No niin ukkeli

Anonyymi-ap

Kyllä mä sut haluan edelleen, jos sä mut haluat.

Pari tuntia sitten nähtiin.

13

76

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä aloitus ei missään tapauksessa oo multa, vaikka mekin nähtiin.
      En käytä sanaa ukkeli susta.
      Muuten voin sanoa samaa kuin ap, haluan sut edelleen.

• Anonyymi

Se olikin multa tuo alotus. En mäkään häntä koskaan ukkeliks oo ennen sanonu :D

Hali vielä tääläkin hänelle. Toivottavasti seuraavaa halia ei tarvi odotella yhtä kauaa, kuin tänäistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hali vielä tääläkin hänelle. Toivottavasti seuraavaa halia ei tarvi odotella yhtä kauaa, kuin tänäistä.

Tää aloitus ei ole sitten multa vaikka ei olla nähtykään tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä näitte ?

• Anonyymi

Laittakaa vaan niille ukkeleille viestiä irl niin ehkä homma lähtee rullaamaan.

• Anonyymi

Arvaa tekisikö mieli. Vähän oon kahden vaiheilla laitanko viestiä vai kirjoitanko käsin kirjeen ruutulapulle ja ojennan käteensä. On niin onnetonta tuo sanallinen viestintäni kasvotusten. Sivusta edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaa tekisikö mieli. Vähän oon kahden vaiheilla laitanko viestiä vai kirjoitanko käsin kirjeen ruutulapulle ja ojennan käteensä. On niin onnetonta tuo sanallinen viestintäni kasvotusten. Sivusta edelleen.

Just näin trolli ja taittelethan vielä paperiliidokin muotoon ja tähtäät silmien väliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin trolli ja taittelethan vielä paperiliidokin muotoon ja tähtäät silmien väliin

Ei kyllä minä annan sen käteen. Oon muuten täysin tosissani. Jos häntä ei kiinnosta niin ei tarvitse sitten enää nähdä, lukekoot sen ruutupaperilta mitä haluan hänestä. Sivusta taas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä troIIia siinä on, jos ei osaa näyttää tunteitaan kasvotusten. Ei kaikki ole jotain tyrkkyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä minä annan sen käteen. Oon muuten täysin tosissani. Jos häntä ei kiinnosta niin ei tarvitse sitten enää nähdä, lukekoot sen ruutupaperilta mitä haluan hänestä. Sivusta taas

Mutta trollimies kahdelta piti olla mustaa valkoisella kourassa, mitä tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta trollimies kahdelta piti olla mustaa valkoisella kourassa, mitä tapahtui?

Ööö, olen nainen ja miten niin kahdelta? Onkohan sulla harhat päällä. Me nähtiin tänään aiemmin, ei me enää kahdelta nähty uudelleen. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan niinkuin kouluaikoina😅

• Anonyymi

Ollaan samaan aikaan jossakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2162
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1324
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      970
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      178
      906
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      895
    8. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      746
    9. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      719
    Aihe