kauppoihin kanelin makuisia geishoja, ootko jo maistanut? ;) Mun oli heti pakko ostaa testiin, aika mieto tuo kanelin maku mutta hyviä on :)
Nyt on tullut
10
105
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyypä ostaa testiin. Kuulostaa tosi hyviltä!
- Anonyymi
En maistele kun on niin kalliita. :)
- Anonyymi
Voin kuvitella ihania. Minulla on sokeri arvot koholla.Joten en voi maistella mitään missä sokeria tai makeutusainetta.Oli kova homma päästä eron sokeri koukusta. Nyt vaan syön pakaste mustikoita makean nälkää. Vatutkin uppoa pakasteena. Mutta ei masikka pakastettuna. Sulatessa ovat vetelää vesistä mössöä.
Baltiasta saa myös jännän makuisia sipsejä:
https://chazzchips.com/en/putes-skonio-traskuciai- Anonyymi
En ole vielä kerinnyt maistamaan. Perinteinen geisha on kyllä hyvää.
- Anonyymi
Tiesin että hänen lempisuklaisiin kuuluuu perinteinen geisha, siksi kysyinkin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesin että hänen lempisuklaisiin kuuluuu perinteinen geisha, siksi kysyinkin :)
Mustä muka tiedät:)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustä muka tiedät:)?
Hän kertoi, ei nyt ihan suoraan mutta.... ;)
- Anonyymi
Enpä oo maistanut
- Anonyymi
En voi, yks hyvä ja oon ryöstämässä fazerin tehtaita😩
-Tee-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473