Olen sinusta huolissani

Anonyymi-ap

Tiedän, että sulla ei mene hyvin kun olet täälläkin niin paljon.

41

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alentuvaa holhoamista. Narsisminmuoto

      • Anonyymi

        En ole narsisti. Enkä holhoa, vaan välitän hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole narsisti. Enkä holhoa, vaan välitän hänestä.

        Mistä sinä tiedät kuinka paljon kukakin täällä anonyymipalstalla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät kuinka paljon kukakin täällä anonyymipalstalla on?

        En tiedäkään varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedäkään varmasti.

        Ehkä on palstan mode? Muuten ei voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä on palstan mode? Muuten ei voi tietää.

        No en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole narsisti. Enkä holhoa, vaan välitän hänestä.

        Palstasta sinä välität, etkä hänestä. Vai oletko muka häneen irl yhteydessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole.

        Kuka myöntäisi


    • Anonyymi

      No onko järkeä? Ajattele mitä kaikkea voisit tehdä tai mihin käyttää energiaa kuin se että on mukamas huolissaan. Ihan hullua! Täysin joutavaa.

    • Anonyymi

      Eli olet itsekin kun tiedät kuka on milloinkin. Olet ilmeisesti mode, kun mäet ip-numerot.

    • Anonyymi

      Jos välität "hänestä" niin puhut suoraan etkä anonyyminä huutele typeriä. Mutta ei taida olla yhteyttä sulla häneen.. Ehkä syystä kuule.

      Ihmettelen tällaisia huuhaa viestejä kyllä. Provosointi taitaa olla tällaisten aloitusten ideakin.

      Sivulta..

      • Anonyymi

        Kenelle ajattelet aloituksen sitten olevan?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle ajattelet aloituksen sitten olevan?!

        Typerä kysymys. En ajattele muuta, kuin, että ap taitaa olla trolli.. Kommentoin, koska miksi ei.


      • Anonyymi

        Niin nooh, lievästi sanottu trollauksen ja piilovinoilun yrityksen välimuoto tuo aloitus, että provosointi eli provo meinaa ystävä hyvä hieman eri asiaa tässä kuin mitä sinä yrität tuputtaa jostain kenestä lie ”hänestä” yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerä kysymys. En ajattele muuta, kuin, että ap taitaa olla trolli.. Kommentoin, koska miksi ei.

        No sepä se. Eli kiva juttu, että aloituksessa hyviä vointeja toivotetaan kumminkin🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle ajattelet aloituksen sitten olevan?!

        Tai vosu kysyä jopa niinpäin, että keneltä ajattelee aloituksen olevan🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vosu kysyä jopa niinpäin, että keneltä ajattelee aloituksen olevan🥱

        Voisi* 😂 no mutta siiinä kuulitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nooh, lievästi sanottu trollauksen ja piilovinoilun yrityksen välimuoto tuo aloitus, että provosointi eli provo meinaa ystävä hyvä hieman eri asiaa tässä kuin mitä sinä yrität tuputtaa jostain kenestä lie ”hänestä” yms

        Sekavat lauseet. En jaksa lukea..


    • Anonyymi

      Joo latasin farm heroes sagan. Niin kulutan nyt aikaa siihen.

    • Anonyymi

      Joo, ei mitenkään erityisen hyvin, mut parempaan päin sentään. Vaihtelevaa on meno.

      Kiva jos ihmiset on oikeesti huolissaan toisistaan. Kannattaa sit tosin kysyä ihan muuta kautta, vaikka täälläkin varmaan ainakin joku jonkun tunnistaa. Epäilen, että minutkin on tunnistanut eräs henkilö, mutta ei se haittaa. Moikka vaan.

    • Anonyymi

      Mulla menee ihan hyvin, kyllä me exän kans saadaan asiat kuntoon, kun hän luovuttaa.. hän ei luovuta ei millään. Hyvä se on muille näyttää toista .. , oon vähän väsynyt vaan siihen, etten saa erota! Mutta ei se poista sitä että muutoin voin hyvin. Sivusta

    • Anonyymi

      Ymmärrä tämä: Joku heittää ajatuksen ilmoille täällä ja trollit jatkaa siitä tekemällä oman sirkuksen. Liioittelee ja värittää asioita samalla tyylillä.

      • Anonyymi

        Trollit käyttävät tänne kirjoittamianne tekstejä 24/7 360 pvä vuodessa, yllättävän moni ei tajua tai usko.


      • Anonyymi

        Viihteen muoto sekin t palstan pahis.


    • Anonyymi

      Ihan hyvin menee ulospäin. Se on pääasia.

      • Anonyymi

        Niin, että kuhan on kulissit kunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että kuhan on kulissit kunnossa?

        Ei välttämättä, mutta turhaan huolehtisi siis. Asiat on melko lailla kunnossa noin ajateltuna.


    • Anonyymi

      Hyvä, että joku on huolissaan. Onhan siihen syytä, en voi kiistää. Jospa hän tekisi niin myös.

    • Anonyymi

      Mistä se sinusta johtuu?

    • Anonyymi

      Meneekö sinulla hyvin?

    • Anonyymi

      No oikeestaan oon tosi paljon vähentänyt täällä olemista. Tulin palstasta tosi huonovointiseksi henkisesti, niin oli pakko poistua. Eikä minulla täällä ole oikein syytäkään notkua ylläpitämässä mahdotonta (halvennettua) ihastusta.

    • Anonyymi

      Ihminen joka on oikeasti huolissaan kysyy vaikka "miten menee", siltä huolensa kohteelta oikeassa elämässä. Mutta ehkä palsta huolissaan on jotenkin oma juttunsa.

    • Anonyymi

      Meillä kummalakin on tää huonoparisuhde niiin sulla kun mullakin, sen takia me ollaan täällä niin usein, mutta kyllä se siitä korjaantuu kun parisuhde vaihtuu!

    • Anonyymi

      Kiitos, mutta turhaan olet. Tietenkin voit aina piristää minua, jos vain haluat puhua (ihan kasvotusten 😏).

      Täällä olen, koska on tylsää

    • Anonyymi

      Ei tarvi

    • Anonyymi

      Nuo muhun Costa duo pc jcb MC heh on cd Dylan it mm cr if on cd

    • Anonyymi

      Kieltämättä olen viime aikoina ollut todella väsynyt ja alakuloinen, mutta nyt tuntuu siltä että kyl tää tästä vielä paremmaksi muuttuu :) Kiva että välität :)

    • Anonyymi

      Mulla on täällä kone auki, kun katson ylen areenaa, mtv.fi tai ruutu.fi palvelua. Ohjelmaa vaihtaessani piipahdan täällä katsomassa onko tullut mitään mielenkiintoista tai vastauksia omaan aloitteeseeni. Multa ei kysytty, mutta aika alakuloinen olen ollut varsinkin kun on tullut liian kylmä ja pimeä.

    • Anonyymi

      Eräs kommentoi olevan niin laihakin ettei ole yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Pitkästä aikaa tulin lukemaan nyt tähän. Olet vaan niin sekaisin. En jaksa enää.

    • Anonyymi

      Minulla menee ihan hyvin. Kiitän välittämisestä miehelle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe