Hei! 32v kunnollinen ja komea mies tarjoaa naisille varamies palveluita.
Jos oma miehesi ei asioita osaa hoitaa niin ota yhteyttä. Kaikki hoituu ;)
Päijät-häme ja sovitusti koko suomi.
Varamies palvelu
15
214
Vastaukset
- Anonyymi
Terassi pitäis korjata kun mies kuukauden kerrallaan työ matkalla ulkomailla. Mielellään ottaisin nuoremman sänkyyni jos luottamus taattu. Rva. 60
- Anonyymi
Missäpäin rouvan terassi olis ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvolassa onko liian kaukana. Olemme mieheni kanssa keskustelleet terassin remontista myös asuminen mahdollista luonani. Rva 60
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvennän tietysti maksamme työstä mitä kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvennän tietysti maksamme työstä mitä kuuluu.
Saako muutakin bonusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako muutakin bonusta
Yöt voi viettää samassa sänkyssä joko rakastellen tai nukkuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yöt voi viettää samassa sänkyssä joko rakastellen tai nukkuen.
Millainen vartalo on naisella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen vartalo on naisella
Humioin et aloittaja, haluatko muuten vain tietää mittani. Rva 60
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humioin et aloittaja, haluatko muuten vain tietää mittani. Rva 60
Onhan se kivempi tehdä töitä jos on silmänruokaa myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kivempi tehdä töitä jos on silmänruokaa myös
Toisaalta ymmärän sua🙂
Olen vaalea kutrinen 176 pituuteni, painoni 70 rintani kokoa C
Tiedä saako miehen katseita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta ymmärän sua🙂
Olen vaalea kutrinen 176 pituuteni, painoni 70 rintani kokoa C
Tiedä saako miehen katseita.Kyllähän sitä tuollaista naista katselee mielellään
Anonyymi kirjoitti:
Kouvolassa onko liian kaukana. Olemme mieheni kanssa keskustelleet terassin remontista myös asuminen mahdollista luonani. Rva 60
Koubolaan ei tästä onneksi kauaa mee.
T.Aloittaja
- Anonyymi
Kuopion seudulla toimii myös varamies palvelu mies 48v hyvä kroppainen tekevä mies
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345408Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852489Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271279JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51145En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.17979Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7944Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812- 60811
HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193784Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764