Onko tämä kiintymys tarkoitettu näin

Anonyymi-ap

Sitä olen viime aikoina miettinyt yhä enemmän. Tunteet on sitä luokkaa, että alkaa olemaan vaikeuksia selittää muuten. Monta kertaa tällaiset pulmalliset ongelmatilanteet ovat osoittautuneet myöhemmin tarkoituksella tapahtuneiksi, vaikka sitä kipuilua on ollut paljon matkan varrella. Puhun siis omasta elämästäni. Mikä sitten on tämän takana? Järkeni ei riitä kuvittelemaan, tilanne on sen verran solmussa. Hän tietää ehkä vielä vähemmän. Yllätys on ehkä suuri jonain päivänä.

188

2506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko tunne siis yksipuolista?

    • Anonyymi

      Sanon suoraan, että riippuu siitä, onko hän varattu. Jos on varattu, niin asia on vaikeampi. Silloin riippuvuutta ei kannata ainakaan itse kannatella.

      • Anonyymi

        Oletan että tuo solmu = varattu


      • Anonyymi

        Varattu on kyllä, se tästä monimutkaista tekee.


    • Anonyymi

      Tunnistan tuon tunteen. Ehkä sen on vaan tarkoitus tapahtua näin, että voit kasvaa henkisesti. Onko tunteita ollut pitkään?

      • Anonyymi

        En usko noihin henkisen kasvun juttuihin. Kyse on aivan jostain muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko noihin henkisen kasvun juttuihin. Kyse on aivan jostain muusta.

        No mistä sitten. Ei tuosta ottanut selvää. Selkeästi yrität prosessoida jotain. Ja se johtaa henkiseen kasvuun. Sorry...
        Tai sitten kerro hieman selkeämmin mistä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä sitten. Ei tuosta ottanut selvää. Selkeästi yrität prosessoida jotain. Ja se johtaa henkiseen kasvuun. Sorry...
        Tai sitten kerro hieman selkeämmin mistä kyse.

        Ei kun tapahtuu jotain, joka johtaa tiemme yhteen tavalla tai toisella tai jotain, missä olemme taas tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun tapahtuu jotain, joka johtaa tiemme yhteen tavalla tai toisella tai jotain, missä olemme taas tekemisissä.

        No olisit heti sanonut. No onnea matkaan 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun tapahtuu jotain, joka johtaa tiemme yhteen tavalla tai toisella tai jotain, missä olemme taas tekemisissä.

        Raskaana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun tapahtuu jotain, joka johtaa tiemme yhteen tavalla tai toisella tai jotain, missä olemme taas tekemisissä.

        Kai tiedät että se ei tapahdu jos et tee yhtään mitään? Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskaana?

        Nyt meni jo liioittelun puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni jo liioittelun puolelle.

        Niinpä, enpä ole ennen palstarakkaudesta kirjoittelulla jälkikasvua syntyneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskaana?

        En minä o.. enkä tuu enää tässä iässä.. ja btw rakastan sua.. jospa kohtaamme muissa merkeissä joskus..

        -ihan sivusta, en aP...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun tapahtuu jotain, joka johtaa tiemme yhteen tavalla tai toisella tai jotain, missä olemme taas tekemisissä.

        Missä olette aiemmin ollut tekemisissä? Sama työpaikka, harrastus, lapset yhdistää päiväkodissa..?


      • Anonyymi

        Just näin- kasvakaa ihmiset henkisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko noihin henkisen kasvun juttuihin. Kyse on aivan jostain muusta.

        No mutta sehän onkin aivan kamalaa esim koska pitää ite päättää milloin tuhlaa aikaa bullshittiin ja milloin sanoo ei käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskaana?

        Voi lapsonen sun kans🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä o.. enkä tuu enää tässä iässä.. ja btw rakastan sua.. jospa kohtaamme muissa merkeissä joskus..

        -ihan sivusta, en aP...

        Just näin älkää ny hulluja puhuko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko noihin henkisen kasvun juttuihin. Kyse on aivan jostain muusta.

        kannattais kokeilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun tapahtuu jotain, joka johtaa tiemme yhteen tavalla tai toisella tai jotain, missä olemme taas tekemisissä.

        Olemme taas tekemisissä? Mitä tämä tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Siis yllätyy sinun ongelmallisesta tilanteesta vai sinun tunteista? Elämä on monimutkaista.

      • Anonyymi

        Ei tämäkään yritys kartoittaa kenttää osu oikeaan. Luulisin se olevan paljon merkittävämpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämäkään yritys kartoittaa kenttää osu oikeaan. Luulisin se olevan paljon merkittävämpää.

        Jotkut säikähtää kun puhuu rakkaudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut säikähtää kun puhuu rakkaudesta

        Ja raskaudesta mainitessa, ne vasta säikähtääkin.


    • Anonyymi

      Ehkä olette toisillenne ne jotka laittaa kohtaamaan kipeät ja piiloitetut asiat sisimmästään ja tarvitte toisianne luotsaamaan toistenne kasvua sillä tiellä?

    • Anonyymi

      Minä en ole kiintynyt keneenkään. Ihastunut olen suunnilleen ikäiseeni mieheen. pitkistä miehistä en pidä.

      • Anonyymi

        Just näin, kiintymyssuhteita on paras vältellä- se on tehokkainta riskienhallintaa hiippareilta ja jännämiehiltä ym- vrt älä tee mitään, nii et tee virheitä


    • Anonyymi

      Mä oon sitä mieltä vahvasti, että sulla on edellytyksiä poliitikoksi. Paljon sanoja, mutta kukaan ei ymmärrä niistä mitään. Oikeemmin ehkäpä tekstiä, mutta mikä oli merkitys?

      • Anonyymi

        Kiitos kehuista! Aihe ei ole helppo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kehuista! Aihe ei ole helppo.

        Ole hyvä, tuleva pääministeri! Lycka till.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä, tuleva pääministeri! Lycka till.

        Mikä tulevan pääministerin kanta on hoitajiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kehuista! Aihe ei ole helppo.

        Lisään vielä tulevalle pääministerille tämän.
        Jotain vikaa tuohon ympäripyöreiden lauseiden tulkintaan on ehkä mullekin suotu ja vastaankin näin: jos joku jää mieleen pyörimään pitkäksi aikaa, huolimatta että koittaa unohtaa. Täytyy silloin olla jokin erikoisuus olla olemassa, siinä, joka mielessä "kiellosta" huolimatta vaan sitkeesti myllertää.
        Mikä se erikoisuus on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä tulevalle pääministerille tämän.
        Jotain vikaa tuohon ympäripyöreiden lauseiden tulkintaan on ehkä mullekin suotu ja vastaankin näin: jos joku jää mieleen pyörimään pitkäksi aikaa, huolimatta että koittaa unohtaa. Täytyy silloin olla jokin erikoisuus olla olemassa, siinä, joka mielessä "kiellosta" huolimatta vaan sitkeesti myllertää.
        Mikä se erikoisuus on?

        Päivän fiksuin kommentti -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä tulevalle pääministerille tämän.
        Jotain vikaa tuohon ympäripyöreiden lauseiden tulkintaan on ehkä mullekin suotu ja vastaankin näin: jos joku jää mieleen pyörimään pitkäksi aikaa, huolimatta että koittaa unohtaa. Täytyy silloin olla jokin erikoisuus olla olemassa, siinä, joka mielessä "kiellosta" huolimatta vaan sitkeesti myllertää.
        Mikä se erikoisuus on?

        Tuossa on varmasti jotain perää. Tässä on jotain hyvin poikkeavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on varmasti jotain perää. Tässä on jotain hyvin poikkeavaa.

        Niinpä. Nyt ainakin tiedät ketä pyydät assariks, kun asettelet peppuas pääministerin tuolille. 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Nyt ainakin tiedät ketä pyydät assariks, kun asettelet peppuas pääministerin tuolille. 😇

        Joo, palaan tänne palstalle sitten.


      • Anonyymi

        Asuuko sinussa sekä populisti että opportunisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä tulevalle pääministerille tämän.
        Jotain vikaa tuohon ympäripyöreiden lauseiden tulkintaan on ehkä mullekin suotu ja vastaankin näin: jos joku jää mieleen pyörimään pitkäksi aikaa, huolimatta että koittaa unohtaa. Täytyy silloin olla jokin erikoisuus olla olemassa, siinä, joka mielessä "kiellosta" huolimatta vaan sitkeesti myllertää.
        Mikä se erikoisuus on?

        Sulla on läheisriippuvuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on läheisriippuvuus.

        Mikäs hellapsykologi se sinä luulet olevas? Jos näin helpolla diagnosoit mulle läheisriippuvuuden. Voin sanoa, että sun määritelmä on yhtä kaukana totuudesta, kuin täällä suurin osa kirjoituksien todenperäisyydestä. Eli sun määritelmälles on vain häviävän pieni todennäköisyys, siinä prosentin luokkaa.


    • Anonyymi

      Kenelle tämä on on? Nainen, mies?

    • Anonyymi

      Mitä tässä on tapahtumassa? On kyllä melko ympäripyöreä aloitus.
      Olet jättämässä jonkun ja, tai tunnustamassa tunteesi jollekkin?

      • Anonyymi

        Minusta elämä on kuin pallo. Siitä on vaikea saada otetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta elämä on kuin pallo. Siitä on vaikea saada otetta.

        Elämä on vähän kun squash peliä, välillä seinästä kimpoaa pallo päin lärviä. Eikä kerkiä reagoida mitenkään. Toisinaan taas se pallo poukkoilee ihan nätisti mailasta seinään ja seinästä mailaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on vähän kun squash peliä, välillä seinästä kimpoaa pallo päin lärviä. Eikä kerkiä reagoida mitenkään. Toisinaan taas se pallo poukkoilee ihan nätisti mailasta seinään ja seinästä mailaan.

        Täältä tullaan! *splash! Sori. T: Pallo =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä tullaan! *splash! Sori. T: Pallo =)

        Pahoittelut palloseni, tulet sinkoamaan seinään vakaalla lyönnillä, yhä uudestaan ja uudestaan. Mutta lupaan ottaa sut mukaani myös lähtiessä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelut palloseni, tulet sinkoamaan seinään vakaalla lyönnillä, yhä uudestaan ja uudestaan. Mutta lupaan ottaa sut mukaani myös lähtiessä. ;)

        Mitenkä olisi peli vastapelurin kanssa, esim tennis? Onko sulla ässä syöttö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä olisi peli vastapelurin kanssa, esim tennis? Onko sulla ässä syöttö?

        Vastaan näin: ässästä en lähtis huutelemaan, mutta erinäisiä palloiluita on tullu harrastettua. Yleensä verkko on toimittanu sen tarkottamaa virkaa. Joskus silti siihenkin on tussahtanu palleron matka. Ja huom, mä oon pysyny verkosta loitolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan näin: ässästä en lähtis huutelemaan, mutta erinäisiä palloiluita on tullu harrastettua. Yleensä verkko on toimittanu sen tarkottamaa virkaa. Joskus silti siihenkin on tussahtanu palleron matka. Ja huom, mä oon pysyny verkosta loitolla.

        Et siis halua jäädä saaliiksi. Olet rakkauden rikollinen, Lennät kukasta kukkaan ja nyt joku kukka on normaalia makeampi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis halua jäädä saaliiksi. Olet rakkauden rikollinen, Lennät kukasta kukkaan ja nyt joku kukka on normaalia makeampi?

        Et ymmärtäny ilmeisesti loppua. 😅 Voinen auttaa, pallero joskus kun osuu verkkoon, mä olen etäällä, eli mä en oo se pallero...aukesko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärtäny ilmeisesti loppua. 😅 Voinen auttaa, pallero joskus kun osuu verkkoon, mä olen etäällä, eli mä en oo se pallero...aukesko?

        Saan tuosta ajatuksen, että olet vapaa ja tahdot olla. Vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärtäny ilmeisesti loppua. 😅 Voinen auttaa, pallero joskus kun osuu verkkoon, mä olen etäällä, eli mä en oo se pallero...aukesko?

        Mä olen jo pihalla palleroisista... Btw padelia kannattaa kokeilla. Oli kiva laji.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan tuosta ajatuksen, että olet vapaa ja tahdot olla. Vai?

        Kyllä tossa totuutta taitaa olla. Vapaana omasta halusta, ei tarvetta täyttää vieripaikkaa. Taitaa olla mahdotonta tässä elämässä ja jos muita olis ni niissäkin. Nyt aika heittäytyä vaakatasoon, öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelut palloseni, tulet sinkoamaan seinään vakaalla lyönnillä, yhä uudestaan ja uudestaan. Mutta lupaan ottaa sut mukaani myös lähtiessä. ;)

        Sulla se mies yksinään tuota juttua riittää mr padelprovo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla se mies yksinään tuota juttua riittää mr padelprovo

        Tuota jäin miettimään- mutta lupaan ottaa sinut mukaani myös lähtiessä, että omps häiritsevää että miksi joku muu tuottaisi tätä läppää, että pitäis olla edes joku teorian alku, että mikä olisi toiminnan tarkoitus ja jos miettis sitä kautta miten on, ei mitä egot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota jäin miettimään- mutta lupaan ottaa sinut mukaani myös lähtiessä, että omps häiritsevää että miksi joku muu tuottaisi tätä läppää, että pitäis olla edes joku teorian alku, että mikä olisi toiminnan tarkoitus ja jos miettis sitä kautta miten on, ei mitä egot

        Edelleen häiritsevää, soitan kielipoliisille enkä anna sukupuolelle lupaa vaikuttaa asian käsittelyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on vähän kun squash peliä, välillä seinästä kimpoaa pallo päin lärviä. Eikä kerkiä reagoida mitenkään. Toisinaan taas se pallo poukkoilee ihan nätisti mailasta seinään ja seinästä mailaan.

        Pelaatko kyseistä peliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelaatko kyseistä peliä?

        Olen pelannu aikoinaan paljonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pelannu aikoinaan paljonkin.

        Aikoinaan? Oletko kovinkin vanha? Kumpi teistä on vanhempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikoinaan? Oletko kovinkin vanha? Kumpi teistä on vanhempi?

        Vanha ja vanha. Riippuu mikä on vanhuuden raja? Lähempänä 50 ikävuotta kun 30 ikävuotta. Kerro vaan, että oonko rajapyykin ylittäny.


    • Anonyymi

      Siis toinen ei tiedä sun palavasta liekistä ja yllättyy paljastuksesta? Yksipuolista rakkautta?

      • Anonyymi

        Ei se tulevaisuus ole välttämättä mitenkään romanttinen. Näillä mennään, ja tulevaisuus näyttää, missä kohdataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tulevaisuus ole välttämättä mitenkään romanttinen. Näillä mennään, ja tulevaisuus näyttää, missä kohdataan.

        No eikö sitä toista kannattaisi vähän varoitella ettei yllätyksenä tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö sitä toista kannattaisi vähän varoitella ettei yllätyksenä tule.

        Ei nämä ole ennekään tulleet kello kaulassa, joten tulee annettua vain väärä hälytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tulevaisuus ole välttämättä mitenkään romanttinen. Näillä mennään, ja tulevaisuus näyttää, missä kohdataan.

        Etkö halua auttaa kohtaloa? Ottaa yhteyttä kohteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö halua auttaa kohtaloa? Ottaa yhteyttä kohteeseen?

        Ei ole suunnitteilla. Jos törmätään, niin sitten törmätään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole suunnitteilla. Jos törmätään, niin sitten törmätään.

        Ärsyttävä jääräpää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttävä jääräpää

        Tiedän kyllä. Pitää tietää mitä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttävä jääräpää

        Päinvastoin - kiehtova😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä. Pitää tietää mitä tekee.

        Ei, kun vastapuolella on tunteilla käyvä ihminen. Intuitio auttaa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun vastapuolella on tunteilla käyvä ihminen. Intuitio auttaa elämässä.

        Kumpi, mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi, mies vai nainen?

        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen

        Naisella on siis tunteita, sinulla ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella on siis tunteita, sinulla ei?

        Toivotaan, että on. Miten tuon nyt ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan, että on. Miten tuon nyt ottaa.

        Mutta olisi helpompi jos ei olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan, että on. Miten tuon nyt ottaa.

        Onko teillä muuten yhteys, kuin palsta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan, että on. Miten tuon nyt ottaa.

        Miten sinä otat sen?


    • Anonyymi

      Ajattelen niin, et pitää olla samalla tavoin ajatteleva henkilö. Sehän on se ja sama kuin saduissa, että rakastuu ja toinen rakastuu takaisin ja pitää sitä tärkeänä versus, kuin että rakastuu johonkin, jota kiinnostaa siinä vaiheessa ihan eri asiat elämässä ( ei pidä rakastumista siinä tärkeänä/ henkilöä). Näin yksinkertaistettuna. Ainahan ei saa mitä haluaa, mutta samaa haluavat onnistuu :)

      • Anonyymi

        Erilaisuus kiehtoo, liika samanlaisuus latistaa, eikä ole jännitettä ja sähköä suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erilaisuus kiehtoo, liika samanlaisuus latistaa, eikä ole jännitettä ja sähköä suhteessa.

        Jotain yhteistä pitää kuitenkin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain yhteistä pitää kuitenkin olla.

        Kyllä se vaan niin on, että samankaltaisuus vetää puoleensa. Alkuun se erilainen voi viehättää, kunnes juttu latistuu siitä kaikesta erilaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaan niin on, että samankaltaisuus vetää puoleensa. Alkuun se erilainen voi viehättää, kunnes juttu latistuu siitä kaikesta erilaisuudesta.

        Jonkin verran samanlaisuutta tietysti pitää olla, mutta liika on liikaa. Sittenhän toisen tuntee läpikotaisin, jos on aivan samanlainen. Ei silloin ole mitään jännittävää tutkimusmatkaa toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkin verran samanlaisuutta tietysti pitää olla, mutta liika on liikaa. Sittenhän toisen tuntee läpikotaisin, jos on aivan samanlainen. Ei silloin ole mitään jännittävää tutkimusmatkaa toiseen.

        Lähdetään kuitenkin siitä, ettei samankaltaisuus tarkoita tuollaista. Jokainen, ihan jokainen, on erillinen erilainen yksilö, jota et voi tuntea tutustumatta. Saati läpikotaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erilaisuus kiehtoo, liika samanlaisuus latistaa, eikä ole jännitettä ja sähköä suhteessa.

        Alla olevat ei olekaan multa ylempää....


    • Anonyymi

      Voitko kuvailla kohdetta?

      • Anonyymi

        Mehän emme taida edes tietää onko kyseessä mies vai nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehän emme taida edes tietää onko kyseessä mies vai nainen.

        Näin juuri, siksi hän kohdetta voisi kuvailla =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehän emme taida edes tietää onko kyseessä mies vai nainen.

        Mies olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olen.

        No nyt alkoi kiinnostaa. Mikä yllärri vastapuolelle on tulossa. Voit meille kertoa, ei me kenellekään kerrota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt alkoi kiinnostaa. Mikä yllärri vastapuolelle on tulossa. Voit meille kertoa, ei me kenellekään kerrota.

        En minä mitään ole suunnittelemassa. Se tapahtuu mitä tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään ole suunnittelemassa. Se tapahtuu mitä tapahtuu.

        Niin mutta puhuit tuolla,että teidän tiet yhdistyy. Eli onko tiedossa joku työprojekti missä joudutte tekemisiin ja se toinen reppana ei saa mitään ennakkovaroitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta puhuit tuolla,että teidän tiet yhdistyy. Eli onko tiedossa joku työprojekti missä joudutte tekemisiin ja se toinen reppana ei saa mitään ennakkovaroitusta.

        Kokemusten pohjalta uskon, että kohtaamme erityisellä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta puhuit tuolla,että teidän tiet yhdistyy. Eli onko tiedossa joku työprojekti missä joudutte tekemisiin ja se toinen reppana ei saa mitään ennakkovaroitusta.

        Kun ei tässä uskalla edes töihin mennä vapaapäivien jälkeen, jos siellä on yllätyksiä tiedossa. Toki saattaisimme siellä joskus muutenkin törmätä, mutta että pitäisi enemmän olla tekemisissä, niin kuolisin sydäriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei tässä uskalla edes töihin mennä vapaapäivien jälkeen, jos siellä on yllätyksiä tiedossa. Toki saattaisimme siellä joskus muutenkin törmätä, mutta että pitäisi enemmän olla tekemisissä, niin kuolisin sydäriin.

        En mene hänen työpaikalleen enkä muuallekaan, missä hän liikkuu, joten ei huolta. Liikun aivan toisaalla. Hän saa olla vapaasti siellä, missä haluaa. Rennosti, iloisena ja onnellisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene hänen työpaikalleen enkä muuallekaan, missä hän liikkuu, joten ei huolta. Liikun aivan toisaalla. Hän saa olla vapaasti siellä, missä haluaa. Rennosti, iloisena ja onnellisena.

        Mitäpä jos hän ei ole onnellinen...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olen.

        Jotain tuntomerkkejä nyt. Jotain, mitä vain sinä ja hän tiedätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusten pohjalta uskon, että kohtaamme erityisellä tavalla.

        Jos olet hän, kohtaaminen on lähempänä kuin uskotkaan - edellyttäen, että olettamukseni pitää paikkansa. Kohtaamisiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos hän ei ole onnellinen...?

        Se on surullista, jos näin, mutten usko kyllä. Hän on sellainen menijä, että hirvittää. Hyvä mieli sillä täytyy olla, kun on niin pirtsakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on surullista, jos näin, mutten usko kyllä. Hän on sellainen menijä, että hirvittää. Hyvä mieli sillä täytyy olla, kun on niin pirtsakka.

        Eli ette nää,ette ole yhteyksissä mutta tiedät mitä hän tekee. Somestalkkeri? Pois mun tililtä! Pitääkin käydä tarkistamassa kaikki user1234567 -tilit.

        No ei vaan...käy tykkää mun videosta ja paljasta itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on surullista, jos näin, mutten usko kyllä. Hän on sellainen menijä, että hirvittää. Hyvä mieli sillä täytyy olla, kun on niin pirtsakka.

        Ehkä hän ei voi pysähtyä, sillä jos pysähtyy - maailma romahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on surullista, jos näin, mutten usko kyllä. Hän on sellainen menijä, että hirvittää. Hyvä mieli sillä täytyy olla, kun on niin pirtsakka.

        Mistä tiedät, että toinen on pirtsakka? Näetkö häntä siis jossain? vai somestako seuraillut? Kuulopuheita? Sanompahan vain, että ulkokuori voi pettää, sinä et näe toisen sisälle ellette ole tosi läheisiä ja siltikin se on vaikeaa. Toiset osaa piiloittaa todelliset tunteensa iloisen kuoren alle. -sivusta kaukaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ette nää,ette ole yhteyksissä mutta tiedät mitä hän tekee. Somestalkkeri? Pois mun tililtä! Pitääkin käydä tarkistamassa kaikki user1234567 -tilit.

        No ei vaan...käy tykkää mun videosta ja paljasta itsesi.

        En tätä käy sen enempää avaamaan. Kiitos kuitenkin kutsusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tätä käy sen enempää avaamaan. Kiitos kuitenkin kutsusta!

        No ei sitä sitten tarvitse avata. Mutta voin omistaa seuraavan videon sinulle sitten😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sitä sitten tarvitse avata. Mutta voin omistaa seuraavan videon sinulle sitten😉

        Kiitos jo etukäteen!


    • Anonyymi

      Trollinjärkesi on jäässä

    • Anonyymi

      Tää on triggeröivä, mut ei häneltä. Liian fiinisti kirjoitettu

    • Anonyymi

      AP voisi lopettaa kalastelun ja kertoa nyt tarkat vihjeenä ei tarvitse koko paskaa lukea sen enempää läpi jos ei osu!

      • Anonyymi

        Pashaa. Sillä on paikkansa.


    • Anonyymi

      Miten läheisiä olette? Nukkuneet lusikassa?

      • Anonyymi

        Kun et ole hän, niin en vastaa. Sitä paitsi hän tietäisi eikä kyselisi tuollaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et ole hän, niin en vastaa. Sitä paitsi hän tietäisi eikä kyselisi tuollaisia.

        Mä tiedän ettei olla. Mutta haluaisin...


      • Anonyymi

        Kyllä. Tervetuloa Rakkaus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et ole hän, niin en vastaa. Sitä paitsi hän tietäisi eikä kyselisi tuollaisia.

        Mistä tiedät etten ole hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et ole hän, niin en vastaa. Sitä paitsi hän tietäisi eikä kyselisi tuollaisia.

        Siistisitkö kiitoradan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siistisitkö kiitoradan?

        Riippuu kysyjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät etten ole hän?

        Ei hän tuollaisia kysele, näin oletan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän tuollaisia kysele, näin oletan.

        Koska meillä ei ole "vielä" ollut mitään,eihän? Olen kuitenkin menneisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu kysyjästä.

        Minä kysyn, ja tiedän että tunnet kyllä kutkutusta asiaan😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siistisitkö kiitoradan?

        Eiks semmonen malli oo siistitty jo? Tämmöinen keskustelun taso kuten feikkidialogeissa keskimäärin oli sitten jotain liirumlaarumia tai läjä puuta ja toisten mielestä ihan täysin uskottavaa edelleen syyskuussa 22


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks semmonen malli oo siistitty jo? Tämmöinen keskustelun taso kuten feikkidialogeissa keskimäärin oli sitten jotain liirumlaarumia tai läjä puuta ja toisten mielestä ihan täysin uskottavaa edelleen syyskuussa 22

        Tietysti mukana myös nämä pakolliset pari hylätty pitkät laukat ja liiatkin vielä- kestojurpoa etsimässä lisää syitä olla jurpoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks semmonen malli oo siistitty jo? Tämmöinen keskustelun taso kuten feikkidialogeissa keskimäärin oli sitten jotain liirumlaarumia tai läjä puuta ja toisten mielestä ihan täysin uskottavaa edelleen syyskuussa 22

        Et taida tietää mitään. Kyllä sitäkin mallia pitää siistiä, ei se ikuinen ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kysyn, ja tiedän että tunnet kyllä kutkutusta asiaan😉

        Riippuu minästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu minästä.

        Kuvaile minua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaile minua?

        Kuvaile sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaile sinä.

        Kyllä pallo on nyt sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaile minua?

        Kuuma punapää. Jai Jai Jai Jai.
        Mammammammammaa. Uuh. 😍🤯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pallo on nyt sinulla.

        Ihan kyvykäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kyvykäs.

        Anteeksi mitä?


    • Anonyymi

      Pitäisikö minun olettaa ettet voi olla palstalla?

      • Anonyymi

        No hitto miettikää tätä joko universaalisti tai tilannekohtaisesti, ihan vaikka ensisijaisesti poissulkemisen kannalta reiippaasti yli keskimäärin sisällön suhteen sekä siitä päätellen yms ihanaa luovuuden käyttöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hitto miettikää tätä joko universaalisti tai tilannekohtaisesti, ihan vaikka ensisijaisesti poissulkemisen kannalta reiippaasti yli keskimäärin sisällön suhteen sekä siitä päätellen yms ihanaa luovuuden käyttöä

        No ei se tavallaan mahdottomuus ole että olisit palstalla se mahdottomuus taitaa piillä siinä että saisit kirjoitettua tuollaista tekstiä ajatellen minua. Olet sen verran ympäripyöreä vastauksissa että se ei sulje pois ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se tavallaan mahdottomuus ole että olisit palstalla se mahdottomuus taitaa piillä siinä että saisit kirjoitettua tuollaista tekstiä ajatellen minua. Olet sen verran ympäripyöreä vastauksissa että se ei sulje pois ketään.

        Jaa, no tämä oli yleinen toteamus, enkä ole kyllä lainkaan samaa mieltä, enkä muuten aloittajakaan ihan oli kliseinen troll


    • Anonyymi

      Mitenkä olet kiintynyt. Milloin olette tavanneet, ja missä?

    • Anonyymi

      Se on hyvä jos on immuuni yliajattelun hirviölle, se kun joillain syö viimeisetkin rippeet halusta inhimillisiin tunteisiin.

      • Anonyymi

        Nyt kun sen tollai pistit niin kyllä. Sivusta


    • Anonyymi

      onko näin että miehelle on vaikeampaa tarjota kiintymystä tekemättä vaikutelmaa että tarjoaisi muutakin, vai päteekö yhtälailla naiseen

    • Anonyymi

      Arvaamattomiahan ne, sydämen asiat ovat, ja kun sitä muuttuu joksikin mitä ei ole voi se olla jopa tuskallisempaa kuin se mitä oikeasti on, jos jotain se on karkoitus, jonne saa silloin tällöin viestin kotimaastaan.

    • Anonyymi

      Milloin olette nähneet ensimmäinen kerran?

    • Anonyymi

      Miten tilanne on solmussa? Onko puheyhteys?

      • Anonyymi

        En tänne kirjoittelisi, jos olisi. Solmussa ei nyt välttämättä tarkoita, että välit on kokonaan poikki.


    • Anonyymi

      Ei ole tarkoitettu. Me kuulumme yhteen. Jos tunteita on molemminpuolin. Miksi ei vaan hypätä syvään päätyyn? Olisitko valmis?https://youtu.be/MikVhafTFZU

    • Anonyymi

      Miksi jätät aina keskustelun, silloin kun se on, lyhyeen?

      • Anonyymi

        Aiemmin on ollu juuri päinvastoin. Siellä irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin on ollu juuri päinvastoin. Siellä irl.

        Vai oletko vaan kokenut sen niin? Ihmisillä on kuitenkin elämä puhelimen ja somen ulkopuolella.. ehkä ole ymmärtänyt että olen tunneasioissa todella herkkä, jarruttelen heti kun aistin pientäkään negatiivisuutta tai välinpitämättömyyttä (kunnes opin tuntemaan).


    • Anonyymi

      Sano hänen kirjain, niin voin lopettaa ketjun seuraamisen. Nyt liikaa tiggeröi.

      • Anonyymi

        Minä Lopetin jo, tämä on kuitenkin A, M Ja S - Naiselle yhteisesti. - Sivusta


    • Anonyymi

      En jaksa lukea tätä viestiketjua. Jos välität minusta oikeasti. Laita sama privana.

    • Anonyymi

      Milloin viimeksi olette olleet yhteydessä? Oletatko/tiedätkö kohteesi silmäilevän palstaa?

      • Anonyymi

        Luulen, että joskus seuraa. Erityisesti silloin, kun tunnisteet sopi häneen. En vain tiedä, miten suhtautuu. Saattaa pudistella päätään. Ehkä olen hänen mielestään ärsyttävä, mutta silti pitää lukea. Kyllä hän minua ajattelee, siitä olen varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että joskus seuraa. Erityisesti silloin, kun tunnisteet sopi häneen. En vain tiedä, miten suhtautuu. Saattaa pudistella päätään. Ehkä olen hänen mielestään ärsyttävä, mutta silti pitää lukea. Kyllä hän minua ajattelee, siitä olen varma.

        Oletko palstaillut pitkäänkin?


    • Anonyymi

      Rakastatko mua, jos katson sinua suurilla, sinisillä silmillä?

      • Anonyymi

        Paljon on kysymyksiä 🤯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon on kysymyksiä 🤯

        Johtunee siitä, että olet kovin arvoituksellinen. Ihan kuin et haluaisi, että sinut tunnistetaan. Tai sitten vaan tämä on sinulle viihdykettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon on kysymyksiä 🤯

        Oliko liian vaikea? Noh rakasteletko minua, jos katson suurilla, sinisillä silmillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko liian vaikea? Noh rakasteletko minua, jos katson suurilla, sinisillä silmillä?

        No nyt kysymysten määrä vain kasvaa. Ja ovat vielä vihjailevia, niin että mitä tuohon pitäisi vastata. Vastapalloa täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kysymysten määrä vain kasvaa. Ja ovat vielä vihjailevia, niin että mitä tuohon pitäisi vastata. Vastapalloa täältä.

        Onko silmien väri ja muoto oikea?


    • Anonyymi

      Meillä on samanväriset silmät.

      • Anonyymi

        Kellä meillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä meillä?

        Mihin oletat kysymyksen liittyvän?


      • Anonyymi

        Minulla ja yhdellä miehellä on kanssa saman väriset 👁️👁️ ja molempien nimet alkaa samoilla kirjaimilla.
        Mutta tulin ehkä siihen tulokseen, ettei tämä ketju ole minulle. Adios.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin oletat kysymyksen liittyvän?

        Hänellä ei ole samanvärisiä silmiä kanssani.


      • Anonyymi

        Jos on iso joukko, niin varmasti samaa väriä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä ei ole samanvärisiä silmiä kanssani.

        Sinulla on siniset silmät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on siniset silmät?

        Näin on, olen sinisilmäinen. Sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, olen sinisilmäinen. Sinulla?

        Vihreät (sivusta)


    • Anonyymi

      Täällä kalastellaan jo. Jokohan olisi syöntiaika ja joku tarttuu syöttiin.

      • Anonyymi

        Niin nämä ammattitrollaajat toimii, on muuten miehinen ala


    • Anonyymi

      Tämä ketju on erittäin sekava. En osaa erotella mitkä ovat aloittajan vastauksia. Luulen että hän o jo poistunut paikalta ja jättänyt kissat estradille tappelemaan keskenään saaliista.

      • Anonyymi

        Kyllä ne aika hyvin tuolta erottaa. On hän vielä paikalla. Kiinnostaisi vaan tietää ikäerosta tai tarkemmin edes kumpi osapuoli on vanhempi. Sivusta.


      • Anonyymi

        Olen toki paikalla ja yrittänyt ottaa selvää, olisiko hän kommentoinut täällä, mutta vähän epävarmaahan se on. Olisi kivaa, jos hän tänne kommentoisi. Sekava tilannehan se meillä on, jos johtunee siitä tämä epäselvyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen toki paikalla ja yrittänyt ottaa selvää, olisiko hän kommentoinut täällä, mutta vähän epävarmaahan se on. Olisi kivaa, jos hän tänne kommentoisi. Sekava tilannehan se meillä on, jos johtunee siitä tämä epäselvyys.

        Jos haluat varmuuden, niin kirjoitan tunniste minkä sinä ja hän vain tiedätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen toki paikalla ja yrittänyt ottaa selvää, olisiko hän kommentoinut täällä, mutta vähän epävarmaahan se on. Olisi kivaa, jos hän tänne kommentoisi. Sekava tilannehan se meillä on, jos johtunee siitä tämä epäselvyys.

        Edestakaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen toki paikalla ja yrittänyt ottaa selvää, olisiko hän kommentoinut täällä, mutta vähän epävarmaahan se on. Olisi kivaa, jos hän tänne kommentoisi. Sekava tilannehan se meillä on, jos johtunee siitä tämä epäselvyys.

        Miksi et laita suoraan hänelle viestiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen toki paikalla ja yrittänyt ottaa selvää, olisiko hän kommentoinut täällä, mutta vähän epävarmaahan se on. Olisi kivaa, jos hän tänne kommentoisi. Sekava tilannehan se meillä on, jos johtunee siitä tämä epäselvyys.

        Kerrot minulle viestillä irl miten se yksi asia onnistui kun saat sen valmiiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edestakaisin?

        Mitähän tuo tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tuo tarkoittaa?

        Oikea tietäisi


    • Anonyymi

      En saa kyllä yhtään kiinni mistä tässä on kysymys. Voitko ap avata asiaa?

    • Anonyymi

      Tuutko "saunaan"? Portti on auki..

    • Anonyymi

      Voisitkohan olla?🤔☕..Nääh.. et sinä käy täällä, varsinkaan minua kaipaamassa💔😥

    • Anonyymi

      jos tarviit olkapäätä ni semmonen kyllä löytyy?

    • Anonyymi

      Jos se punapää on vaikka naimisissa ja perheellinen? Tykkää heittää läppää miehille yleisesti. Pärjää sillä, ei välttämättä sua halua?

    • Anonyymi

      Niin kuunnellaan vaan taivasta se vaikkei vastaakkaan

    • Anonyymi

      Hevosen leikkiä koko ketju, ei mitään mun makuun

    • Anonyymi

      "Enkeli lensi huoneen poikki kun sinut näin....." sopii kohtuu hyvin tekstiin, minkä just luin.
      Ihmisten kipuilut elämässä mielestäni vaikuttavat syvällisemmin moneen. Ne ovat ja kuuluvat osana elämään. Niistä ei ole tarkoituskaan luopua. On olemassa samankaltaista häilyvyyttä tuntematta, näkemättä toista.
      Järjellisen vastauksen saat, jos se on tarkoitettu, yleensä on. Yllätyksestä kirjoitit? Todennäköisesti. Mutta monet yllärit voivat olla miellyttävämmästä päästä.

    • Anonyymi

      J-mieheltä P-naiselle?

    • Anonyymi

      No hitto kerro vai haluatko jotain kostoa?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe