Missä mun oma

Anonyymi-ap

"Roskapussi "mies j on? Tänää olisin ottanut sut kyytiin, mutta tuli paniikki ja menin piiloon penkin alle🤣🤣...mun oma "söpö ressu" yritin arvuutella mitä kannoit..mutta jäi mulle söpö muisto✌...

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Roskapussi sulla on levällään huoneistossa.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole, olen siisti ihminen, mutta mä kaipaan tätä " roskapussi" miestä.. tämä on kui etsintäkuulutus😂...


      • Anonyymi

        Kenestä sinä yrität pakinoida näiden roskapussiprovojen yhteydessä? Minä veikkaan, että mitä useammin kokee tarvetta moiseen, niin sen enemmän on elämänhallintaongelmia ja oma tontti näyttää teinipoikien kokoushuoneelta estölkkeineen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä sinä yrität pakinoida näiden roskapussiprovojen yhteydessä? Minä veikkaan, että mitä useammin kokee tarvetta moiseen, niin sen enemmän on elämänhallintaongelmia ja oma tontti näyttää teinipoikien kokoushuoneelta estölkkeineen

        Vrt- asuu palstaympäristössä ja palstatodellisuudessa syö päätteen ääressä, ei pidä juuri taukoja, ympärillä noutoruoan jämiä sekä tyhjiä tölkkejä erilaisten virvoitusjuomien nauttimisen jäljiltä yms. Lopulta ihminen puhuu itsestään


    • Anonyymi

      Kantaako mies työkseen roskapusseja vai mistä moinen kuvaus?

      • Anonyymi

        Ei..tai..no.., mutta ei! Hän sivistynyt mies, hyvin kouluttautunut, mutta aika arka, mutta ei sit kuitenkaan arka, arvotuksellinen. Jännä... roskapussit tulee siitä, että aina, kun näen se kantaa niitä.


    • Anonyymi

      Käy katsomassa sieltä paikallisesta juottolasta. Lähti viemään roskia alku viikosta ja ei ole äijää näkynyt.

      • Anonyymi

        Ää, ei hän ole juoppo, kova tekee töitä tai kyllä kai se joskus ottaa ainakin facebookin mukaan😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ää, ei hän ole juoppo, kova tekee töitä tai kyllä kai se joskus ottaa ainakin facebookin mukaan😂

        Sinä senkin stalkkeri nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä senkin stalkkeri nainen

        No mä tiiän vaan ja näkeehän sen jo hänen liikkeistä. No facen vilkaisin, kai se ihan normaalia, kun haluaa tietää toisesta mikä toinen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä senkin stalkkeri nainen

        Todellakin kaikki tiiraa silmä kovana jotain tiettyä jmiestä, viimeistään tämä trollaus on todiste sille asialle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä tiiän vaan ja näkeehän sen jo hänen liikkeistä. No facen vilkaisin, kai se ihan normaalia, kun haluaa tietää toisesta mikä toinen on.

        Minäkin tarkkailen ympäristöni liikkeitä, se on minun harrastus siinä missä huovuttaminen tai huonekasvien kastelu. T sudokuihin kyllästynyt


    • Anonyymi

      Ei ole häpeä asua roskalaatikossa kesäaikaan. Se on hyvin ekologista. talveksi pitäisi päästä jonkun nurkkiin.

      J

      • Anonyymi

        Hmm.. ei väliä onko "roskakuski" tai miten elelee. Kaikki me ollaan samanlaisia tallustajia.


    • Anonyymi

      ...
      .

      • Anonyymi

        Joo jotain viimeisiä sanoja yrität tähän provoon nyt suivaantuneena laukoa vuosien yhteissummana ja ennenkö keksit niin yrität päteä näillä pisteillä ja siirtää viimeiseen asti tilintekoa, että oot lasketellu ihan luikuria syy provo


    • Anonyymi

      Roskis haisee samalta........

    • Anonyymi

      Hanki oma mies

      • Anonyymi

        Ei hän ole varattu. Tai on...mulle!


      • Anonyymi

        Mikähän tämä trendi on että joku jiillä alkavan ikivanhan provon takana on jonkun mies? Kerro ny ku aloitit🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän ole varattu. Tai on...mulle!

        Ha ha kalastelijamies sai helpon saaliin, eiks toi oo aika epäsuhtaista


    • Anonyymi

      Jiitä taitaa ohjata alapään aivot!

      • Anonyymi

        Varmaan monilla miehillä, mutta tämä on erikoislaatuinen mies!


    • Anonyymi

      Avaanko jo hyvissä ajoin sen viemärinkannen talven varalta? Voidaan mennä sitten asumaan sinne likavesien sekaan. Jätevesien juonti pärisee mukavasti, esim. Helsingin jätevedet ovat yhtä suurta huumetta. En mä sielä asu mutta ainahan ihminen voi muuttaa sinne sun tänne. Substanssien hyötykäyttö kunniaan.

      Tosissaan sanottuna onko se hyvä merkki jos jonkun näkee vain roskapussit käjessä? Eli herää kysymys liikkuuko ihminen tällöin tarpeeksi kotinsa ulkopuolella vai pelkästään silloin kun hänen on ikään kuin pakko? Pakko viedä roskat, pakko ulkoiluttaa koiraa, pakko käydä kaupassa. Ihmisillä on eri rutiininsa ja kellonaikansa niin vaikka asuisit samassa talossa kuin joku etäinen naapurisi niin et välttämättä näe häntä koskaan. On jännä juttu kun joskus jotakuta saman talon asukasta näkee sattumalta useammankin kerran lyhyessä ajassa ja sitten voi kulua viikkoja ennenkuin jonkun näkee.

      • Anonyymi

        Hmm, ei ole kyse sellaisesta oman tai toisen talon " roskien kuljettajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, ei ole kyse sellaisesta oman tai toisen talon " roskien kuljettajasta.

        Kolmannelta sektorilta siis?


    • Anonyymi

      Bossemies

    • Anonyymi

      Elostelijoiden visioita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe