kauppoihin kanelin makuisia geishoja, ootko jo maistanut? ;) Mun oli heti pakko ostaa testiin, aika mieto tuo kanelin maku mutta hyviä on :)
Nyt on tullut
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyypä ostaa testiin. Kuulostaa tosi hyviltä!
- Anonyymi
En maistele kun on niin kalliita. :)
- Anonyymi
Voin kuvitella ihania. Minulla on sokeri arvot koholla.Joten en voi maistella mitään missä sokeria tai makeutusainetta.Oli kova homma päästä eron sokeri koukusta. Nyt vaan syön pakaste mustikoita makean nälkää. Vatutkin uppoa pakasteena. Mutta ei masikka pakastettuna. Sulatessa ovat vetelää vesistä mössöä.
Baltiasta saa myös jännän makuisia sipsejä:
https://chazzchips.com/en/putes-skonio-traskuciai- Anonyymi
En ole vielä kerinnyt maistamaan. Perinteinen geisha on kyllä hyvää.
- Anonyymi
Tiesin että hänen lempisuklaisiin kuuluuu perinteinen geisha, siksi kysyinkin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesin että hänen lempisuklaisiin kuuluuu perinteinen geisha, siksi kysyinkin :)
Mustä muka tiedät:)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustä muka tiedät:)?
Hän kertoi, ei nyt ihan suoraan mutta.... ;)
- Anonyymi
Enpä oo maistanut
- Anonyymi
En voi, yks hyvä ja oon ryöstämässä fazerin tehtaita😩
-Tee-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524548
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494197- 673832
- 1253800
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433625Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142404