Hieman ikäviä ja yksinäisiä nämä syysillat.

Anonyymi-ap

Löytyisiköhän täältä vaikka joku ruotimuori seuraksi?

27

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Luuletko oikeesti että täällä on jotain kameleita? Tiedät kuka. Kerrankin


      • Anonyymi

        Sinä olet se Topi, joka luukuttaa munulle koko ajan Zet Zet Toppia :) Ja minä olen eräs ArvaaKuka:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet se Topi, joka luukuttaa munulle koko ajan Zet Zet Toppia :) Ja minä olen eräs ArvaaKuka:)

        Oh, kirotusvirhe (sattui oikean tyypin kohdalla) *BuaHaHaa*! :)


    • Anonyymi

      Iltahartauksista voisi löytyä ja matkassa pysyy kohtuudella.

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Pidätkö ns.terveellisestä ruuasta ja onko sinulla päivärytmi? Ja olet päihteetön!

      • Anonyymi

        Kaikki tuo löytyy ja lisäksi vielä rytmi veressä. Olin jo lapsena innokas soittelemaan nokkahuilua, huuliharppua ja harmonikkaa. Nykyisin suurin nautinto on joka ilta kuunnella musiikkia.


    • Anonyymi

      Ei täällä sellaisia ole. 👵

      • Anonyymi

        Onhan niitä, jotkut ei vain tiedä hyvänpäälle mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä, jotkut ei vain tiedä hyvänpäälle mitään.

        Tiedätkö sinä mikä ruotimuori edes on? 👵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sinä mikä ruotimuori edes on? 👵

        Sen asian olen tiennyt jo ihan lapsosena. Täällä maalla se on aina ollut vertauskuvannollinen isäntien vitsailu puolisostaan kun ikää vähänkin enemmän. Sanonta menee kuin ruotimuori saunaan on aika osuva vertaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen asian olen tiennyt jo ihan lapsosena. Täällä maalla se on aina ollut vertauskuvannollinen isäntien vitsailu puolisostaan kun ikää vähänkin enemmän. Sanonta menee kuin ruotimuori saunaan on aika osuva vertaus.

        Ruotimuori tarkoittaa köyhää elättiä syytingillä. Eli ihme sanonnat teillä, eipä ole kovin kunnioittavaa. 👵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotimuori tarkoittaa köyhää elättiä syytingillä. Eli ihme sanonnat teillä, eipä ole kovin kunnioittavaa. 👵

        Eipä täällä maaseudulla kompastella kanervikkoon ja muutenkin avarasti katsellaan maailmaa. Huumoria sen on ja harvat sitä ymmärtää, mutta niillä harvoilla on sitä hauskempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä täällä maaseudulla kompastella kanervikkoon ja muutenkin avarasti katsellaan maailmaa. Huumoria sen on ja harvat sitä ymmärtää, mutta niillä harvoilla on sitä hauskempaa.

        Ihan turhaan näille tosikko toksauttelijoille hoastelet, siinä aika vain menee hukkaan. Ei ne mitään huumoria ymmärrä, vaan alta kulmain vain tablettiaan tuijottaa. Jätä nämä sivut ja sen yksinkertaiset pökiöt ja niin varmaan teetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaan näille tosikko toksauttelijoille hoastelet, siinä aika vain menee hukkaan. Ei ne mitään huumoria ymmärrä, vaan alta kulmain vain tablettiaan tuijottaa. Jätä nämä sivut ja sen yksinkertaiset pökiöt ja niin varmaan teetkin.

        Eihän tämä ruotimuori ollut ennen vitsi vaan ihan totinen tosi. Nykyisin voi siitä hyvällä huumorilla varustetut pariskunnat tosiaankin hoastella. Näillä sivuilla ei näytä löytyvän minkäänlaista humoristia, kun täällä jätetyt ja petetyt toisiaan kaipaa ja haukkuu. Viisainta olisi jättää tosiaankin parisuhdeongelmaiset toisiaan kaipaamaan ja haukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tämä ruotimuori ollut ennen vitsi vaan ihan totinen tosi. Nykyisin voi siitä hyvällä huumorilla varustetut pariskunnat tosiaankin hoastella. Näillä sivuilla ei näytä löytyvän minkäänlaista humoristia, kun täällä jätetyt ja petetyt toisiaan kaipaa ja haukkuu. Viisainta olisi jättää tosiaankin parisuhdeongelmaiset toisiaan kaipaamaan ja haukkumaan.

        Jätetyt ja petetyt tosiaankin. Miehet jätetty juopottelun takia ja naiset kun lihottaneet itsensä tunkioksi eikä enää kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaan näille tosikko toksauttelijoille hoastelet, siinä aika vain menee hukkaan. Ei ne mitään huumoria ymmärrä, vaan alta kulmain vain tablettiaan tuijottaa. Jätä nämä sivut ja sen yksinkertaiset pökiöt ja niin varmaan teetkin.

        On se elämä varmaan tosikoille kärsimysnäytelmä. Varinkin vanhemmanpuoleiset naisimmeiset ihan joka sanaan tarttuu ja siksi varmaan ovat täällä parempia aikoja odottelemassa. Toistaiseksi tässä syystöitä tehty ja maalattukin, kun ei ainakaan liian nopeaan kuivu. Eli kyllä se kaikki siitä etenee hitaasti, mutta varman päälle kuin akanotto.


    • Piti ihan tarkistaa, että mikä se sellainenkin on.

    • Anonyymi

      Olisin mahdollisesti paras vaihtoehto. Olen vankka tukirakenne. Seison kahdella tolpalla perustukset vakaat. Rakenteeni kestää heikot ja vahvat järistyksen. Rakastan syysiltoja, niiden kaunista tähtitaivasta ja sinua.

      • Anonyymi

        Ihan uskottavan kuvan annat itsestäsi. Ei niitä tähtitaivaita vielä syysiltoina ole, mutta kuutamoilloissa voisi haaveilla. Ei se sinun rakkauskaan minuun ole vielä ihan varma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan uskottavan kuvan annat itsestäsi. Ei niitä tähtitaivaita vielä syysiltoina ole, mutta kuutamoilloissa voisi haaveilla. Ei se sinun rakkauskaan minuun ole vielä ihan varma?

        Syysiltojen ja aamuyön tähtitaivas on kaunis. Olen viettänyt sen alla paljon aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syysiltojen ja aamuyön tähtitaivas on kaunis. Olen viettänyt sen alla paljon aikaa.

        Koko elämäni olen viettänyt tähtitaivaiden alla, mutta vasta kunnon pakkasella ne vasta loistaa. Yleensä nykyisin nukun yöllä, kun tuota yöllistäkin taivasta on työnpuolesta tarpeeksi ihailtu. Kunnon kuurakelejä odotellessa marjoja pakastelen ja talviteloille paikkoja laitan. Lumityökone tietenkin jo tikissä, ettei mikään yllätä.


    • Anonyymi

      Ei täältä ketään etsitä, tämä on vain ajatustenpurkua varten. Kiinnostavat ovat palstan ulkopuolella.

      • Anonyymi

        Toki tuon havainnut ja ajankuluksi saunanpäälle viestejä lähettelen. Ei ne tietenkään mihinkään johda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki tuon havainnut ja ajankuluksi saunanpäälle viestejä lähettelen. Ei ne tietenkään mihinkään johda.

        Saunan lämpenemistä tässä itsekin odottelen.

        Mies maalta


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe