Kärsin posttraumaattisista oireista, on paniikkia, valtavaa pelkoa ja kaikki johtuu järkyttävistä traumoista.
En saa mitään apua.
Mitä tehdä?
Paniikkia ym.
16
75
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sulle on sanottu kun olet pyytänyt lähetettä psykiatrian polille?
- Anonyymi
Puhuttu vain lääkkeistä. Ei kuunneltu mua mistä kaikki johtuu, mitä on tapahtunut.
Lähete oli niin surkea että se tyrmättiin heti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuttu vain lääkkeistä. Ei kuunneltu mua mistä kaikki johtuu, mitä on tapahtunut.
Lähete oli niin surkea että se tyrmättiin heti.oleko kokeillut netissä olevia sivustoja.En voi laittaa tähän koska ylläpito poistaa ne jos täällä ilmoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oleko kokeillut netissä olevia sivustoja.En voi laittaa tähän koska ylläpito poistaa ne jos täällä ilmoittaa.
Mitä tarkoitat sivustoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat sivustoilla?
no en voi laittaa esimerkkiä kun ylläpitopoistaa mutta siis vertaistukisivustoja tai mielenterveyteen perehtyviä sivustoja.Laittaisn tähän sivustoja mutta ylläpito poistaa koska kokevat mainostamisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no en voi laittaa esimerkkiä kun ylläpitopoistaa mutta siis vertaistukisivustoja tai mielenterveyteen perehtyviä sivustoja.Laittaisn tähän sivustoja mutta ylläpito poistaa koska kokevat mainostamisena.
mä en voi laittaa tähän edes hakusanoja koska se on kiellettyä täällä auttaa muita ja kertoa sivustoja joilta saa keskusteluapua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en voi laittaa tähän edes hakusanoja koska se on kiellettyä täällä auttaa muita ja kertoa sivustoja joilta saa keskusteluapua
Onko se kiellettyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se kiellettyä?
vastaukseni poistettii koska täällä ei saa vastata kyllä tai ei.
- Anonyymi
Googlettele hakusanoilla, mielenterveys, ja erilaisia mielenterveyteen liittyviä hakusanoja, masennus, ahdistus jne.
Tätä ei pitäis poistaa, koska tässä ei oo mitään poistettavaa. - Anonyymi
Mitä sinä pelkäät?
- Anonyymi
Vedä sinä lapsesi hrriteennn
- Anonyymi
Kuole sinä sinne vaan,
T. Mediatalo - Anonyymi
Lakkaa syömästä niitä pillereitä.
- Anonyymi
Minulla samoja ongelmia ollut useamman kerran aikuisiässä näitä jaksoja. Nyt on ollut 3,5 kk. Välillä tuntuu ihan yliluonnolliselta. Nopeaa helpotusta tähän ei ole olemassa valitettavasti. Minulla on venlaflaxin auttanut ahdistukseen ja opamox pahimpiin tunnetiloihin.. Terapia auttaa jonkin verran ja rukoilu.
Et saa jäädä yksin ongelmasi kanssa. Ymmärrän pelkosi,koska olen kärsinyt niistä itsekin elämäni aikana useita jaksoja.Voimia Sinulle. - Anonyymi
Vaikka ei itseä koske, niin tuntuu vaan todella väärälle. Köyhät vaan kyykkyyn ja samalla tehdään kuntouttavassa työtoiminnassa olo ihan hel######liseksi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605944- 1003091
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242366- 212028
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451731Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911727Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791646- 261562
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691491Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374