kauppoihin kanelin makuisia geishoja, ootko jo maistanut? ;) Mun oli heti pakko ostaa testiin, aika mieto tuo kanelin maku mutta hyviä on :)
Nyt on tullut
10
73
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyypä ostaa testiin. Kuulostaa tosi hyviltä!
- Anonyymi
En maistele kun on niin kalliita. :)
- Anonyymi
Voin kuvitella ihania. Minulla on sokeri arvot koholla.Joten en voi maistella mitään missä sokeria tai makeutusainetta.Oli kova homma päästä eron sokeri koukusta. Nyt vaan syön pakaste mustikoita makean nälkää. Vatutkin uppoa pakasteena. Mutta ei masikka pakastettuna. Sulatessa ovat vetelää vesistä mössöä.
Baltiasta saa myös jännän makuisia sipsejä:
https://chazzchips.com/en/putes-skonio-traskuciai- Anonyymi
En ole vielä kerinnyt maistamaan. Perinteinen geisha on kyllä hyvää.
- Anonyymi
Tiesin että hänen lempisuklaisiin kuuluuu perinteinen geisha, siksi kysyinkin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesin että hänen lempisuklaisiin kuuluuu perinteinen geisha, siksi kysyinkin :)
Mustä muka tiedät:)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustä muka tiedät:)?
Hän kertoi, ei nyt ihan suoraan mutta.... ;)
- Anonyymi
Enpä oo maistanut
- Anonyymi
En voi, yks hyvä ja oon ryöstämässä fazerin tehtaita😩
-Tee-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä6611977Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san665044Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2973091Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1963009- 1372150
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo221387Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301378- 1021322
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri45129340 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2311265