Mistä kansanedustajamme on tälläisen lempinimen saanut ?
Hurskas Junnila
15
141
Vastaukset
- Anonyymi
Kai se juontaa Trumpin ajan rukousaamiasista.
Persut siellä kävivät solkenaan Soini etunenässä.
Eräässä rukoustapahtumassa Junnila teki itseään tykö ja meni muista poiketen ihan polvirukoukseen.- Anonyymi
Ei se ole helppoa olla hurskas Naantalissa.
Synninkin joutuu tekemään menemällä kauas Thaimaaseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole helppoa olla hurskas Naantalissa.
Synninkin joutuu tekemään menemällä kauas Thaimaaseen.Erään Thauimaanmatkan vuoksi Naantali meinasi menettää joku vuosi sitten 300 000 euron saaristolaisavustuksen, onneksi ilkka Kanerva-vainaja oli valppaana.
- Anonyymi
Kiitos Sdp
- Anonyymi
Eikö tärkeintä ole, että Naantalillakin on kansanedustaja.
Vanhalle luostarikaupungille sopii hyvin hurskas kansanedustaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tärkeintä ole, että Naantalillakin on kansanedustaja.
Vanhalle luostarikaupungille sopii hyvin hurskas kansanedustaja.Tekopyhä on, Naantalissa hurskaana, synnin käy tekemässäThaimaassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekopyhä on, Naantalissa hurskaana, synnin käy tekemässäThaimaassa
Raamattu käyttää määritelmää ulkokullattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu käyttää määritelmää ulkokullattu
Mikä on Junnilan mielisynti ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on Junnilan mielisynti ?
takaa päin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
takaa päin
Ihan tavallista Turussakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tavallista Turussakin
hiilijalanjälki olisi pienempi, jos Junnila kävisi sen synnin tekemässä Turussa
- Anonyymi
Vasemmistoliitto kannatti valtuuston puheenjohtajaksi. Luottamus menee siten yli puoluerajojen. .
Upeata - Anonyymi
Junnilalla on erinomainen ja selväkielinen ulosanti. Puhe on suorastaan taidetta .
- Anonyymi
Puhetaito ole pahitteeksi politiikolle ja eikä papillekaan
- Anonyymi
Varmaan sulta....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512