miksi veikkauskortin joutuu antamaan myyjälle kun laitttaa vetoja? eikö pitäisi olla viivakoodinlukija millä ottaa koodi kortista sillain kun kaupoissa muutenkin on johdon päässsä sellainen lukija.
eihän s-korttia tai k- plussa sun muita pankkikorttejakaan kuulu antaa myyjälle vaan itse vedät sen lukijasta. mikä ihmeen juttu veikkauskortin pakko antaminen myyjälle on?
veikkauskortti
6
837
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkauskortti luetaan sen Veikkauksen online-koneen alanielussa olevaan lukijaan. Asiakkaan käsi ei kerta kaikkiaan ylety niin hankalaan paikkaan. Siksi siihen toimeen tarvitaan asiakaspalvelija.
- Anonyymi
onhan niiillä etäältä monien senttien päästä ottavat viivakoodilukijat myyntipisteissä mikseivät käytä niitä
- Anonyymi
Veikkauskortti on tätä isoveli valvoo ja kyttää touhua pahimmillaan. En tule moista kyttäyskorttia hankkimaan, ja suosittelen samaa muillekin Suomen kansalaisille.
- Anonyymi
Feikkauksen pelit on kusetusta. New York Post jo kirjoitti tästä muutama vuosi sitten. Israelilainen ohjelmayhtiö myy huijausohjelmia, ostajana mukana myös "eräs suomalainen valtakunnallinen peliyhtiö". Mikähän olisi?
- Anonyymi
Minulla on veikkauskortti ja ajatuksena oli euron panoksella arpoa kenorivi Esteeksi tuli kysely mikä pankki, kuinka käytän rahojani, ym ym henkilötietojen lisäksi! Nousi raivo pintaan, että mitä helvettiä veikkaukselle kuuluu minun pienet arpomiskokeilut! ja missä pankissa asioin!!
Taitaa jäädä ne kolikot veikkaukselle saamatta ja oikeastaan lopettaa tuo valtakunnallinen pienen kansalaisten valvojajärjestö, miten käytät rahojasi, meneekö ne huoritteluun vai kansanterveydelle.- Anonyymi
Meneekö esim 100€ Keno- voitto tilille tai kuinka pitkään tilille meno kestää?
pieniä summia näkyy, elikkä 0,50€ yms.
17€ ei näy, saati sitten 100€?
missä eurot on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934