Asuin jossain erilaisessa asunnossa. Siellä olin rakkaideni ympäröimänä. Lapset oli kaikki siellä, ystävät ja hän. Hän puhui minulle kauniisti kaikkea kivaa ja olin onnellinen. Olin energinen, onnellinen ja touhukas. Pelkkää unelmaa, kylmää vettä taas niskaan, kun heräsin.
Menin uudestaan nukkumaan ja näin unta
5
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ja miksi pää lykkää tällaista höttöä silloin, kun olen irrottautumassa hänestä? Ihan kuin todellisuus ei olisi jo täyttä paskaa muutenkin.
- Anonyymi
Epäilen tämän kertomasi kokemuksen paikkaansapitävyyttä. Jos saat joltain ihmiseltä jostain tilanteesta ”kylmää vettä niskaan”, miksi tulla kommunikoimaan asiaa tänne.
- Anonyymi
Ymmärrätkö lainkaan kielikuvia?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö lainkaan kielikuvia?!
Et tainnut ymmärtää. Eipä mitään jatka ihmeessä
- Anonyymi
Sinä se tässä et ymmärrä. En ole häneltä saanut kylmää vettä niskaan edes symbolisesti. Yksiniittinen ajattelutapa sulla. Muutenkin täysin turhaa ja asiatonta kommentointia, taidat olla kiusaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754311
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1014028Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582507Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412064- 1302038
- 491939
BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1401891Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708- 571690