Kyllä mä sut haluan edelleen, jos sä mut haluat.
Pari tuntia sitten nähtiin.
No niin ukkeli
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä aloitus ei missään tapauksessa oo multa, vaikka mekin nähtiin.
En käytä sanaa ukkeli susta.
Muuten voin sanoa samaa kuin ap, haluan sut edelleen.- Anonyymi
Se olikin multa tuo alotus. En mäkään häntä koskaan ukkeliks oo ennen sanonu :D
Hali vielä tääläkin hänelle. Toivottavasti seuraavaa halia ei tarvi odotella yhtä kauaa, kuin tänäistä. Anonyymi kirjoitti:
Hali vielä tääläkin hänelle. Toivottavasti seuraavaa halia ei tarvi odotella yhtä kauaa, kuin tänäistä.Tää aloitus ei ole sitten multa vaikka ei olla nähtykään tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hali vielä tääläkin hänelle. Toivottavasti seuraavaa halia ei tarvi odotella yhtä kauaa, kuin tänäistä.Missä näitte ?
- Anonyymi
Laittakaa vaan niille ukkeleille viestiä irl niin ehkä homma lähtee rullaamaan.
- Anonyymi
Arvaa tekisikö mieli. Vähän oon kahden vaiheilla laitanko viestiä vai kirjoitanko käsin kirjeen ruutulapulle ja ojennan käteensä. On niin onnetonta tuo sanallinen viestintäni kasvotusten. Sivusta edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa tekisikö mieli. Vähän oon kahden vaiheilla laitanko viestiä vai kirjoitanko käsin kirjeen ruutulapulle ja ojennan käteensä. On niin onnetonta tuo sanallinen viestintäni kasvotusten. Sivusta edelleen.
Just näin trolli ja taittelethan vielä paperiliidokin muotoon ja tähtäät silmien väliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin trolli ja taittelethan vielä paperiliidokin muotoon ja tähtäät silmien väliin
Ei kyllä minä annan sen käteen. Oon muuten täysin tosissani. Jos häntä ei kiinnosta niin ei tarvitse sitten enää nähdä, lukekoot sen ruutupaperilta mitä haluan hänestä. Sivusta taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä troIIia siinä on, jos ei osaa näyttää tunteitaan kasvotusten. Ei kaikki ole jotain tyrkkyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä minä annan sen käteen. Oon muuten täysin tosissani. Jos häntä ei kiinnosta niin ei tarvitse sitten enää nähdä, lukekoot sen ruutupaperilta mitä haluan hänestä. Sivusta taas
Mutta trollimies kahdelta piti olla mustaa valkoisella kourassa, mitä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta trollimies kahdelta piti olla mustaa valkoisella kourassa, mitä tapahtui?
Ööö, olen nainen ja miten niin kahdelta? Onkohan sulla harhat päällä. Me nähtiin tänään aiemmin, ei me enää kahdelta nähty uudelleen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niinkuin kouluaikoina😅
- Anonyymi
Ollaan samaan aikaan jossakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803639
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302404Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191590- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085