Tiedät nainen että tiedän

Anonyymi-ap

Sinä mietit minua ja minä sinua 😉

28

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se näin taitaapi olla 😘

      • Anonyymi

        En muuten tiedä????


    • Anonyymi

      UHHH AAH OOH

    • Anonyymi

      Kyllä K mies mietin sua koko ajan 😙

    • Anonyymi

      Tiedän kyllä tai paremminkin tunnen sen.

    • Anonyymi

      Aivan niin olet ihan oikeassa!

      T: verokarhu (naispuolinen)

    • Anonyymi

      Mietin lähinnä kuinka mulkku olet ja että hankkiudun sinusta eroon.

      • Anonyymi

        Miten voit hankkiutua eroon kun emme edes tunne?


    • Anonyymi

      Totta, ajatuksissa vietän päivät ja yöni kanssasi💔

    • Anonyymi

      Kyllä mäkin välillä vihaan sua. Aiheutit mulle mun elämässä alamäen😮. Minä olen omasta mielestäni tuottanut sulle parempaa. Haluat, että eroan mutta kuitenkaan et ole kanssani…?Entä sitten jokapäiväinen mollaus😮

      • Anonyymi

        Olen enimmäkseen laittanut ikävöinti viestejä ja aloituksia tänne. Joskus hiukan kiusoitellut ja testannut että oletko täällä mutta en ole kiusannut ja jos joku sinua kiusaa oikeasti niin minä se en ole.


      • Anonyymi

        Minä en ole kirjoittanut edellistä. Enkä ole tuo alamäen ihmettelijä, enkä syytä ketään alamäestä. Minä olen aivan #@!n ylämäen kiukkuinen trollauksesta


    • Anonyymi

      Sepä se, kun mitään todellista et halua. Sinulle riittää vaan miettiminen ja palstalla haikailu.

    • Anonyymi

      Rakastan miestäni ja minusta on alusta asti tuntunut, että meitä ei ole tarkoitettu toisillemme. Ihan oikeasti päästän sinut irti elämään omaa elämääsi, vielä nuoren ihmisen elämää. Sinulla voi olla kokonainen elämä vielä edessä. Sitä oikeasti toivon syvästi.

      • Anonyymi

        Minulla on aavistus, siksi totean tähän- tämä ei ole minulta.


      • Anonyymi

        Enkä minäkään tätä ole kirjoittanut


    • Anonyymi

      Minulla on sinusta kaikenkaikkiaan hyvä käsitys. Olet suorapuheinen mutta rehellinen, vaikutat luotettavalta, varmasti ahkeralta, huumorintajuiselta, hyvää haluavalta, oikeita arvoja omaavalta henkilöltä ja kunnioitan näitä ominaisuuksiasi. En koe sinua kiusaavana.

    • Anonyymi

      Palstarakkaus? Vai ollaanko me oikeasti kohdattu vaikka ei tunneta kunnolla?

    • Anonyymi

      Jätän sinut rauhaan, koska jotenkin minusta tuntuu, että emme kuitenkaan oikein ymmärrä toisiamme. Minä en ymmärrä tätä tilannettakaan oikein hyvin. Minulla on tulkintaongelmia usein. Jotenkin myös taas kontrolloin.
      Minusta tuntuu, että sinäkään et oikeasti minua halua. Minä haluaisin elää omaa elämääni. Jos se tarkoittaa sitä, että meille ei tule sopua, se on Ok. Minä voin pysyä täältä poissa. Sitäkö sinä haluat? Minä välitän sinusta lähimmäisenä.

    • Anonyymi

      Kerro minulle totuus siitä, mitä minusta ajattelet. Kestän kyllä.

      • Anonyymi

        Olet pahin trolli ikinä


    • Anonyymi

      Siitä on vielä pitkä matka muuhun, kun se kertoo jo jotain tuo ylenpalttinen pähkäily

    • Anonyymi

      Palstalla on hyvä miettiä vaikka koko loppuikä!

    • Anonyymi

      Minä tiedän, että sinä olet oikeassa ja oikeamielinen ja kunnioitan sitä. Minulla on sinusta hyvä käsitys ja minä osaan arvioida, koska työssäni olen myös ohjannut opiskelijoita.
      Minä en halua täällä palstalla enää olla. Minä haluan olla mieheni kanssa ja hän vielä kestää minua. Minulla ei ole helppoa mutta puolustuksekseni on todettava, että olen hakenut ongelmiini apua mutta aina en ole saanut. Minä väistyn kaikesta pois ja elää omaa pientä elämääni. Se riittää minulle, olen hieman kiitollisempi.
      En ole hyvä luonne, minulla on mielenterveysongelmia. Päivä kerrallaan. En pysty auttamaan sinua kai mitenkään lopulta. Pysyn poissa palstalta ja se riippuvuuden tunne häviää lopulta, jota tunnet minussa.

    • Anonyymi

      Niin, mutta mietin kyllä myös paljon muitakin ihmisiä. Epäonnistuin kanssasi ja sitä häpeää en halua uudestaan kohdata. Tiedän ettet ole minulle oikea vaikka sydän välillä hapuilee luoksesi. Kadun jokainen päivä koko elämäni sitä virhettä joka sinut minulta maksoi🥀

      K

      • Anonyymi

        Aikamoinen ristiriita.

        Toivottavasti opit tästä, ihan ystävyydellä sanon.

        M


    • Anonyymi

      No tiedänhän minä.

    • Anonyymi

      Tiedän tiedän. On se tullut jo selväksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe