Mikä paras paikka

Anonyymi-ap

Muuttamassa kotkaan, mikä paras paikka kysyä koneistajan töitä?

34

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Armanin ohjehlmassa oli joku Kotkalainen tehdas, siellä varmasti on työtä.

      • Anonyymi

        Katso löydätkö uusinnan ko. ohjelmasta.


      • Anonyymi

        Firma, jos oikein muistan on Hovinsaarella. Arman opetteli siellä metallitöitä, myös jotain koneistajaa haastateltiin.


      • Anonyymi

        Ohjelma tuli uusintana, peltiä taivuttivat, mutta näkyi sielllä koneistajakin.
        Johtajan haastattelussa selvisi se että metallimiehistä on suuri pula.
        Konepajan nimeä en muista, mutta H-kirjain oli ensin, siinä kolmen kirjaimen sarjassa.
        Eli ei ole Huber.


    • Anonyymi

      Haavisto tai Power Tech

      • Anonyymi

        Ne tai sulzer, saksalainen firman kiertäisin kaukaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tai sulzer, saksalainen firman kiertäisin kaukaa

        Siitä saksalaisesta kuullut hurjia huhuja, kannattaa välttää, muuten varmaan sama minne menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä saksalaisesta kuullut hurjia huhuja, kannattaa välttää, muuten varmaan sama minne menee

        Joo tuskin paremmaksi vaihtamalla muuttuu kunhan ton jättää väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä saksalaisesta kuullut hurjia huhuja, kannattaa välttää, muuten varmaan sama minne menee

        Millaisia huhuja kuullut


    • Anonyymi

      Sulzer.

    • Anonyymi

      Varastetun porinmatin koneistukseen kelpaa heikompikin ammttimiäs.

      • Anonyymi

        Siinä hommassako toimit?


      • Anonyymi

        Monta olet varastanut?


    • Anonyymi

      Älä tule, jatka matkaa!

    • Anonyymi

      Älä sitä virhettä tee että Pulzerille meet! Siellä huomenta mies piinaa uusia työntekijöitä 20 vuoden kokemuksellaan. Voit bongata hänet arkisin töiden jälkeen Punaisesta Härästä kittaamassa olutta ja viikonloppuisin hänen kehumansa mukaan viikonloppuisin uppoaa 2x24 pack olutta. Pahan olonsa hän purkaa muihin ja tulee päin naamaa sanomaan kuinka on muka työpaikkakiusaamista ellei hänelle sanota huomenta. Hän kyllä piinaa sinut hermoraunioksi asti ja saa vahvaa nautintoa siitä kun on nääs sairas k*si*ää. Itse hän leimaa itsensä sisään jo ennen pukukoppia klo 5 ja menee tunniksi kahvikupin kanssa istuskelemaan työpisteelle. Sieltä onkin hyvä huudella ilkeyksiä toisille työntekijöille.

      Sitten on tää bottomrik varastomän joka raportoi ISO:n J:n tekemiset kuin innokas pikkupoika. ISON J:n heikkous on bottomrikin mukaan naiset joita hän firman hierarkiaan vedoten katsoo voiden omia itselleen firman bileissä. Bottomrik käyttää useamman päivän aina firman bileiden tapahtumien puimiseen työajalla, muiden raataessa. Bottomrik kilpailuttaa vakuutusyhtiöt ja kehuu viiden euron vuosisäästöillään. Bottomrik on rautainen neuvottelija! Hän osaa myös aukoa päätänsä toistuvasti muille. Luonnehäiriöinen kun hän on.

      Koronaohjeet oli vitsi. Kulkulätkiä ei käytetty ja ovet auki vaan jätettiin. Sisään ramppasi vaikka ketä henkilöä eli oma terveys jatkuvasti vaarassa kun ei edes rokotetta keksitty vielä.


      Ainiin syntyi -70 uutta työpaikkaa kun Valimo suunnitellusti ajettiin alas siis miinus 70. Espanjasta ja Kiinasta on vain ympäristöystävällisempää rahdata niitä romurautoja Suomeen. https://yle.fi/uutiset/3-11845220

      Ainiin laiton irtisanominenkin https://proliitto.fi/fi/ajankohtaiset/vuoden-sairausloma-ei-ollut-syy-irtisanomiselle-irtisanotulle-korvaus

    • Anonyymi

      Mä oon keksiny huutelevalle ZPP-pumppu huomenta-miehelle ja juorukello bottomrikille sopivat asut meripäiville Pulzer paraatiin. Tätä ideaa ei sitten saa varastaa vaan se oli mun idis!

      https://youtu.be/ZMvBlRJyxC0

    • Anonyymi

      Kastroitu bottomrik sukupuoli vaihdettu sen muksukin koeputkikamaa eli täyttä krääsää kuin Tiimarin setit mee vaik duunaa huomenta-miehen kans mongoloideja, kääpiöit sinne meripäiväparaatiin, käyn jyystää sen ämmää kun se ei pysty, ei tippaakaan miehistyyttä, ei kykyy tai testoo, vaan lopahtanutta erektiota, bottomrik relaa vähän käy vaik laittaa pari sateenkaaritarraa pumpun pesän kylkee tai juoruu vähän lisää isoist kihoist ja niiden naissekoiluista sil välin ku mä juon viskii ja polttelen sikarii mä käyn spermapankis luovuttaa ylpeen et sun laiset persreiätkin saa tsäänssin tehä kersoi maailmaan ja sovita vaik vähän hametta uutta ja palkkaa vaikka räätäli mut ai niin ei sul oo varaa, pistä ilmotus pystyy, oot juorukello tier tuhat viissataa niin säällittävä surkimus maximus aivoissas kroonin järjen puutostila mä en fiilaa miten tommonen apina edes palkattiin mut mä en mindaa siit enää.

      • Anonyymi

        Olin töissä siellä enkä nähnyt tuollaista toimintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin töissä siellä enkä nähnyt tuollaista toimintaa

        Huomenta-mies pahimmat solvauksensa ja piilov*tt*lut tulikin hiljaisina hetkinä esittämään. Eristää uhrinsa ja vetoaa 20 vuoden kokemukseensa, jonka avulla pyrkii jyräämään. Uutena työntekijänä saatat olla ymmällään. Oli kuulemma eräs ex-työntekijä yrittänyt lyödä huomenta-miestä mut sai torjuttua. En ihmettele jos jotain teki mieli lyödä, teki itseäni ja monia muita. On se sellainen m*lkku. Punaisessa Härässä se juoppo kiittaa duunipäivän jälkeen kaljaa. Kylhän siel on sellast ala-arvost käytöst ja jatkuvii konflikteja ihan osastojen välil. Delegoidaan laiskuutta hommat seuraavalle. Jos oli hyvä päivä aamul sinne lähtiis niin kyl joku osas pilata sen niin et lähit v*tt**tun*"na kotiin.


    • Anonyymi

      Arman ohjelmasta selviää. Oliko joku Rinne kyseessä ?

      • Anonyymi

        Ei ollur Rinne. johtajaa haastateltiin ja Arman oli kisällinä/opettelemassa mm. peltitöitä.
        Katsoin ohjelman pariin otteeseen ja muistaakseni siellä näytettiin myös koneistustöitä.
        Poikani innostui, mutta meni kuitenkin amikseen autopuolen koulutukseen.


    • Anonyymi

      Ei ollut Rinne

    • Anonyymi

      Puolet aivoista kotiin niin pärjään jotenkin älä siä mies oo morkkiksis, puolet aivoist kotiin niin pärjää jotenkin kyl sää paremman duunin löydät, kaikki väliaikaista kelaa kun huomenta-mies sut uhriks valkkaa, parempi jo valmistautuu, mun viha sitä kohtaan ei oo laantunut, puolet aivoist kotiin niin pärjää jotenkin puolet aivoista kotiin niin pärjää jotenkin

      Systeemin orjat ne turbolampaat pumpun eteen raataa, mun työ on nykysi olla hullu ja sen mä osaan, hoidan hommat huolel sillon kun sillä tuulel oon ja sillon kun en niin räbään ja kännään, systeemii vastaa manifesto synty yks jos toinenkin sivutuotteena, sylttytehtaani käy kuuman hohtavana, se oo kaamost nähnytkään, ne juoksee kadul vastaan astellesaan karkuun minkä mä voin sille et ruuvi jos toinenkin irtos huomenta-miehen alottamas kroonises konfliktis, joka alottaa se saa maksaa, se kaatuu katuu ja jäätyy, se käsirysyy haluu, se luulee olevansa cool puolet aivoista kotiin niin pärjää jotenkin puolet aivoista kotiin niin pärjää jotenkin

      Oon alfoista alfoin mind breaker Darth Vader dark triad master aito Jigsaw kova luu, langat käsis puppet master, ongelmat maton alle lakastu, ylitöis V-käyrä nousee ja ilmastointi hajoo, enää systeemin orja en oo, uuh nykysi pentagrammin teräviä kärkiä tähyillen, täyskuuta väijyn, klo 3 am show alkaa, witches hour, 666 käsivarteen tatuoitu, uuh noitavainot gone, nyt voi olla rauhas uuh, huomenta-miehen kirosi, uuh nyt palvon ikuista kuuta veistelin puusta esineitä soihtukynttilän valossa, demonit boom boxin sisällä ulos pyrkii kop kop valloillensa karkaa pahoi henkii esiin manaan on se uus harrastus, uuh uusnoidan arki hyvin sujuu, kyntövuohen suojelukses.

    • Anonyymi

      Aivot tippu huomenet uupu huomenta-mies suuttu, se on bad mood, nyt imppaan löytämääni liimaa kun en muuten joukkoon sovi, tyhmennän itseäni, epäluotettava kuin Karhu woima huoltovarmuus suuresti uhattuna, uuh mut toimituskatkokset luvattuja, keltanen Hubin moottoripyöräilijä työstressii purkaa satast neljänkympin alueella, uuh millo silt otetaan kortti veks? Ajo melkee mun päält suojatien yli? Mee takas prätkäkuoluun, uuh tai hommaa kartanlukija tarakalle, uuh vammasilta kortti pois! On olemas oikeit firmoi ja sit höpöpö Hub lögistics uuh meitsi servas senkin feeling unstoppable ultracool imma Gucci fan boy next generation trapgod born legendary and morning-man sucks, he must quit! Give him big BUU! Where are those goddamn rotten eggs so i can throw them at him? You bully co-workers, that’s suck, i hope you pay for it some day, uuh

      Mis sitä leipää jaetaan missä voi peseytyy? Kärkkäri DNA selviytymisopas päähän printattuna pitää mut hengis ja lestissään sil välin kun huomenta-miehen ämmä on gängbänged, uuh dominot tippuu, meitsi niit coolisti sivummalt seurailee uuh sad for you, i don’t give a fck anymore uuh, no brain left then u can make it, probably not even then, better just get out of there before your mind is fully corrupted, loop demonic mantras feeling fantastic u must be brain dead shaman.

    • Anonyymi

      Pahuus olan takaa kurkistaa voimiin pimeyden olen aina heikkoina hetkinäni turvautunut ja aina olen avun sekä vastauksen saanut nyt perkeleet esiin astelkoot komentosi saa taivaan ovet edestämme sulkeutumaan olemme helvetin omia pahuuden orjina systeemissä raadamme elämä on yhtä loputonta psykoterapiaa väärillä lääkkeillä höystettynä perkeleiden vierellä ilkkuessa ikuisessa loopissa risti kääntyi itsestään väärin päin tuo symboli pahuuden, ikuisesti filmi poikki olemme pahuuden edessä noiduttuja toimimaan kuten toivotaan.

      Kipu on alku ja jatkot alakerran uumenissa tarjoillaan, kohta zombeina manalassa, siellä on pahuuden pesä ja sen noidutut tanssijat valot kimmeltää kohta himmenee alitajunta kunnes vintti sammuu mieli kivusta turta anelee nöyrästi lobotomiaa sitä ikuista nukutusta, Luciferin demonien armeija pahan kätyrit esiin loihditut ja niiden rumat teot tallennettu alitajuntaan ikuisesti printattuna, huudot pitkin käytävii raikaa, hintalappu sielulle asetettu, suurin huuto saavutettu Oi täysikuu Oi tähdet Oi aurinko kaikki jo sammukaa! Tuokaa pimeys päälle maan! pahuuden alttari sudet ulvovat pöllöt pyörösilmäiset kohta astuu esiin mystinen olento!

    • Anonyymi

      Älä sit sitä virhettä tee, jos lelupumppuja meet koneistaa, että meet aina tupakalle ja laitat tehtaan ulko-oven sellaiseen säppiin et siitä pääsee kuka vaan sisälle. Varsinkaan sillon kun joku uus tappava pandemia tai variantti leviää! Käytä siis sitä kulkulätkää aina kun liikut äläkä huuda toisille jos ne laitta oven kii!

      Oothan sä tehdasalueelle päästäkses sitä lätkää joutunut käyttämään ja leimannut sen ennen vaatteen vaihtoo että saat palkanlaskijalle tiedon läsnäolostas sekä osaat leimata ulos kotii lähtiessä, nii käytä sitä myös muualla liikkuessa!

      Eikä saa pleksilasii nyrkillä hakata jos joku sen omaa ja muiden turvallisuutta vaaliessaan laittaa kii. Ainii yks pesä päiväs riittää pomoille ja enempää ei listapalkal kannata tehä. Ainii ylitöis jengi istuu ja ihmettelee jotta liksaa lisää tulee.

      • Anonyymi

        Odota rauhassa ohjelman uusintaa, myös yotubevideolta ohjelma löytyy.

        " Arman Pohjantähden alla vierailee Kotkassa HMR-konepajalla"

        Muistaakseni ohjelmassa haastatellaan myös koneistustyötä tekeviä.


    • Anonyymi

      Meitsi rimmaa riimejä spittaa itseoppinut taitelija kieroutunut kuin alihankinnasta tullut juoksupyörä, myöhästyksen syy kuulemma työntekijän sairasloma, toivottavasti kondylooma saatiin pois hoidettua, Valimo uppos varmasti kaikki sen pystys pitämiseks tehtiin talon tuttuun välinpitävään tyyliin, synty miinus 70 työpaikkaa pölyisen sisäilma aikaansaa mustat sieraimet kroonisen väsymyksen välinpitämättömyyden jopa sokeuden kusipäisyyden huomenta-mies tietää, se 20 vuot sitä paskaa sieraimiinsa imi ja persoonan muutos on uusii työntekijöit kohtaa käytökses huomattavis ja koettavis, siitä pidettiin niin paljon että nyrkki vahingossa poskea melkein kosketti.

      • Anonyymi

        " Hiireksi muuttuu mies lukkojen takana, miss on raudasta verhot ja betonista lakana"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Hiireksi muuttuu mies lukkojen takana, miss on raudasta verhot ja betonista lakana"

        Huomaa taas miten työpaikkakiusaaja ei koskaan kanna vastuuta tekemisistään eikä sanomisistaan vaan muissa on vika. Ei ole miestä edes sen vertaa vaan pelkkä pelkuri ja juoppo. Ei kestäis kyl linnas päivääkään huomenta-mies vaan vois olla paikat hellänä kun melkein alahisimpaan kastiin tollaset laitetaan. Aamuja vaan sinne ja hengittele sitä käryä ja huonoa ilmaa vaan oikein keuhkon täydeltä! Toivottavasti susta tehdään liittoon ja johdolle miljoona ilmotusta!


    • Anonyymi

      Jou jou darra mut ei se luovuutta haittaa, perusmaanantai ja aika riimitellä se pois sit suunnata grillille hampparii makkaraperunoil ja täysil mausteil, iltapalaks kebuu ransiksil ja maitopurkki, siit onkin sit hyvä viikkoo käynnistellä omas rauhas, mikäs tässä, hain töitä sieltä sun täältä mut en kelpaa, ei huolta silti huomisesta, kellun turvaverkoissa, jotka kokoomus salee haluis pois ympäriltä pois napsia isoilla saksilla ja hoitajii karsia se on no no, tommonen peli ei vetele! Yhtä kieroutunutta kuin HR Bullsh1t, i'm so done with it, haters keep hating i keep rhyming evolving, drinking rum feeling like captain of pirate ship, pirates of carribean, real life version, high definition, i'm ultradrunk, feeling light, puking these words out of me, big time!

      B1tches say this, b1tches say that, I’m not believing none of that, Kela is only one I trust, fully, less bullsh1t and lying, clearly, HR sucks in most of these companies anyway. They patholotical liars, promising you this and that, none of that not gonna really happen, well, I say, keep your sh1t, I’m not interested, I rather stay at home and keep my mental balance, I don’t need no car, house or flying tickets. Just a rented place to live and some food, internet, electricity, mobile phone and my own freedom and toughts, that’s most of it already mentioned.

      Sheeps won’t respect me I don’t them neither, and I’m not even asking approval, approval from sheeps? Cmon, man! Not gonna happen until you buy at least as good car as them or have a almost same title. I don’t care about material. I was born naked and I will leave all material behind me, when the time comes at the end. Arhinmäki, Li and Marin I’m with you or anyone in left wing politics, if outfallen of this sheep system is taken care of financially. I don’t necessarily need no job at all, just enough money to live. Kokoomus just want profits but how about me, i educated myself but system won't care about me? I just need a civilincome so i don't need to deal with your HR and 9 euros per day work. You can keep the jobs by yourself. I don't need any of material stuff.

    • Anonyymi

      Kieromaxista kannattaa hakea! Sieltä löytyy ja puhelin viereen venaamaan soittoa!

    • Anonyymi

      Itekin oon tuota eduskuntaan tuota haastellut kuinka täytyis saada tuota eläkettä aikaiseks 30v kun tuota eivät ensinnäkään vuosien työpaikkakiusaamisen jälkeen pystyneet haalarihommista upgreidaamaan sinne parempiin hommiin. Huijaukseen syvälle uidessa jäi sivuun moni työpaikka mut so what? Mut sitte tuli kehiin ZPP-osaston huomenta-mies huuteluineen/alaspolkemisineen ja sitä piti se 6 kk kestää. Muiden työntekijöiden sivusta katsellessa ja pahimmissa tapauksissa veti sivuun just hiljaisimpana hetkinä kun muut syömässä. Noh hakeuduin Kotkassa terapiaan niin vastassani oli kiireinen "bimbo" joka kehui kovasti opiskelleensa seksuaaliterveyden opiskeluja. Kovasti painotin, että oma tapaukseni johtuu näistä työpaikan ongelmista ja kerrostalossa koetuista henkirikoksita, mutta sitten ainut lääke oli lääkäri sekä sen kautta lääkitys. Kieltäydyin itseni huumaamiesesta, koska ongelman juurisyy pitää löytää ja hoitaa eikä mieltä turruttaa. Eipä ollut hänellä ammaattitaitoa, aikaa tai halua auttaa sen syvemmin. Oli pakko keskeyttää hoitosuhde sitten kun ei apua haluta antaa ja olen ylimääräinen.

      Nyt samalla luokalla ollu naikkonen tekee hienoa hommaa suoraan rekrytoituna Pulzerin toimistossa eikä varmaan ikinä koe mitään kiusausta elämänsä aikana. Vaikka hän tänää lopettaa hommat, on hällä cv:ssä työkokemusta, jota kukaan ei koskaan kyseenalaista, toisin kuin tuotannon pelinappuloilla. Näin hommat toimii!

      Nyt homma seis ja jatkan tätä niin kauan kunnes saan sen varhaiseläkkeen! Kyllästynyt kuulee kuinka moni raatoi kesiä firmalle ja sitten Stalinin Stahanovilaisen systeemin kautta saivat muka jotain hyviä hommia kun uhrasivat vuosia määrän x. Arvoisa puhemies, Minun ohi ovesta ovat tulleet lähes kaikki tytön hupakot, eikä kenenkään ole tarvinnut haistella sitä mustaa pölyä nenään ja niistää sitä työpäivän päätteeksi kiusattuna serlapaperiin. Niin ja poistakaa tämä, poistakaa kaikki viestit! Niin postaan ne kaikkialle! Pyydän kavereita ja sukulaisia yhtymään talkosiin! Työttömällä kyllä on aikaa! Kyllästynyt hakemaan ja ajamaan tyhjien työpaikkojen perässä, kyllä täällä haisee kusetus!

    • Anonyymi

      Siis ei ikinä Pulzerille oli niin tai näin! Et oo ikinä tarpeeks pätevä, jos niin päättäävät! Mun kollegat auko päätä kuin kaikki musta itestä kii mut niiden ei tarvinnu olla todistajina henkirikoksissa, kuolemissa tai tulla uhatukseksi hengellänsä tai tulla kahtena kesänä kiusatuksi huomenta-miehen toimesta! Suoraa pääs tää sinne toimistoo vaik sama koulutus kuin mulla ja ite sain kuulla kolmena kesänä kuin olin epäpätevä! Kuulemma ei toimistos pärjää ellei ole ensin heillä tuotannossa/varastolla. Itse olin kolme kesää ja kahtena sain kokea kiusatuksi tulemista. Sitten uhattiin karhuvuoressa tappaa omaan asuntoon ja olen henkirikoksessa todistaja. UPM:llä työskentelevän luokkalaisen pissiksen mukaan kaikki on minusta itsestä kiinni. Karhuvuoren terveysasemalta naikkonen kehui seksuaaliterveyden opinnoillaan muttei osannut auttaa minua henkirikosten ja tappouhkausten suhteen. Menin sitten saunaan puukon kanssa kun kerran luvattiin minut tappaa! Ei siinä, kun saisi Marinilta ja vasemmistopuolueilta eläkkeen niin pitäkööt naisia suosivan systeeminsä! Olen muutenkin aina altavastaava työtehtävissä vaikka minua on kiusattu kaksi kesää tuotannossa!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe