veikkauskortti

Anonyymi-ap

miksi veikkauskortin joutuu antamaan myyjälle kun laitttaa vetoja? eikö pitäisi olla viivakoodinlukija millä ottaa koodi kortista sillain kun kaupoissa muutenkin on johdon päässsä sellainen lukija.

eihän s-korttia tai k- plussa sun muita pankkikorttejakaan kuulu antaa myyjälle vaan itse vedät sen lukijasta. mikä ihmeen juttu veikkauskortin pakko antaminen myyjälle on?

6

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veikkauskortti luetaan sen Veikkauksen online-koneen alanielussa olevaan lukijaan. Asiakkaan käsi ei kerta kaikkiaan ylety niin hankalaan paikkaan. Siksi siihen toimeen tarvitaan asiakaspalvelija.

• Anonyymi

onhan niiillä etäältä monien senttien päästä ottavat viivakoodilukijat myyntipisteissä mikseivät käytä niitä

• Anonyymi

Veikkauskortti on tätä isoveli valvoo ja kyttää touhua pahimmillaan. En tule moista kyttäyskorttia hankkimaan, ja suosittelen samaa muillekin Suomen kansalaisille.

• Anonyymi

Feikkauksen pelit on kusetusta. New York Post jo kirjoitti tästä muutama vuosi sitten. Israelilainen ohjelmayhtiö myy huijausohjelmia, ostajana mukana myös "eräs suomalainen valtakunnallinen peliyhtiö". Mikähän olisi?

• Anonyymi

Minulla on veikkauskortti ja ajatuksena oli euron panoksella arpoa kenorivi Esteeksi tuli kysely mikä pankki, kuinka käytän rahojani, ym ym henkilötietojen lisäksi! Nousi raivo pintaan, että mitä helvettiä veikkaukselle kuuluu minun pienet arpomiskokeilut! ja missä pankissa asioin!!
      Taitaa jäädä ne kolikot veikkaukselle saamatta ja oikeastaan lopettaa tuo valtakunnallinen pienen kansalaisten valvojajärjestö, miten käytät rahojasi, meneekö ne huoritteluun vai kansanterveydelle.

• Anonyymi

Meneekö esim 100€ Keno- voitto tilille tai kuinka pitkään tilille meno kestää?
        pieniä summia näkyy, elikkä 0,50€ yms.
        17€ ei näy, saati sitten 100€?
        missä eurot on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1939
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      287
      1071
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      81
      899
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      868
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      789
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      736
    7. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      73
      732
    8. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      45
      688
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      676
    Aihe