Kyllä on vaikeeta jollain narsisti sekopäällä taas joka ei ole naista löytänyt/saanut kun on HULLU ja ruma ja ilkeä ja ties mitä kaikkea ohuttukkanen kalju munaton eunukki luuseri
Haukkuu täällä naisia vaikka millä tavalla. Jos ei olla sulle tarpeeks hyviä ni poistu täältä.
Ei voi kuin ottaa ja laittaa nää suomen sivut lopullisesti mappi Ö:hön
Ei jaksa ainaista pahaa mieltä
Kiitos nyt riitti
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkee sitä sairaan kanan mieli tekee vai tässä tapauksessa ilm. Kukon😏
Taakse poistu!
- Anonyymi
Toivottavasti sinäkin sairastut syöpään niin tiedät miltä tuntuu olla ruma ihminen.
- Anonyymi
Taitaa kuulua inceleihin, joiden mielestä kaikki on naisten ja/tai yhteiskunnan syytä. Mistään ei oteta itse vastuuta.
- Anonyymi
Naiset saa haukkua heikommassa asemassa olevia ihmisiä eli sanotaanko nyt vaikka "inceleitä" mielinmäärin. Sitä saa mitä tilaa kun alkaa pskaa vääntää ihmisistä ja se voi kostautua oikeessa elämässä tuo netissä mustamaalaaminen ihan vaan vinkkinä jokaiselle.
- Anonyymi
Laihduta niin olosi paranee
- Anonyymi
Nettikiusaaja on narsisti.Joku kaipaa jotain niin tämä narsisti kuvittelee vietien olevan hänelle.Narsisti kun on niin on vain se MINÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292835- 951079
- 58921
- 66885
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6867olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75744Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739