muistuttaa?
Ketä kaivattusi
40
1832
Vastaukset
- Anonyymi
Itseään. En ole löytänyt ketään julkisuudenhenkilöä joka muistuttaisi häntä.
- Anonyymi
Catherine zeta jones ❤️🔥
- Anonyymi
Nuorena vai kypsempänä?
Anya Taylor-Joy jossain määrin muistuttaa.
- Anonyymi
Uniikki
- Anonyymi
Ei kuulu sulle.
- Anonyymi
Jason Kingiä 😂🤣😅
- Anonyymi
Jennifer Lawrence.
- Anonyymi
Siinäpä kaunis nainen sitten. Mikä häness eniten muistuttaa kyseistä näyttelijätärtä, kokonaisuus vai tietyt piirteet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä kaunis nainen sitten. Mikä häness eniten muistuttaa kyseistä näyttelijätärtä, kokonaisuus vai tietyt piirteet?
Silmät erityisesti. Kasvot, posket.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät erityisesti. Kasvot, posket.
Tämä siis häneltä, joka vastasi Jennifer Lawrence.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siis häneltä, joka vastasi Jennifer Lawrence.
Onnea ja menestystä hänen nappaamiseensa, tuo vertaus on kaunis kohteliaisuus. :)
- Anonyymi
Robert Downey Jr
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣
Mitä hauskaa tuossa oli? Kuuma mieshän Robert on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hauskaa tuossa oli? Kuuma mieshän Robert on.
Samaa mieltä, samaa kysyisin?
- Anonyymi
Miksi kysyt?
- Anonyymi
Bellaa https://youtu.be/480xR4pNcNA
- Anonyymi
Hah
- Anonyymi
Ei muistuta kunnolla oikein ketään mutta julkkiksista lähimpänä on varmaan Ali Larter silloin kun hän oli kuumimmillaan. Kasvonpiirteet kuitenkin pyöreämmät kuin Alilla ja kyllähän suomalaisilla tosiaan on pyöreät kasvot kansainvälisissä vertailuissa. Suomalaisilla on myös erityisen iso pää 🤓.
- Anonyymi
Eri väriset hiukset?
- Anonyymi
Ilmeisesti äitiään.
- Anonyymi
Hennes mamma. Jag tror.
- Anonyymi
Äitini on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitini on varattu.
Hänen äitinsä on kuollut.
- Anonyymi
Brad Pitt
- Anonyymi
Ansa Ikonen
- Anonyymi
Siiri angerkoski
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=YgXqiPzDwmM
Häntä miestä :) - Anonyymi
James Mardsen, aavistuksen, silmät, kasvonpiirteet
- Anonyymi
Minua. Olen löytänyt ensimmäisen mysteeri-ihmisen. Mysteerin kenet haluan ja aion ratkoa mutta luulen että en saa sitä selville koska hän on mysteeri. Enkä minä sitä löytäny vaan se tuotiin minulle kun tarvitsen sitä.
- Anonyymi
Mä maalaan sun päälle. Mä huudan ja mustalla sotken sun naamaa niin kauan et tänne, ei jää susta jälkeenkään.
Oot mun paratiisi nyt ja aina.
Rakastan sua.
- Anonyymi
Nälkäpäivän kerääjää
- Anonyymi
George Clooneyta muistutti nuorempana ja myös nyt
- Anonyymi
Mulle tulee vähän Oompaville mieleen. Yks tubettaja.
- Anonyymi
Caminante 77
- Anonyymi
Virpi Miettistä, ex-missiä.
- Anonyymi
Oooo, onpa kaunis.
- Anonyymi
Milla Magia :) Lähti meinaan niin vauhdilla läheltäni että huhhuijakkaa! Voipi olla myös mahdollista että törmäämme myös tänäkin tulevana kautena 😊
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156