu naista kauniiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jos kehuu naista kauniiksi?
Joku nainen etsii siis jotain miestä...?
- Anonyymi
Pää asia olet itse onnellinen.Ei ole keneltäkään multa pois onnesi ja löytösi! Itse naisena rakastan miehiä ja jonain päivänä löydän sen oikean : Valintani on MIES.
- Anonyymi
Sinä ja sinun wau:si. Tuskin oli edes minulle tarkoitettu.
- Anonyymi
Sulle hyvinkin. Jos sulla oli kultaisia ketjuja kaulassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tämmöisiä ketjuja olisi pitänyt kaulassa olla? Taas pelleilet minun kanssa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se ihanaa tietää että ajattelet minusta elämäsi naisena, vau:na, hyvännäköisenä, kauniina. Olen imarreltu. Luulin että näytin tyhmälle viime vuonna.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799