Asuin jossain erilaisessa asunnossa. Siellä olin rakkaideni ympäröimänä. Lapset oli kaikki siellä, ystävät ja hän. Hän puhui minulle kauniisti kaikkea kivaa ja olin onnellinen. Olin energinen, onnellinen ja touhukas. Pelkkää unelmaa, kylmää vettä taas niskaan, kun heräsin.
Menin uudestaan nukkumaan ja näin unta
5
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ja miksi pää lykkää tällaista höttöä silloin, kun olen irrottautumassa hänestä? Ihan kuin todellisuus ei olisi jo täyttä paskaa muutenkin.
- Anonyymi
Epäilen tämän kertomasi kokemuksen paikkaansapitävyyttä. Jos saat joltain ihmiseltä jostain tilanteesta ”kylmää vettä niskaan”, miksi tulla kommunikoimaan asiaa tänne.
- Anonyymi
Ymmärrätkö lainkaan kielikuvia?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö lainkaan kielikuvia?!
Et tainnut ymmärtää. Eipä mitään jatka ihmeessä
- Anonyymi
Sinä se tässä et ymmärrä. En ole häneltä saanut kylmää vettä niskaan edes symbolisesti. Yksiniittinen ajattelutapa sulla. Muutenkin täysin turhaa ja asiatonta kommentointia, taidat olla kiusaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841413EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716