No niin ukkeli

Anonyymi-ap

Kyllä mä sut haluan edelleen, jos sä mut haluat.

Pari tuntia sitten nähtiin.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä aloitus ei missään tapauksessa oo multa, vaikka mekin nähtiin.
      En käytä sanaa ukkeli susta.
      Muuten voin sanoa samaa kuin ap, haluan sut edelleen.

• Anonyymi

Se olikin multa tuo alotus. En mäkään häntä koskaan ukkeliks oo ennen sanonu :D

Hali vielä tääläkin hänelle. Toivottavasti seuraavaa halia ei tarvi odotella yhtä kauaa, kuin tänäistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hali vielä tääläkin hänelle. Toivottavasti seuraavaa halia ei tarvi odotella yhtä kauaa, kuin tänäistä.

Tää aloitus ei ole sitten multa vaikka ei olla nähtykään tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä näitte ?

• Anonyymi

Laittakaa vaan niille ukkeleille viestiä irl niin ehkä homma lähtee rullaamaan.

• Anonyymi

Arvaa tekisikö mieli. Vähän oon kahden vaiheilla laitanko viestiä vai kirjoitanko käsin kirjeen ruutulapulle ja ojennan käteensä. On niin onnetonta tuo sanallinen viestintäni kasvotusten. Sivusta edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaa tekisikö mieli. Vähän oon kahden vaiheilla laitanko viestiä vai kirjoitanko käsin kirjeen ruutulapulle ja ojennan käteensä. On niin onnetonta tuo sanallinen viestintäni kasvotusten. Sivusta edelleen.

Just näin trolli ja taittelethan vielä paperiliidokin muotoon ja tähtäät silmien väliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin trolli ja taittelethan vielä paperiliidokin muotoon ja tähtäät silmien väliin

Ei kyllä minä annan sen käteen. Oon muuten täysin tosissani. Jos häntä ei kiinnosta niin ei tarvitse sitten enää nähdä, lukekoot sen ruutupaperilta mitä haluan hänestä. Sivusta taas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä troIIia siinä on, jos ei osaa näyttää tunteitaan kasvotusten. Ei kaikki ole jotain tyrkkyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä minä annan sen käteen. Oon muuten täysin tosissani. Jos häntä ei kiinnosta niin ei tarvitse sitten enää nähdä, lukekoot sen ruutupaperilta mitä haluan hänestä. Sivusta taas

Mutta trollimies kahdelta piti olla mustaa valkoisella kourassa, mitä tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta trollimies kahdelta piti olla mustaa valkoisella kourassa, mitä tapahtui?

Ööö, olen nainen ja miten niin kahdelta? Onkohan sulla harhat päällä. Me nähtiin tänään aiemmin, ei me enää kahdelta nähty uudelleen. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan niinkuin kouluaikoina😅

• Anonyymi

Ollaan samaan aikaan jossakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3805
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2669
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2154
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1657
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1478
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1461
    7. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      25
      1451
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1434
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1408
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      11
      1284
    Aihe