Fortum kertoi alun perin Uniper-ostoaikeistaan 20. syyskuuta 2017. Satu Hassi (vihr) tivasi eduskunnan kyselytunnilla Lintilältä, aikooko hän puuttua Uniper-kauppaan.
– Omistajaohjausministeri ei aio puuttua tähän kauppaan. Fortumin johto on arvioinut tämän kokonaisuudessa parhaaksi vaihtoehdoksi, Lintilä vastasi.
– Se, että kaasua tulee tässä kaupassa ja se tulee Venäjältä, on realiteetti, joka tietysti tulee huomioida. Mutta en näe siinä tässä tilanteessa mitään erityistä negatiivista piirrettä. Kokonaisuutena arvioituna tämä kauppa vahvistaa Fortumin tilannetta ja tämä tulee vahvistamaan Fortumin kykyä myös jatkossa osingonmaksajana, Lintilä jatkoi.
Lintilä, sekä Sipilä Paateron tasoisia taaperoita
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Fortumia päästään puimaan vielä välikysymyksessä hallituksen energiapolitiikasta.
Siinä keskustelussa syyttömät ovat harvassa, sillä kohtalokas Uniper-kauppa pantiin alkuun Juha Sipilän (kesk) hallituksen aikana 2017. - Anonyymi
Hautala vastusti mm. sähköverkkojen myymistä ulkomaille peipattiin sopivalla jutulla pois tieltä globalismia häiritsemästä
- Anonyymi
hautala on tosirosvo
- Anonyymi
Jopa veroisia voisi sanoa kun ovat menneet liian pitkälle. Eikä kukaan ole huomaavinaan.
- Anonyymi
Kotkassa Patskeron lempinimi on "turha ministeri". Sen niminen ketju kyseistä tapauksesta myös Suomi24:n Kotka osiossa.
- Anonyymi
Lintilä, totaalisen väärässä.
- Anonyymi
Ensin keput lähtettivät 6 000 miljoonaa euroa Saksaan ja nyt keräyttävät Fortumin kautta rahat takaisin suomalaisilta sähkönkäyttäjiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749