Löysin elämäni naisen. Vau
Et löytänyt etsimääsi miestä mutta minä.
12
212
Vastaukset
- Anonyymi
Töistä
- Anonyymi
Sulla on hieno yhteinen duunipaikka.👍
- Anonyymi
Siis hyvänäköisen waun, vai mikä wau? Voitko kertoa?
- Anonyymi
Todella hyvännäkösen..
- Anonyymi
Kenelle puhut? Elätkö nyt varmasti ihan todellisuudessa? Kuulostaa nimittäin alentavalta ;)
- Anonyymi
Ai jos kehuu naista kauniiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jos kehuu naista kauniiksi?
Joku nainen etsii siis jotain miestä...?
- Anonyymi
Pää asia olet itse onnellinen.Ei ole keneltäkään multa pois onnesi ja löytösi! Itse naisena rakastan miehiä ja jonain päivänä löydän sen oikean : Valintani on MIES.
- Anonyymi
Sinä ja sinun wau:si. Tuskin oli edes minulle tarkoitettu.
- Anonyymi
Sulle hyvinkin. Jos sulla oli kultaisia ketjuja kaulassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tämmöisiä ketjuja olisi pitänyt kaulassa olla? Taas pelleilet minun kanssa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se ihanaa tietää että ajattelet minusta elämäsi naisena, vau:na, hyvännäköisenä, kauniina. Olen imarreltu. Luulin että näytin tyhmälle viime vuonna.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4356336Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1243652Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?952439Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251899Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111271Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?921234- 631055
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76950- 41924