Martina Aitolehden haastettelu Kauppalehdessä

Anonyymi-ap

Martina Aitolehden haastattelu tänään ilmestyneessä uusimmassa Kauppalehdessä.

214

1581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä näyttää olevan, kyllä nyt haastatteluja pukkaa. Kauppalehtihän on todella arvostettu lehti, sinne ei ihan jokaista haastatellakaan. Hyvä kirjoitus on, kertoo kuinka on hurahtanut Triathloniin....ym..

• Anonyymi

Kyllä haastatellaan pieniä yrittäjiä. Älä höpötä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä haastatellaan pieniä yrittäjiä. Älä höpötä

Vaiko sittenkin ehkä pienyrittäjiä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaiko sittenkin ehkä pienyrittäjiä...

Yrittää nyt smuutata itsensä jotenkin kun sillä ei ole kertakaikkiaan mitään sanottavaa eikä näytettävää, rahat loppu ja yksin se on!!!"""

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittää nyt smuutata itsensä jotenkin kun sillä ei ole kertakaikkiaan mitään sanottavaa eikä näytettävää, rahat loppu ja yksin se on!!!"""

Et voi tietää kenenkään raha-asioista ja suhteista. Arvailla/luulla voit toki...

• Anonyymi

Löytyy googlaamalla Kauppalehti Martina Aitolehti

• Anonyymi

Turha tyyppi ja väärissä lehdissä, ei ole uskottava.

• Anonyymi

Muutama sana ja ei liity talouselämään eikä Uniperiin.
      Toivottavasti Aloittaja ei sekoa.🤭

• Anonyymi

Kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä lukemaansa - 1835 mielestä Martinan pitäisi antaa Uniperiin liittyvä lausunto Kauppalehdessä, kas kummaa kun ei syytä Martinaa Uniper-kaupoista?????
        Kiitos aloittajalle, täytyypä lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä lukemaansa - 1835 mielestä Martinan pitäisi antaa Uniperiin liittyvä lausunto Kauppalehdessä, kas kummaa kun ei syytä Martinaa Uniper-kaupoista?????
        Kiitos aloittajalle, täytyypä lukea.

Älä vääristele toisten kirjoituksia.

• Anonyymi

Muutama sana ja ei liity otsikkoon eikä aiheeseen. Toivottavasti stalkkeri ei sekoa. 🤭

• Anonyymi

Katoppa vaan, et siis päässyt lukemaan/kirjautumaan, luin koko jututn, ei ollut mikään muutama sana. Luen yleensäkkin Kauppalehden. Sekoamisesta ei todellakaan ole kysymys!!!

• Anonyymi

Ihan kirjautuneena luin jutun.sen voi lukea ilmaiseksi.
        Oliko noin yllätys että muillakin voi olla Alma tunnukset?
        Juttuhan ei liittynyt mitenkään esim,talouselämään.
        Se oli mun pointti.

• Anonyymi

Yleensäkin kirjoitetaan yhdellä k -kirjaimella. Kannattaisi lukea vaikka oikeinkirjoitusopasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kirjautuneena luin jutun.sen voi lukea ilmaiseksi.
        Oliko noin yllätys että muillakin voi olla Alma tunnukset?
        Juttuhan ei liittynyt mitenkään esim,talouselämään.
        Se oli mun pointti.

Ei se pystyisi siitä mitään sanomaan öööö, ääää, mä , mun keho, mun treenit ööööäääääjeee

• Anonyymi

Joku lukee kauppalehteä ja roikkuu julkkisjuorut palstalla ja fanittaa Aitolehteä, pakko nauraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku lukee kauppalehteä ja roikkuu julkkisjuorut palstalla ja fanittaa Aitolehteä, pakko nauraa.

Ei tässä muuta voi kun nauraa.
        Olen jo kauan ollut sitä mieltä että jos juoruja ja sekopäitten juttuja haluaa lukea, tämä palsta toimii siinä hyvin.
        Saa kyllä nauraa itsensä kipeeks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauppalehti ja Aitolehti ovat kyllä hyvin kaukana toisistaan, ei mitään yhteistä nimitystä !

Martina ei osaa kuin puhua = kehua itseään, vaikka sille ei ole minkäänlaista pohjaa, ei edes siinä, että harrastaa triathlonia, saavutuksia ei siinäkään ole saavuttanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku stalkkaa Martinaa ja roikkuu julkkisjuorut palstalla ja fanittaa katiskamorsiota, pakko nauraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko kertoa, en roiku julkkisjuorupalstalla tai fanita Aitolehteä. En ole ns. kenenkään fani. Aloituksen kyllä tein, syytä en siihen kerro Mutta kyllä luen maksullista Kauppalehteä. Täällä kun näyttää olevan "vain" Seiska lehden lukijoita. Itse en tuollaiseen roskelehteen koskisi. Olen käynyt täällä muutoman kerran, siis huom ! muutoman kerran. Huvittava palsta näyttää olevan, nauraa saa ainakin ihmisten tyhmyydelle.

• Anonyymi

ei tartte mitään tunnuksia. Kaikki voi lukea ilmaiseksi tuon pari riviä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauppalehti ja Aitolehti ovat kyllä hyvin kaukana toisistaan, ei mitään yhteistä nimitystä !

Martina ei osaa kuin puhua = kehua itseään, vaikka sille ei ole minkäänlaista pohjaa, ei edes siinä, että harrastaa triathlonia, saavutuksia ei siinäkään ole saavuttanut.

Juurikin näin. Veit sanat suustani :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko kertoa, en roiku julkkisjuorupalstalla tai fanita Aitolehteä. En ole ns. kenenkään fani. Aloituksen kyllä tein, syytä en siihen kerro Mutta kyllä luen maksullista Kauppalehteä. Täällä kun näyttää olevan "vain" Seiska lehden lukijoita. Itse en tuollaiseen roskelehteen koskisi. Olen käynyt täällä muutoman kerran, siis huom ! muutoman kerran. Huvittava palsta näyttää olevan, nauraa saa ainakin ihmisten tyhmyydelle.

Juurikin näin, ilmaisia sirkushuveja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tota nyt ei usko pyhä einarikaan.
        Ole täällä palstalla vaan ihan rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Olikohan tämä vasta toinen tai kolmas kerta kun tänne juorupalstalle "eksyit"? :D)))
        Jos katsoit tarpeelliseksi tehdä tuon naurettavan aloituksen, olet varmasti palstan vakkarinotkuja ja Martina-fani. Seiskaakin tavaat kannesta kanteen, josko sieltä löytyisi jotain juttua Martinasta. Kauppalehteä et varmasti lue etkä ainakaan maksa siitä. Nyt kun tiesit että lehdessä sattuu olemaan pari riviä idolistasi, päätit ihan aloituksen tehdä mokomasta turhakkeesta - Martinan käskystä tietenkin... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se pystyisi siitä mitään sanomaan öööö, ääää, mä , mun keho, mun treenit ööööäääääjeee

Niin kaikille ei sovi toi mun keho, mun ruokavalio, ja mun treenit....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Olikohan tämä vasta toinen tai kolmas kerta kun tänne juorupalstalle "eksyit"? :D)))
        Jos katsoit tarpeelliseksi tehdä tuon naurettavan aloituksen, olet varmasti palstan vakkarinotkuja ja Martina-fani. Seiskaakin tavaat kannesta kanteen, josko sieltä löytyisi jotain juttua Martinasta. Kauppalehteä et varmasti lue etkä ainakaan maksa siitä. Nyt kun tiesit että lehdessä sattuu olemaan pari riviä idolistasi, päätit ihan aloituksen tehdä mokomasta turhakkeesta - Martinan käskystä tietenkin... :)

Kyllähän sinä et tiedä yhtään mitään. Tällaisia satuilijoita on palsta täynnä. En ole Martina fani enkä kenenkään muunkaan, sulla se ei vaan millään mahdu sinne pieneen päähäsi .
        Olen jo sen ikäinen, ettei tarvitse ketään fanittaa mielestäni fanitus kuuluu nuorille henkilöille. No kirjoita/luule mitä luulet, se ei minua hetkauta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sinä et tiedä yhtään mitään. Tällaisia satuilijoita on palsta täynnä. En ole Martina fani enkä kenenkään muunkaan, sulla se ei vaan millään mahdu sinne pieneen päähäsi .
        Olen jo sen ikäinen, ettei tarvitse ketään fanittaa mielestäni fanitus kuuluu nuorille henkilöille. No kirjoita/luule mitä luulet, se ei minua hetkauta.

Jatkan vielä, Kauppalehteä kyllä luen vieläpä maksullisena. Töitä myöskin teen ahkerasti, aikaa ei ole tällaisella törkypalstalla viettää. Olen kyllä sen verran nyt katsonut, miten ihmiset reakoi kyseessä olevaan aloitukseen.

• Anonyymi

Eihän aloittaja ole kirjoittanut, että liittyisi mitenkään talouselämään tai Uniperiin. Sähän hassuja kirjoitat, missä on sinun lukutaitosi. Niin ne asiat äkkiä muuttuu.
      Ja vielä tuo "Toivottavasti Aloittaja ei sekoa.🤭" Aika tahditonta. Vai noinko paljon harmittaa, kun Martinalla vaan haastatteluja puukkaa... Täytyy myös osata olla iloinen toisen puolesta!

• Anonyymi

No tuohan se vasta tahditonta on kun et ymmärrä toisten pointteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuohan se vasta tahditonta on kun et ymmärrä toisten pointteja.

Eihän enää Martina kohta muuta ehdi tehdä, kuin juosta haastattelusta toiseen.Kiitos kun kerroit haastattelusta.Nyt sitten vaan lukemaan ja mielenkiinnolla .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän enää Martina kohta muuta ehdi tehdä, kuin juosta haastattelusta toiseen.Kiitos kun kerroit haastattelusta.Nyt sitten vaan lukemaan ja mielenkiinnolla .

Kuin-partikkelin yhteydessä ei käytetä pilkkua! Pisteen jälkeen tulee välilyönti. Mielenkiinnolla on svetisismi.

• Anonyymi

Näitä aloituksia kun lukee käy hyvin selväksi että jollain on kauhea tarve mainostaa Aitolehteä ja pakkomielteinen käytös on huolestuttavaa.

• Anonyymi

Näitä aloituksia ehkä väsää kunnon stalkkeri.stalkata kun voi ns.positiivisessakin mielessä.
        Kaikki idolin liikkeet ja tekemiset täytyy tietää ja kuuluttaa kaikille.
        Voi voi mihin jää oma elämä.

• Anonyymi

Mikä ihmeen " pakkkomielteinen käytös", kyllä nyt on niin, että sinulla itsellä on pakkomielteinen käytös, päivästä toiseen roikut arvostelemassa/haukkumassa Martinaa. Mielestäsi siis kukaan ei sais millainlailla puhua hänestä hyvää? Enkä ole edes Martinan fani tai kenenkään muunkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä aloituksia ehkä väsää kunnon stalkkeri.stalkata kun voi ns.positiivisessakin mielessä.

Mitä se mahtaa sun elämä olla, kun 24/7 vietät aikaasi suolipalstalla arvostelemassa muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan kunnon Aitolehti-stalkkeri näitä aloituksia väsää ja itse kommentoi ja kehuu Martinaa päivästä toiseen. Eipä hänellä muuta elämää olekaan eikä voikaan olla, kun niin ahkeraan täällä viihtyy. Yhtä kova on valehtelemaan ja kirjoittamaan muunneltua totuutta kuin idolinsa. Yrittää esittää jotain ihan muuta kuin mikä oikeasti on. Aina tilanteen mukaan on sitä taikka tätä. Niin läpinäkyvä ja naurettava tapaus kuin olla voi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan kunnon Aitolehti-stalkkeri näitä aloituksia väsää ja itse kommentoi ja kehuu Martinaa päivästä toiseen. Eipä hänellä muuta elämää olekaan eikä voikaan olla, kun niin ahkeraan täällä viihtyy. Yhtä kova on valehtelemaan ja kirjoittamaan muunneltua totuutta kuin idolinsa. Yrittää esittää jotain ihan muuta kuin mikä oikeasti on. Aina tilanteen mukaan on sitä taikka tätä. Niin läpinäkyvä ja naurettava tapaus kuin olla voi!

Kaikkia te ihmiset keksitte ja satuilette. Todella säälittävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siiseikö Aitolehti ymmärrä vittuilua
        Otsikko Kauppalehdessä KYPSÄLLÄIÄLLÄ HURAHTANUT. TODELLAKIN KYPSÄLLÄ IÄLLÄ

• Anonyymi

Näitä kommentteja kun lukee, niin näkee että jollakin on kauhea tarve mollata Martinaa. Ettei vaan olisi ihan pakkomielle hällä.

• Anonyymi

Hällä = ????????? Voisitko selventää hieman .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hällä = ????????? Voisitko selventää hieman .

En viitsi. Googleta! Jollet normi puhetta ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En viitsi. Googleta! Jollet normi puhetta ymmärrä.

Normi puhetta :-D

• Anonyymi

Ai siellä on urheiluosuus?😂😁

• Anonyymi

Ai täällä on stalkkeriosuus? 😂😁

• Anonyymi

Oliko haastiksen ajan auto sakkopaikalla ja intiaanipäähine päässä vai onko keksinyt uusia tapoja olla loukkaava ja itsekäs?

• Anonyymi

HAU HAU HAUUU !!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HAU HAU HAUUU !!!!

Okei... 🙄 🤪

• Anonyymi

Joku on oppinut kirjoittamaan Kauppalehti.
      Onnea.

• Anonyymi

Voi sua raukkaa, kun harmittaa...., luuletko että täällä kommentoija lukee Seiska lehteä.

• Anonyymi

Olispa kiva tietää keneksi minua luulet.....

• Anonyymi

Arvostan Martinaa.

• Anonyymi

Kukin valitsee arvojensa mukaan. Ei muuta sanottavaa

• Anonyymi

Itse en arvosta Aitolehteä, hän ei ole mitään muuta kuin lööppijulkisuuden henkilö. Mitään osaamista hänellä ei ole . Ei edes esiintymistaitoa. Osaisi puhua edes ammattimaisesti ja sujuvasti mutta ei, se olisi jo liikaa vaadittu. Yksinkertainen mitäänsanomaton turhuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukin valitsee arvojensa mukaan. Ei muuta sanottavaa

Kommentoija kommentoi arvojensa mukaan. Ei muuta sanottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en arvosta Aitolehteä, hän ei ole mitään muuta kuin lööppijulkisuuden henkilö. Mitään osaamista hänellä ei ole . Ei edes esiintymistaitoa. Osaisi puhua edes ammattimaisesti ja sujuvasti mutta ei, se olisi jo liikaa vaadittu. Yksinkertainen mitäänsanomaton turhuus.

Itse en arvosta stalkkeria, hän ei ole mitään muuta kuin tuuleen huutaja. Mitään osaamista hänellä ei ole. Ei edes ilmaisutaitoa. Osaisi kirjoittaa edes ammattimaisesti ja sujuvasti mutta ei, se olisi liikaa vaadittu.
        Yksin kertainen ja mitäänsanomton turhuus.

• Anonyymi

Aloittaja ja komppaajat. Koko juttu oli pelkkää triathlonia eli ns täytejuttu. Eihän tossa ollut mitään uutta. Samat lässytykset moneen kertaan. Otsikko oli kyllä hyvä, kypsässä iässä. Martina kun kuvittelee olevansa nuorempi kuin on.

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

🤣🤣😅😂😂🤣Häähhäähhäääää
        Eihän noissa stalkkerin jutuissa ole mitään uutta. Samat lässytykset moneen kertaan.

• Anonyymi

Martina kyllä ei kuvittele olevansa nuorempi kuin on. Toi on kyllä taas oikein tuulesta temmattu juttu. Ei 40-vuotiaana vielä mikään vanhus ole. Martinakin liikuntaa harrastava, hyväkuntoinen, nuorekas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina kyllä ei kuvittele olevansa nuorempi kuin on. Toi on kyllä taas oikein tuulesta temmattu juttu. Ei 40-vuotiaana vielä mikään vanhus ole. Martinakin liikuntaa harrastava, hyväkuntoinen, nuorekas.

Ai eikö hän olekaan enää liikunnan ammattilainen? Yrittäkää nyt päättää…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea vaan Narskulle vanhuuteen nivelrikko tulee vaivaamaan eikä mene tälläkään rouvalla siihen pitkä aika. Juttahan menee jo molempien lonkkien leikkaukseen

• Anonyymi

Hakiko se sponssoreita? Niitähän saa kovilla tuloksilla ei uhoamisella.

• Anonyymi

Onko Martinalla jotain kovia saavutuksia tässä triathlonissa ??????

• Anonyymi

Haetko sinä juttuseuraa? Sitähän saa fiksulla käytöksellä ei stalkkaamalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Martinalla jotain kovia saavutuksia tässä triathlonissa ??????

Onko stalkkerilla jotain kovia sasvutuksia tässä elämässä ??????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sasvutuksia ollenkaan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasketaanko MT-ongelmat ja stalkkaushimo saavutukseksi?

• Anonyymi

Kypsässä iässä ja triathlonharrastaja.
      Totta.

• Anonyymi

Kypsässä iässä ja stalkjaaja.
        Totta.

• Anonyymi

Heh. Kylläpä olikin haastattelu.
      Kun sen lukee minuutissa.

• Anonyymi

Heh. Kylläpä olikin kommentti.
        Kun sen lukee sekunnissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh. Kylläpä olikin kommentti.
        Kun sen lukee sekunnissa.

Ja taas harmittaa Feikin valkopesijää😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas harmittaa Feikin valkopesijää😂

Ja taas harmittaa stalkkaajaa😂

• Anonyymi

Ai haastattelu.. Täyte juttu kun ei muuta ole keksitty.

• Anonyymi

Ajattele, vaikka sinä haukut Martinaa kokoajan palstalla, hän on suositumpi kuin koskaan ennen.
        Telvisio, lehdet kaikki on kiinnostuneita hänestä.
        Eli sinun haukkumisella ei ole mihinkään vaikutusta.

• Anonyymi

Ai kommentti.. Täyte juttu kun ei muuta keksinyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattele, vaikka sinä haukut Martinaa kokoajan palstalla, hän on suositumpi kuin koskaan ennen.

Suositumpi kuin koskaan ennen?? Hhahaa anna mun kaikki kestää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kestä vaan, ihan kaikessa rauhassa!! Hhahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri, suositumpi kuin koskaan. Mitäs sulle keksittäis, et suosiosi kasvaisi, ettei juorupalstalla tarvitsisi 24/7 päivystää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri, suositumpi kuin koskaan. Mitäs sulle keksittäis, et suosiosi kasvaisi, ettei juorupalstalla tarvitsisi 24/7 päivystää.

Jos sille sais lääkityksen kohdilleen ja hyvään hoitoon. Sillä pääsis jo hyvään alkuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina oli suosituin sillon kun Seiska osti kumipallot Martinalle ja hän esitteli niitä vuolaasti Seiskan sivuilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sille sais lääkityksen kohdilleen ja hyvään hoitoon. Sillä pääsis jo hyvään alkuun

Ei Maraa edes shamaani pystynyt auttamaan.

• Anonyymi

Muutamaan lauseeseen puristettu juttu Martinan triathlon harrastuksesta reisileikkauksineen päivineen—ketä kiinnostaa?
        Tuskin lehden varsinaista kohdeyleisöä ainakaan.
        Turhaa täytettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutamaan lauseeseen puristettu juttu Martinan triathlon harrastuksesta reisileikkauksineen päivineen—ketä kiinnostaa?
        Tuskin lehden varsinaista kohdeyleisöä ainakaan.
        Turhaa täytettä.

Silti oli pakko käydä lukemassa. Hah ...hah...

• Anonyymi

Martinan asema esim. televisiossa on aivan jäätävän hyvä palstan tätyleihin nähden. Hän pääsee vapaasti kertomaan haastatteluissa suuremmalle yleisölle tosiasioita itsestään hyvinvointivalmentajana, urheilijana, äitinä, hyvänä esimerkkinä lapsille ja nuorille jne. jne. Tämä ottaa tätyleiden itsetunnon päälle kovasti, ja heidän on pakko tulla palstalle vääristelemään totuutta ja alentamaan häntä ihmisenä.

Palstalle, jota tämä suuri yleisö ei tule edes lukemaan, vain ne harvat tulevat, jotka edes jaksavat lukea ainaisia, ala-arvoisia kommentteja. Lisäksi tätylit ovat kuin pakotettuja seuraamaan Martinan tv-ohjelmia, ja näin he vain nostavat hänen suosiotaan tv:ssä. Tv-ohjelmien suosio perustuu katsojalukuihin.

Martina siis hyötyy myös haukkujistaan, Aivan pakko on vielä sanoa, että vaikka kaikki palstan tätylit lopettaisivat Martinan ohjelmien katsomisen, se ei hänen suosiossaan näkyisi, koska heitä on todella vähän. Ei ole kovin montaa pakkomielteistä, häiriintynyttä seuraajaa Martinalla.

• Anonyymi

Sinähän juuri itse olet yksi heistä.

• Anonyymi

Martina on patologinen valehtelija johon vain todella tyhmät ihmiset uskovat. Hän ei ole hyvä urheilija, ei hyvä valmentaja, ei hyvä äiti, ei hyvä esimerkki lapsille ja nuorille, ei hyvä hyvinvointivalmentaja.

Perustelut:

Urheilijana ei ole koskaan menestynyt. On harrastelija joka ei edes pärjää hyvin muiden harrastelijoiden joukossa.

Valmentaja/hyvinvointi. Ei ole läsnä valmennuksissaan. Ei ole tietotaitoa. Fitclub muun muassa tekee kaikki ruokavaliot valmennuksiin eikä niissä ole Martinalla mitään tekemistä. Hän ei osaa edes kunnolla tehdä ruokaa.

Äitinä hän ei tee tavallisia asioita lastensa kanssa. Ainoat asiat on ostaa heille jotain tai ajoittain viedä harrastuksiin. En muista koskaan nähneeni että tekisivät mitään yhdessä.

Todella huono esimerkki lapsille ja nuorille! Todella pinnallinen feikki. Tätä mallia en ainakaan omille lapsilleni haluaisi opettaa. Lisäksi on välinpitämätön muun muassa väärillä parkkeerauksilla ja onhan hänet tuomittu sekä pahoinpitelystä että rattijuoppoudesta. Toisaalta ne tuomiot on kärsitty joten ei voi loppuelämää niistä syytellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän juuri itse olet yksi heistä.

Miksi käännät positiivisen seuraamisen häiriintyneeksi stalkkaamiseksi? Näin tuomitset lähes kaikki ihmiset häiriintyneiksi, normaaleilla ihmisillä kun on taipumus seurata ihmisiä ja asioita, joista pitävät. On olemassa määrittämättömän kokoinen joukko teitä huomattavasti fiksumpia ihmisiä, jotka eivät pidä Martinasta, vaan eivät häntä seuraakaan. He eivät kuluta aikaa eikä rahaa häneen, he eivät nosta hänen suosiotaan tv.ssä katsomalla hänen ohjelmiaan, he eivät lue yhtäkään lehti- eikä nettijuttua hänestä tai tunkeudu hänen instaansa. Heidän käytös on normaalia ihmisen käytöstä. toisin kuin teidän häiriksien. Ottakaa mallia fiksummistanne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi käännät positiivisen seuraamisen häiriintyneeksi stalkkaamiseksi? Näin tuomitset lähes kaikki ihmiset häiriintyneiksi, normaaleilla ihmisillä kun on taipumus seurata ihmisiä ja asioita, joista pitävät. On olemassa määrittämättömän kokoinen joukko teitä huomattavasti fiksumpia ihmisiä, jotka eivät pidä Martinasta, vaan eivät häntä seuraakaan. He eivät kuluta aikaa eikä rahaa häneen, he eivät nosta hänen suosiotaan tv.ssä katsomalla hänen ohjelmiaan, he eivät lue yhtäkään lehti- eikä nettijuttua hänestä tai tunkeudu hänen instaansa. Heidän käytös on normaalia ihmisen käytöstä. toisin kuin teidän häiriksien. Ottakaa mallia fiksummistanne!

No jos stalkkaa jotain henkilöä 24/7 ,valehtelee henkilöstä, muuntelee totuutta,ja kuuluttaa samaa asiaa jollekin suoli24 palstalle,joko positiivisessa tai negatiivisessa mielessä,on mielestäni häiriintynyt.
        On varmasti ihmisiä ketkä eivät ihannoi tai seuraa ketään.
        Vaan elävät ihan omaa elämää.normaalia sekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on patologinen valehtelija johon vain todella tyhmät ihmiset uskovat. Hän ei ole hyvä urheilija, ei hyvä valmentaja, ei hyvä äiti, ei hyvä esimerkki lapsille ja nuorille, ei hyvä hyvinvointivalmentaja.

Perustelut:

Urheilijana ei ole koskaan menestynyt. On harrastelija joka ei edes pärjää hyvin muiden harrastelijoiden joukossa.

Valmentaja/hyvinvointi. Ei ole läsnä valmennuksissaan. Ei ole tietotaitoa. Fitclub muun muassa tekee kaikki ruokavaliot valmennuksiin eikä niissä ole Martinalla mitään tekemistä. Hän ei osaa edes kunnolla tehdä ruokaa.

Äitinä hän ei tee tavallisia asioita lastensa kanssa. Ainoat asiat on ostaa heille jotain tai ajoittain viedä harrastuksiin. En muista koskaan nähneeni että tekisivät mitään yhdessä.

Todella huono esimerkki lapsille ja nuorille! Todella pinnallinen feikki. Tätä mallia en ainakaan omille lapsilleni haluaisi opettaa. Lisäksi on välinpitämätön muun muassa väärillä parkkeerauksilla ja onhan hänet tuomittu sekä pahoinpitelystä että rattijuoppoudesta. Toisaalta ne tuomiot on kärsitty joten ei voi loppuelämää niistä syytellä.

👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustelut:

Voi, voi, kun juuri tarkoitin näitä vuodatuksianne , joita nämä "tyhmät" ihmiset eivät tule lukemaan. Kenelle te toistelette noita samoja asioita päivästä toiseen? Vakiolukijoilleko? Sinunkin mielipiteesi perustuu vain omiin mielikuviisi hänestä, kuten valtaosa näistä haukkujien kommenteista muutenkin. Ei mitään totuuspohjaa teillä.

Esimerkiksi mielikuva hänestä äitinä on vain sinun omasi. Aiotko omille lapsillesi opettaa tällaisen käytöksen ja kirjoittelun, mitä täällä kirjoittelette? Jääkö itselläsi aikaa lapsillesi palstoilta? Hyviä kysymyksiä... Ainoa järkevä juttu kommentissasi on tuo loppu. Hän on tosiaan tuomionsa kärsinyt ja näin saanut jo vuosia sitten aloittaa puhtaalta pöydältä ja näin ollen olla edelleenkin esimerkkinä lapsille ja nuorille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍

👎👎

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustelut:

No siinäpä vasta ulostulo, huh hellettä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustelut:

Mistä sä mahdat ammentaa tuota sun"tietoas". Joka ei todellakaan pidä paikkansa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, voi, kun juuri tarkoitin näitä vuodatuksianne , joita nämä "tyhmät" ihmiset eivät tule lukemaan. Kenelle te toistelette noita samoja asioita päivästä toiseen? Vakiolukijoilleko? Sinunkin mielipiteesi perustuu vain omiin mielikuviisi hänestä, kuten valtaosa näistä haukkujien kommenteista muutenkin. Ei mitään totuuspohjaa teillä.

Esimerkiksi mielikuva hänestä äitinä on vain sinun omasi. Aiotko omille lapsillesi opettaa tällaisen käytöksen ja kirjoittelun, mitä täällä kirjoittelette? Jääkö itselläsi aikaa lapsillesi palstoilta? Hyviä kysymyksiä... Ainoa järkevä juttu kommentissasi on tuo loppu. Hän on tosiaan tuomionsa kärsinyt ja näin saanut jo vuosia sitten aloittaa puhtaalta pöydältä ja näin ollen olla edelleenkin esimerkkinä lapsille ja nuorille.

Hyvä kirjoitus, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi Anne! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos stalkkaa jotain henkilöä 24/7 ,valehtelee henkilöstä, muuntelee totuutta,ja kuuluttaa samaa asiaa jollekin suoli24 palstalle,joko positiivisessa tai negatiivisessa mielessä,on mielestäni häiriintynyt.
        On varmasti ihmisiä ketkä eivät ihannoi tai seuraa ketään.
        Vaan elävät ihan omaa elämää.normaalia sekin.

Päteekö tuo kommenttisi teihin Sofia-stalkkaajiin myös?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päteekö tuo kommenttisi teihin Sofia-stalkkaajiin myös?

Ei tietenkään, koska Sofia on parempi kaikessa, mitä tekee ja on nuorempi kauniimpi.
        Sofiaa kadehditaan, mutta Martinaa ei.
        Kaiken kukkuraksi M:n prinssi rakastui Sofiaan ja Sofia nappasi joksikin aikaa sen itselleen.
        Anteeksiantamaton juttu M-faneille.

• Anonyymi

Nää on taas niitä harhoja, joita Martinan tukijoukkojen ydin vaalii.
        Ei Martina ole sen kiinnostavampi kuin tämän tason tyrkyt yleensäkään.
        Kustantaja varmaan haalinut kirjan mainostarkoituksessa toimittajilta palstatilaa tyrkylle.
        Ei sen kummempaa.
        Luoja varjele meiltä Martinan kaltaisilta esikuvilta, tää kansa on muutenkin tyhmistymässä kovaa vauhtia, ja kouluttamattomat feikit ei asiaa paranna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää on taas niitä harhoja, joita Martinan tukijoukkojen ydin vaalii.
        Ei Martina ole sen kiinnostavampi kuin tämän tason tyrkyt yleensäkään.
        Kustantaja varmaan haalinut kirjan mainostarkoituksessa toimittajilta palstatilaa tyrkylle.
        Ei sen kummempaa.
        Luoja varjele meiltä Martinan kaltaisilta esikuvilta, tää kansa on muutenkin tyhmistymässä kovaa vauhtia, ja kouluttamattomat feikit ei asiaa paranna.

Ja vielä typerykset jotka 24/7 roikkuu juorupalstalla ja kertoilee typeriä juttujansa/mielikuvituksiaan. Kyllä ihmiset tosiaan tyhmistyy, kun lukee roskalehti Seiskaa ja päivät pitkät viettävät aikaansa suolipalstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että käsitys Martinasta perustuisi ainoastaan omiin mielikuviin ei pidä paikkaansa.
        Jokainen, joka on joskus seurannut julkisuudessa naisen omia kertomuksia elämästään tietää kyllä mikä todellisuus on.
        Naisen ”urheiluhistoria”on harrastajatasoa, siihen uhratusta treeniajasta huolimatta.
        Varsinainen uhrautuva, läsnäoleva äiti hän ei todellakaan ole.
        Naiselle ei tuota mitään ongelmaa jättää jälkikasvuaan lukuisten ulkomaan lomien ja muiden rientojen ajaksi muille hoitoon.
        Harva äiti on niin paljon poissa lastensa arjesta, kuin tämä ”tiikeriemo”.
        Nainen elää pelkästään itselleen ja toteuttaen omia mielihalujaan, kuin itsekäs sinkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että käsitys Martinasta perustuisi ainoastaan omiin mielikuviin ei pidä paikkaansa.
        Jokainen, joka on joskus seurannut julkisuudessa naisen omia kertomuksia elämästään tietää kyllä mikä todellisuus on.
        Naisen ”urheiluhistoria”on harrastajatasoa, siihen uhratusta treeniajasta huolimatta.
        Varsinainen uhrautuva, läsnäoleva äiti hän ei todellakaan ole.
        Naiselle ei tuota mitään ongelmaa jättää jälkikasvuaan lukuisten ulkomaan lomien ja muiden rientojen ajaksi muille hoitoon.
        Harva äiti on niin paljon poissa lastensa arjesta, kuin tämä ”tiikeriemo”.
        Nainen elää pelkästään itselleen ja toteuttaen omia mielihalujaan, kuin itsekäs sinkku.

Sulta taas oikein ulostulo. Ei sun tarvitse huolehtia Martinan lapsista, se on hänen ja hänen lähipiirin asia. Asianosaiset varmasti keskustelee asiasta keskenään. Eikä asia kuulu sulle. Jos vain huolehtisit omista lapsista, jos niitä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä typerykset jotka 24/7 roikkuu juorupalstalla ja kertoilee typeriä juttujansa/mielikuvituksiaan. Kyllä ihmiset tosiaan tyhmistyy, kun lukee roskalehti Seiskaa ja päivät pitkät viettävät aikaansa suolipalstalla.

Olet kova arvostelemaan muita mutta samaanaikaan roikut itsekin täällä. Ei anna kovin hyvää kuvaa sinustakin. Onko niin ettäNarsku on sinulle pakkomielle ja puolustat kaikessa idolisi tekemisiä. Tyhjänpäiväinen lortto se on. Eipä noi urheilusaavutuksesta paljon häikäise.

• Anonyymi

Jos tuo pätkä on jonkun mielestä haastattelu niin vähän on tullut sitten luettua elämässä mitään.

• Anonyymi

^jos tuo pätkä on jonkun mielestä kommentti niin vähän on tullut sitten luettua elämässä mitään.

• Anonyymi

Turhautunut teini yrittää olla nokkela.

• Anonyymi

Turhautunut stalkkeri yrittää olla nokkela.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhautunut stalkkeri yrittää olla nokkela.

Ja kuinkahan paljon sinulla on ikää?? Vastaukset vaikuttavat jonkun kireepillun keskenkasvuisen teinin horinoita.

• Anonyymi

Aloittajalla on taas jäänyt pää johonkin väliin ja levy päälle.

• Anonyymi

Stalkkerilla on taas jäänyt pää johonkin väliin ja levy päälle.

• Anonyymi

Anteeksi kuinka, aloittaja ei tällä palstalla juuri vieraile. Naureskelee vain teidän tyhmien Martina stalkkereiden juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi kuinka, aloittaja ei tällä palstalla juuri vieraile. Naureskelee vain teidän tyhmien Martina stalkkereiden juttuja.

Höpö höpö ja seli seli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö ja seli seli.

Oho, stalkkerista on tullut kielillä puhuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, stalkkerista on tullut kielillä puhuja.

Oho.Feikin hovipelastajasta on tullut kielillä puhuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stalkkerilla on taas jäänyt pää johonkin väliin ja levy päälle.

Onko tuo älykästä toistaa toisten kirjoituksi, jokunen sana muutettuna. Etkö keksi omaperäisempää, räksytät kuin rakkikoira toisten kintereillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...kirjoituksia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo älykästä toistaa toisten kirjoituksi, jokunen sana muutettuna. Etkö keksi omaperäisempää, räksytät kuin rakkikoira toisten kintereillä?

Joku selvästi matkii kirjoituksiani, kirjoitin joku aika sitten: räksyttää kuin vanha rakkikoira .
        Niin, että onko tuo älykästä toistaa toisten kirjoituksia? (Olen eri henkilö kenelle kirjoitit ylläolevan)

• Anonyymi

Hieno haastattelu :DDD Ja vieläkö se selittää sitä takareittään. Tuolla vetää pikajuoksijat ja huippufutarit täydellä teholla lajeja jotka ovat tuhat kertaa rajumpia takareidelle kuin tuo rauhallinen uinti,pitkänmatkan pyöräily tai kävelyvauhtinen juoksu.

Ja hänhän on antanut kohta 10 vuotta täyden panoksen triathlonille. Miksi tuntuu sitlä ettei tuloksia tule. Taitaa olla huonot valmentajat tai sitten tämä itse harrastelija ei toteuta valmentajien ohjelmaa kurinalaisesti

• Anonyymi

Siis saman leikkauksen käyneitä rajumpien lajien urheilijoita tarkoitin

• Anonyymi

Ja stalkkeri on antanut yli 10.vuotta täyden panoksen stalkkaamiselle. Miksi tuntuu siltä ettei tuloksia tule. Taitaa olla huonot valmentajat tai sitten tämä itse stalkkailija ei toteuta valmentajien ohjelmaa kurinalaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja stalkkeri on antanut yli 10.vuotta täyden panoksen stalkkaamiselle. Miksi tuntuu siltä ettei tuloksia tule. Taitaa olla huonot valmentajat tai sitten tämä itse stalkkailija ei toteuta valmentajien ohjelmaa kurinalaisesti.

EI JUMA. Ihana vastaus. Kiitos tästä :DDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sattuiko noin paljon totuus :)

• Anonyymi

Näin puhuu siiderivalas, jonka ainoa päivittäinen urheilullinen suoritus on juosta lähiöbaariin ja ottaa siellä urheilujuomaa. Taitaa olla huonot urheilujuomat, kun pidemmän päälle ottaa kunnon päälle, tai sitten tämä itse valas ei toteuta A-klinikan ohjelmaa kurinalaisesti..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida oikein tietää mitä stalkkaaminen eli vainoaminen on. Se ei todellakaan ole keskustelupalstojen lukemista eikä siellä kirjoittamista, vaan ihan eri juttuja. Älä yritä sekoittaa hömppäjulkisuuden seuraamista rikolliseen toimintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida oikein tietää mitä stalkkaaminen eli vainoaminen on. Se ei todellakaan ole keskustelupalstojen lukemista eikä siellä kirjoittamista, vaan ihan eri juttuja. Älä yritä sekoittaa hömppäjulkisuuden seuraamista rikolliseen toimintaan.

No, vainoamistahan tämä on. Jokainen teistä haukkujista uskoo, toivoo, kuvittelee, että Martina lukisi näitä palstoja. Eli harjoitatte suoraa, tarkoituksenmukaista henkistä väkivaltaa häneen. Kyllä te vain olette stalkkaajia eli rikollisia. Jos näin ei mielestänne ole, niin mitä ihmettä te nyhjäätte täällä nimettöminä? Voitte aivan hyvin lähettää Martinan puhelimeen mielipiteemme, sillä eihän tekstiviestien lähettely ole rikollista toimintaa, eihän?🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, vainoamistahan tämä on. Jokainen teistä haukkujista uskoo, toivoo, kuvittelee, että Martina lukisi näitä palstoja. Eli harjoitatte suoraa, tarkoituksenmukaista henkistä väkivaltaa häneen. Kyllä te vain olette stalkkaajia eli rikollisia. Jos näin ei mielestänne ole, niin mitä ihmettä te nyhjäätte täällä nimettöminä? Voitte aivan hyvin lähettää Martinan puhelimeen mielipiteemme, sillä eihän tekstiviestien lähettely ole rikollista toimintaa, eihän?🙃

Taas on lääkkeet unohtuneet ottamatta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän olet täällä jatkuvasti ulissut, että Martinaa on vainottu jo 20 v. Miten nyt vaan 10 v?

• Anonyymi

Kieltämättä tällä palstalla saa kyllä nauraa, kun ihmiset on niin tosissaan, lieneekö hiukan vihaisiakin. Kaikkeen ne ihmiset sortuu.....

• Anonyymi

Ei täällä muut ole tosissaan kuin stalkkeri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä muut ole tosissaan kuin stalkkeri.

Stalkkeri, stalkkaja, stalkkeri, stalkkaaja,, jo on yhden sanan hokemista jollakin. Oppinut varmaan sanan äskettäin ja sitä hoetaan, missäs hateri on?

• Anonyymi

Tämä on kyllä varsinainen naurupalsta.

• Anonyymi

Ei edes naurata, surettaa ihmisten tyhmyys.

• Anonyymi

Esko Iltalehdessä...

Esko Eerikäinen kiinnostui julkisuudesta tutusta naisesta, ja he näkivätkin muutaman kerran.

• Anonyymi

Mikä ihme saa ihmiset alentumaan moiseen kirjoitteluun. Ei tuo kyllä ihan terveeltä vaikuta, onko ihmiset nykyisin niin onnettomia. Yritetään itseä nostattaa toisen ihmisen arvostelulla ja haukkumisella. Näitä kun lukee, suurin osahan kirjoituksista ei pidä edes paikkansa. Herää kysymys, uskooko nämä ihmiset itse juttuihinsa?

• Anonyymi

Martina ainakin uskoo omiin satuihinsa,kirjoitutti oikein kirjan niistä.
        Kirjan varjolla on seurannut suhteetonta huomiota eri medioissa .
        Nainen patsastelee kuin paraskin memestyjä huomion valokeilassa.
        Se, että naisen ammattitaito ja koulutus hyvinvointivalmentajana ei kestä lähempää tarkastelua on tässä hulinassa täysin unohtunut.
        Triathlon saavutukset on harrastaja tasoa, ,vaikka nainen mielellään ammattiurheilijana esiintyykin
        Verkostoitua hän kyllä osaa ja on hankkinut itselleen luottotoimittajia useista lehdistä.
        Nämä hyödylliset idiootit sitten suoltavat naiselle edullista diipadaapaa harva se päivä.
        Järkeään käyttävät seuraajat on aina nähneet tuon, kieltämättä huolella rakennetun fasadin taakse,
        Yksinkertasimmille kaikki menee kritiikittä läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että naisen ammattitaito ja koulutus hyvinvointivalmentajana ei kestä lähempää tarkastelua on tässä hulinassa täysin unohtunut.
        Triathlon saavutukset on harrastaja tasoa, ,vaikka nainen mielellään ammattiurheilijana esiintyykin
        Verkostoitua hän kyllä osaa ja on hankkinut itselleen luottotoimittajia useista lehdistä.
        Nämä hyödylliset idiootit sitten suoltavat naiselle edullista diipadaapaa harva se päivä.
        Järkeään käyttävät seuraajat on aina nähneet tuon, kieltämättä huolella rakennetun fasadin taakse,

👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika vähäinen on tämä teidän "järkeä käyttävien seuraajien" määrä. Sinäkin käytit "järkeäsi" ja ostit kirjan ja taas kerran Martina hyötyi sinunkin toiminnastasi. Ok, olen mieluummin yksinkertainen tyhmä, kuin moninkertainen idiootti. Ei voida sanoa enää, että tänä päivänä, vaan jo vuosia vain idiootit seuraavat julkkisnaisia, joista ei pidä, Mitä useampaa naista seuraat, sen moninkertaisempi idiootti olet. Kaikki julkkisnaiset ovat asemassa, jossa he vain ja ainoastaan hyötyvät teistä idiooteista. Ja eivät edes välitä teidän itkemisistänne, aivan turhaa on teidän mölinänne palstoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän tää ihminen yrittää selostaa, en jaksa edes lukea. Taitaa olla elämä tyhjää täynnä, kun ilmeisesti pitää pakosta seurata ja haukkua.... Hankkisit oman elämän....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän tää ihminen yrittää selostaa, en jaksa edes lukea. Taitaa olla elämä tyhjää täynnä, kun ilmeisesti pitää pakosta seurata ja haukkua.... Hankkisit oman elämän....

No, eipä yllätä, taas yksi yksinkertainen Martina fani ei ymmärrä lukemaansa.
        Ota nyt hyvä ihminen, joku fiksumpi avuksi, niin voitte yhdessä tavata postauksen läpi, ehkä se sitten sinulllekin valkenee.
        Tossahan selostettiin harvinaisen selkeästi Martinan toimintatapoja ja sitä miksi se tälläkertaa on taas itsensä julkisuuteen kammennut.
        Yksinkertaiset ei vaan ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika vähäinen on tämä teidän "järkeä käyttävien seuraajien" määrä. Sinäkin käytit "järkeäsi" ja ostit kirjan ja taas kerran Martina hyötyi sinunkin toiminnastasi. Ok, olen mieluummin yksinkertainen tyhmä, kuin moninkertainen idiootti. Ei voida sanoa enää, että tänä päivänä, vaan jo vuosia vain idiootit seuraavat julkkisnaisia, joista ei pidä, Mitä useampaa naista seuraat, sen moninkertaisempi idiootti olet. Kaikki julkkisnaiset ovat asemassa, jossa he vain ja ainoastaan hyötyvät teistä idiooteista. Ja eivät edes välitä teidän itkemisistänne, aivan turhaa on teidän mölinänne palstoilla.

Mikäs tilastotiteilijä sinä olet?
        Mistä sinä tiedät muiden kirjaostokset?
        Epäilen että postauksen lähettäjällä on vähän erilaiset kirjallisuuden kiinnostuskohteet, kuin valtakunnan suurimman tyrkyn henkilökuva.
        Taidat itse kuulua näihin Martinan tukijoukkoihin,jotka on useasti todettu yksinkertaisiksi, hyväuskoisiksi hölmöiksi.
        Vaikkka kiukuttaa, niin silti voi edes yrittää pysyä asiassa, eikä syytellä tuntemattomia ihmisiä, muuten leimautuu turhan mölisijäksi jopa näillä palstoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos täyden kympin arvoisesta kommentista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä se, mutta nykyiset toimittajat eivät moni osaa edes kirjoittaa, joten kaltaisiaan suosivat.
        Hirvittävästi on virheitä lehtikirjoituksissa, vanhemmat toimittajat ovat sentään oppineet oikeinkirjoituksen.
        (Mä en ole toimittaja, joten virheitä saattaa löytyä, en keskity näihin juttuihin tarkkaan.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen että postauksen lähettäjällä on vähän erilaiset kirjallisuuden kiinnostuskohteet, kuin valtakunnan suurimman tyrkyn henkilökuva.
        Taidat itse kuulua näihin Martinan tukijoukkoihin,jotka on useasti todettu yksinkertaisiksi, hyväuskoisiksi hölmöiksi.
        Vaikkka kiukuttaa, niin silti voi edes yrittää pysyä asiassa, eikä syytellä tuntemattomia ihmisiä, muuten leimautuu turhan mölisijäksi jopa näillä palstoilla.

Postauksen lähettäjä olet sinä. Tottakai olet ostanut kirjan, sehän on selvä! Tiedät, että kirjan varjolla hänelle on seurannut suhteetonta huomiota eri medioissa ja että hänellä on luottotoimittajia useissa lehdissä. Tiedät nämä siksi,että seuraat häntä eri medioissa sekä ostat tai tilaat lehtiä.

Ja miten niin olette tuntemattomia? Joka päivähän te tänne kirjoittelette ja paljastatte itse itsenne, minkälaisia ihmisiä olette!

• Anonyymi

”Kuka viitsii tuollaista lukea?”
        Ilmeisesti sinä kuitenkin luit sen verran, että kiukkuisena sitä kommentoit.
        Mikähän oli se ”tsoukki”, jota ei ymmärretty?
        Siinä olet kyllä oikeassa, ettei mitään Martinan mediaan julkaisemaa voi huvittumatta seurata eikä myöskään näiden opetuslasten tuohtuneita kommentteja.
        Mikähän siinäkin on että kiivaimmat puolustelijat pitävät tärkeänä, ettei heitä lueta faneiksi?
        Jos ja kun luet naista arvostelevat kommentit” törkeäksi paasaamiseksi”, oliskohan syytä miettiä, mahtaako Martina on ne aivan itse aiheuttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä olet kyllä oikeassa, ettei mitään Martinan mediaan julkaisemaa voi huvittumatta seurata eikä myöskään näiden opetuslasten tuohtuneita kommentteja.
        Mikähän siinäkin on että kiivaimmat puolustelijat pitävät tärkeänä, ettei heitä lueta faneiksi?
        Jos ja kun luet naista arvostelevat kommentit” törkeäksi paasaamiseksi”, oliskohan syytä miettiä, mahtaako Martina on ne aivan itse aiheuttaa?

Kovasti mietitään että mistä nuo muutamien vuosikausia Martinaa haukkuneiden kommentit johtuu, koska Martina ei itse niitä ainakaan aiheuta. Pelkkää positiivisia juttuhan Martinasta on koko ajan. Häneen liitetyillä miehillä on negatiivisia juttuja. Ja mitä enemmän Martinasta on positiivisia juttuja niin sitä enemmän nettiraivottaret käyvät kuumana. Sitä kutsutaan kateudeksi ja katkeruudeksi siitä että joku menestyy elämässään ja itse on pelkkä luuseri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan, tilastotiteilijä, Vaikkka. Ihan ulkopuolisina kirjoitan,. Kyllähän täällä kaikki muutkin on yksinkertaisia, hyväuskoisia, mölisijöitä, tyhmiä, jutun keksijöitä ym. Kukaan järkevä/sivistynyt ihminen ei tällaisella palstalla kirjoittele ja hauku ihmisiä, oli kysymyksessä kuka tahansa.
        Jokainen voi katsoa peiliin ja miettiä... (Ei tarvitse vaivautua kirjoittamaan, itse olet kans).

• Anonyymi

Mikä saa sinut "alentumaan" kirjoittelemaan Suomi24:n julkkisjuorupalstalle?
        Vastaus: Kas kun sulla ei ole muutakaan elämää kuin elää Martinan elämää! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneksi mahdat minua luulla, nyt taas haukut väärää henkilöä. Sitä paitsi en ollut edes kiukuissani, herjaa heitin, ymmärrätkö siis vitsiä. Enkä todellakaan ole Martina fani, enkä kenenkään muunkaan, siksi pystynkin heittämään läppää. Jotkut vaan on niin hel.... n tosissaan. En voi nauramatta olla tätä lukiessani ja kirjoittaessani. Miksi ihmiset ovat niin tosikkoja? Ensinnäkään minua ei jaksa kiinnostaan joidenkin julkkisten elämä., omassa elämässänikin on tarpeeksi hyvää. Minusta he saavat elää ihan rauhassa, heilläkin on ihmisoikeus. Täällä käyn suurinpiirtein naureskelemassa teidän typeriä juttujanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti mietitään että mistä nuo muutamien vuosikausia Martinaa haukkuneiden kommentit johtuu, koska Martina ei itse niitä ainakaan aiheuta. Pelkkää positiivisia juttuhan Martinasta on koko ajan. Häneen liitetyillä miehillä on negatiivisia juttuja. Ja mitä enemmän Martinasta on positiivisia juttuja niin sitä enemmän nettiraivottaret käyvät kuumana. Sitä kutsutaan kateudeksi ja katkeruudeksi siitä että joku menestyy elämässään ja itse on pelkkä luuseri.

Hyvä kirjoitus, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä saa sinut "alentumaan" kirjoittelemaan Suomi24:n julkkisjuorupalstalle?
        Vastaus: Kas kun sulla ei ole muutakaan elämää kuin elää Martinan elämää! :D

En tiedä kenelle kommenttisi tarkoitat, mutta voinen kommentoida. Minulla on kyllä todella muutakin elämää, työ, avioliitto, lapset. lastenlapset, harrastukset, vapaaehtoistyö, ystävät ym. Martina ei ole edes fanini, sorry. Minun ei tarvitse elää kenenkään muun elämää, omassa elämässäni on aivan tarpeeksi. Nytkin olen lähdössä töihin ja sieltä "pallokentälle " osui vai kommenttisi silmään ja oli tietenkin kirjoitettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan, tilastotiteilijä, Vaikkka. Ihan ulkopuolisina kirjoitan,. Kyllähän täällä kaikki muutkin on yksinkertaisia, hyväuskoisia, mölisijöitä, tyhmiä, jutun keksijöitä ym. Kukaan järkevä/sivistynyt ihminen ei tällaisella palstalla kirjoittele ja hauku ihmisiä, oli kysymyksessä kuka tahansa.
        Jokainen voi katsoa peiliin ja miettiä... (Ei tarvitse vaivautua kirjoittamaan, itse olet kans).

No, hups tuliko sinullekin kirjoitusvirhe kun tänne ”ihan ulkopuolisina”tänne avauduit.
        Loistavaa, että myönnät olevasi yksinkertainen, hyväuskoinen mölisijä—siitä se lähtee.
        Kun kukaan järkevä/sivistynyt ihminen ei palstalla kirjoittele, niin ihmettelen kyllä omaa intoasi siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneksi mahdat minua luulla, nyt taas haukut väärää henkilöä. Sitä paitsi en ollut edes kiukuissani, herjaa heitin, ymmärrätkö siis vitsiä. Enkä todellakaan ole Martina fani, enkä kenenkään muunkaan, siksi pystynkin heittämään läppää. Jotkut vaan on niin hel.... n tosissaan. En voi nauramatta olla tätä lukiessani ja kirjoittaessani. Miksi ihmiset ovat niin tosikkoja? Ensinnäkään minua ei jaksa kiinnostaan joidenkin julkkisten elämä., omassa elämässänikin on tarpeeksi hyvää. Minusta he saavat elää ihan rauhassa, heilläkin on ihmisoikeus. Täällä käyn suurinpiirtein naureskelemassa teidän typeriä juttujanne.

Juu, ihan läpällä heitit!
        Etkä ollut ollenkaan kiukuissasi—uskotaan , uskotaan.
        Eikä jaksa ollenkaan kiinnostaa joidenkin julkisten elämä, muuten vaan vahdit niitä käsitteleviä palstoja.
        Suurinpiirtein naureskelemassa käyt täällä tosikkojen typeriä juttuja.
        Mitäs,jos ihan samalla vaivalla kirjottaisit ihan asiaakin vaikkt tietysti Martina fani olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä jaksa ollenkaan kiinnostaa joidenkin julkisten elämä, muuten vaan vahdit niitä käsitteleviä palstoja.
        Mitäs,jos ihan samalla vaivalla kirjottaisit ihan asiaakin vaikkt tietysti Martina fani olekaan.

Vaikket, sorry.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla hyvin vähän aikaa Martinan elämää seurannut kirjoittaja.
        Martinalla on historiansa, eikä se kaikilta osin ole arvostettava, siihen mahtuu paljon peiteltävää ja sitä nainen myös aktiivisesti harjoittaa.
        On paljon hienompaa esiintyä hyvinvointivalmntajana ja urheilijana ja unohtaa ja lakaista maton alle lähimenneisyys joka on varsin suttuinen.
        Salapanosta nakumalliksi, avionrikkojaksi, rattiluopoksi ja oikeudessa tuomituksi pahoinpitelijäksi ja sitä rataa.
        Nykyinen seitiohut positiivinen julkisuus ei kuitenkaan täysin peitä historiaa, eikä koulutuksesta valehtelu vakuuta ketään ammattitaidosta ja osaamisesta.
        Tämä feikkiys voi kyllä osaltaan selittää julkisen arvostelun, joka tuskin on ainakaan kateutta ja katkruutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinalla on historiansa, eikä se kaikilta osin ole arvostettava, siihen mahtuu paljon peiteltävää ja sitä nainen myös aktiivisesti harjoittaa.
        On paljon hienompaa esiintyä hyvinvointivalmntajana ja urheilijana ja unohtaa ja lakaista maton alle lähimenneisyys joka on varsin suttuinen.
        Salapanosta nakumalliksi, avionrikkojaksi, rattiluopoksi ja oikeudessa tuomituksi pahoinpitelijäksi ja sitä rataa.
        Nykyinen seitiohut positiivinen julkisuus ei kuitenkaan täysin peitä historiaa, eikä koulutuksesta valehtelu vakuuta ketään ammattitaidosta ja osaamisesta.
        Tämä feikkiys voi kyllä osaltaan selittää julkisen arvostelun, joka tuskin on ainakaan kateutta ja katkruutta.

En ole kirjoittaja, jolle vastasit, mutta minä ainakin tiedän nuo Martinan elämänkäänteet hyvin, joita te täällä pakkomielteisesti hoette Ja todellakin tietää muutkin lukijat. Onko teidän mieli todella noin ahdas, että jos ihminen on vuosia sitten tehnyt virheitä, hänen loppuelämänsä on sitten feikkiä ja valkopesua? Tai kaikki positiivinen on feikkiä? Kukaan muu ei muistele noita wanhoja juttuja kuin te muutama pakkomielteinen kirjoittaja. Ei se feikiksi siitä muutu, vaikka kuinka kirjoittelette! :D

Katsokaa nyt tämänkin ketjun lukukertamäärää ja todetkaa, että jankutatte noita samoja juttuja samoille vähäisille vakiolukijoille. Jos nämä vakiopuolustajat lopettaisivat palstailun, olisitte täällä ihan keskenänne. On varmasti hirveää elää pakkomielteisessä, ahdasmielisessä, kateuden, katkeruuden ja huonon itsetunnon kyllästämässä kuplassa. Voimia teille ja hyvää syksyn jatkoa kuitenkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Postauksen lähettäjä olet sinä. Tottakai olet ostanut kirjan, sehän on selvä! Tiedät, että kirjan varjolla hänelle on seurannut suhteetonta huomiota eri medioissa ja että hänellä on luottotoimittajia useissa lehdissä. Tiedät nämä siksi,että seuraat häntä eri medioissa sekä ostat tai tilaat lehtiä.

Ja miten niin olette tuntemattomia? Joka päivähän te tänne kirjoittelette ja paljastatte itse itsenne, minkälaisia ihmisiä olette!

Miten niin totta kai olen ostanut kirjan,mistä niin päättelet?
        Ei vaadi kovinkaan kummoista päättelytaitoa huomata, että juuri kirjan kirjoituttamalla Martina on eri medioiden kohteena.
        Ei edes aktiivisesti tarvitse seurata , kun naisen pärstä pärähtää esiin eri yhteyksissä.
        Kiitos kuuluu varmaan kustantajan pr-osastolle, kirjanhan on tarkoitus myydä, joten sitä mainostetaan myös mediassa.
        Jakoihan tyrkky itse kuulemma myös ilmaiskuuntelu mahdollisuutta faneilleen.
        Iltalehtiin valitut näytteet riittivät osoittamaan, että omaan kirjahyllyyni ei tämä ”teos” kyllä eksy.
        Voit olettaa kaikin mokomin tuntemattomista kirjoittajista mitä tahansa, jos se sinulle tuottaa huvia.
        Saattaa silti mennä metsään ja pahasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta että Eremenko petti tyttöystäväänsä Martinan (sinkku) kanssa, on jo kohta parikymmentä vuotta. Aionrikkoja? Onko Martinan vienyt joltakin aviomiehen? Sellaista ei ole uutisoitu ollenkaan. Stefu oli avionrikkoja kun kuulemma oli lyönyt vetoa että saa Martinan Eskolta, pienen lapsen äidin. Rattiluoppo? Martina on kaikkea mutta että tuollainenkin. Joo veti Bergiä ja Sofiaa hiustenpidennyksistä ja nämä tyrkyt ja heidän historia ja toisella jopa nykyisyys, on kaikkien tiedossa, joten ei mikään ihme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta että Eremenko petti tyttöystäväänsä Martinan (sinkku) kanssa, on jo kohta parikymmentä vuotta. Aionrikkoja? Onko Martinan vienyt joltakin aviomiehen? Sellaista ei ole uutisoitu ollenkaan. Stefu oli avionrikkoja kun kuulemma oli lyönyt vetoa että saa Martinan Eskolta, pienen lapsen äidin. Rattiluoppo? Martina on kaikkea mutta että tuollainenkin. Joo veti Bergiä ja Sofiaa hiustenpidennyksistä ja nämä tyrkyt ja heidän historia ja toisella jopa nykyisyys, on kaikkien tiedossa, joten ei mikään ihme.

Tarkoitit varmaan avionrikkoja.
        Onhan oman liittonsa rikkonut myös avionrikkoja.
        Typovirhe rattiluppo sanassa ei estä asian ymmärtämistä, eli Martina on kärähtänyt myös ratista, joka on iljettävimpiä tekoja, joita tiedetään.
        Bergiä uhkaili ja häiritsi puhelimitse omalle reviilille tulemisesta, kunnon whitetrash tyyliin.
        Sofiaan kävi käsiksi yleisellä paikalla eikä järkkärit edes tahtoneet saada naista rauhottumaan, kuulusteluissa, katumatta kehui vain voimiaan.
        Toisen koskemattomuuteen puuttuminen ei ole koskaan oikein , vaikka sitä ”äidillisillä otteilla” selitetäänkin.
        Martinalla riittää lukemattomia esimerkkejä piittaamattomuudesta, ylimielisyydestä,räyhkeydestä ja valehtelusta.
        Nainen ei todella kelpaa kenenkään esikuvaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kirjoittaja, jolle vastasit, mutta minä ainakin tiedän nuo Martinan elämänkäänteet hyvin, joita te täällä pakkomielteisesti hoette Ja todellakin tietää muutkin lukijat. Onko teidän mieli todella noin ahdas, että jos ihminen on vuosia sitten tehnyt virheitä, hänen loppuelämänsä on sitten feikkiä ja valkopesua? Tai kaikki positiivinen on feikkiä? Kukaan muu ei muistele noita wanhoja juttuja kuin te muutama pakkomielteinen kirjoittaja. Ei se feikiksi siitä muutu, vaikka kuinka kirjoittelette! :D

Katsokaa nyt tämänkin ketjun lukukertamäärää ja todetkaa, että jankutatte noita samoja juttuja samoille vähäisille vakiolukijoille. Jos nämä vakiopuolustajat lopettaisivat palstailun, olisitte täällä ihan keskenänne. On varmasti hirveää elää pakkomielteisessä, ahdasmielisessä, kateuden, katkeruuden ja huonon itsetunnon kyllästämässä kuplassa. Voimia teille ja hyvää syksyn jatkoa kuitenkin!

No, nyt tuli taas tuutin täydeltä Martinan puolustajien leiristä.
        Nämä ne ei anna periksi, mikään ei vakuuta näitä eikä tosiasiat uppoa millään.
        Me täällä eri mieltä olevat elellään taas ”kateuden, katkeruuden ja huonon itsetunnon kyllästämässä kuplassa”
        Meitä motivoi pelkästään ”pakkomielteinen ahdasmielisyys”,
        Yhtään ei vaikuta se, että Martina on kaikkea sitä mistä täällä”jankutetaan” vaikka naisen valkopesuohjelmat on aina pyörineet täysillä ja ihan selviäkään valheita ei naisesta ole tunnustamaan.
        Kyllä itse ainakin pidän feikkinä naista, joka kirkkain silmin puhuu julkisuudessa potaskaa, vaikka kaikki tietävät totuuden.
        Voimia vaan itsellesi Martinan puolesta loukkaantumiseen ja puolustamiseen, ei sulta hommat ainakaan ihan heti lopu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, hups tuliko sinullekin kirjoitusvirhe kun tänne ”ihan ulkopuolisina”tänne avauduit.
        Loistavaa, että myönnät olevasi yksinkertainen, hyväuskoinen mölisijä—siitä se lähtee.
        Kun kukaan järkevä/sivistynyt ihminen ei palstalla kirjoittele, niin ihmettelen kyllä omaa intoasi siihen.

Opi kirjoittamaan, ei tarvitse kahta kertaa käyttää tänne sanaa. Siis sä et ymmäränyt yksinkertaista asiaa, oletpa yksinkertainen! Kirjoitin ulkopuolisena, siksi koska minulle et osoittanut kommenttiasi, ymmärrätkö? Onko se noin helvetin vaikeaa ymmärtää lukemaansa. Itsestäsi ilmeisesti kerroit olevasi hyväuskoinen mölisijä. Oma intoni ei todellakaan ole roikkua täällä jatkuvasti. Naureskelemassa käyn teidän typeriä juttujanne ja mielikuvitus maailmaanne. Tottahan tuo on, kukaan järkevä/sivistynyt ihminen ei tällaisella palstalla kirjoittele ja hauku ihmisiä, oli kysymyksessä kuka tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä "vahdit" . Kuka niin on kirjoittanut, älä vääristele asioita. Ei kannata luulla mitään, kun ei tiedä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"hyvinvointivalmntajana , avionrikkojaksi, rattiluopoks, seitiohut, katkruutta"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kirjoitus, kiitos !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, nyt tuli taas tuutin täydeltä Martinan puolustajien leiristä.
        Nämä ne ei anna periksi, mikään ei vakuuta näitä eikä tosiasiat uppoa millään.
        Me täällä eri mieltä olevat elellään taas ”kateuden, katkeruuden ja huonon itsetunnon kyllästämässä kuplassa”
        Meitä motivoi pelkästään ”pakkomielteinen ahdasmielisyys”,
        Yhtään ei vaikuta se, että Martina on kaikkea sitä mistä täällä”jankutetaan” vaikka naisen valkopesuohjelmat on aina pyörineet täysillä ja ihan selviäkään valheita ei naisesta ole tunnustamaan.
        Kyllä itse ainakin pidän feikkinä naista, joka kirkkain silmin puhuu julkisuudessa potaskaa, vaikka kaikki tietävät totuuden.
        Voimia vaan itsellesi Martinan puolesta loukkaantumiseen ja puolustamiseen, ei sulta hommat ainakaan ihan heti lopu.

Ei lopu minulta hommat, jos te muutamat ette lopeta! Kiitos, kun paljastit jatkavasi jatkossakin kirjoittelua ja saamme nauttia jokaisessa ketjussa taas noita samoja jankutuksiasi. Mitä hän valkopesee aina? Jos tuo valkopesuohjelma pyörii aina, eikö tuo valkopesu ole sitä oikeaa Martinaa?? Mitäs potaskaa hän puhuu? On hyvinvointivalmentaja, kahden lapsen äiti, urheilija, on hyvä esimerkki lapsille ja nuorille ja hänellä on tukiverkosto, jonka avulla voi harjoittaa toimiaan. Mitä potaskaa tuossa oli? Kaikki niin totta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitit varmaan avionrikkoja.
        Onhan oman liittonsa rikkonut myös avionrikkoja.
        Typovirhe rattiluppo sanassa ei estä asian ymmärtämistä, eli Martina on kärähtänyt myös ratista, joka on iljettävimpiä tekoja, joita tiedetään.
        Bergiä uhkaili ja häiritsi puhelimitse omalle reviilille tulemisesta, kunnon whitetrash tyyliin.
        Sofiaan kävi käsiksi yleisellä paikalla eikä järkkärit edes tahtoneet saada naista rauhottumaan, kuulusteluissa, katumatta kehui vain voimiaan.
        Toisen koskemattomuuteen puuttuminen ei ole koskaan oikein , vaikka sitä ”äidillisillä otteilla” selitetäänkin.
        Martinalla riittää lukemattomia esimerkkejä piittaamattomuudesta, ylimielisyydestä,räyhkeydestä ja valehtelusta.
        Nainen ei todella kelpaa kenenkään esikuvaksi.

Berg oli vihjaillut että Martinan ja Eskon yritystoimintaa rahoitetaan huumeilla ja sitten oli julkisella paikalla huutanut Martinalle että "pirihuora" ja sai siitä kunnianloukkaustuomion. Nämä asiat löytyy mediasta. Aikamoista vainoamista, se täytyy sanoa. Ja mitä Sofia on tehnyt niin sen kaikki tietää. Stefu on julkaissut Sofian viestejä kun yritti lepytellä Martinaa. Ja edelleen samanlainen vainoaminen ja haukkuminen ja vihjailu jatkuu anonyyminä. Sekin on aika outoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Berg oli vihjaillut että Martinan ja Eskon yritystoimintaa rahoitetaan huumeilla ja sitten oli julkisella paikalla huutanut Martinalle että "pirihuora" ja sai siitä kunnianloukkaustuomion. Nämä asiat löytyy mediasta. Aikamoista vainoamista, se täytyy sanoa. Ja mitä Sofia on tehnyt niin sen kaikki tietää. Stefu on julkaissut Sofian viestejä kun yritti lepytellä Martinaa. Ja edelleen samanlainen vainoaminen ja haukkuminen ja vihjailu jatkuu anonyyminä. Sekin on aika outoa.

Berg sai tuosta "pirihuora" huudosta kunnianloukkaustuomion vuonna 2010. Ylen toimittaja Ukkola oli vuonna 2015 tutkinut keskustelupalstoja erästä juttua varten ja kolumnissaan ihmetteli että kuinka perheenäitiä ja yrittäjää haukutaan keskustelupalstoilla pirihuoraksi. Eli siis viisi vuotta myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" julkisten, vaikkt" ????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lopu minulta hommat, jos te muutamat ette lopeta! Kiitos, kun paljastit jatkavasi jatkossakin kirjoittelua ja saamme nauttia jokaisessa ketjussa taas noita samoja jankutuksiasi. Mitä hän valkopesee aina? Jos tuo valkopesuohjelma pyörii aina, eikö tuo valkopesu ole sitä oikeaa Martinaa?? Mitäs potaskaa hän puhuu? On hyvinvointivalmentaja, kahden lapsen äiti, urheilija, on hyvä esimerkki lapsille ja nuorille ja hänellä on tukiverkosto, jonka avulla voi harjoittaa toimiaan. Mitä potaskaa tuossa oli? Kaikki niin totta!

Hyvä esimerkki lapsille ja nuorille? Eihän muut lapset ja nuoret tiedä koko aitolehdestä yhtään mitään paitsi omat lapset. Lapset toivottavasti eivät ota raivokohtauksia saavasta äidistään mallia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Berg sai tuosta "pirihuora" huudosta kunnianloukkaustuomion vuonna 2010. Ylen toimittaja Ukkola oli vuonna 2015 tutkinut keskustelupalstoja erästä juttua varten ja kolumnissaan ihmetteli että kuinka perheenäitiä ja yrittäjää haukutaan keskustelupalstoilla pirihuoraksi. Eli siis viisi vuotta myöhemmin.

Sinähän se jaksat vanhoja muistella. Ihan olet ihanteesi kaltainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä Martina uskovaiset sitten osaa taitavasti ohittaa kaiken negatiivisen, mutta totuudemukaisen tiedon naisesta.
        Eikö yhtään ihmetytä naisen tarinat esim ravitallin tapahtumista,
        Siellähän Martinan mukaan kuoli hänen ohjastamansa hevonen, tämänkin ”dramaatisen”sepitelmän kumosi tallin omistaja ja lisäsi ettei nainen tallilla ollut suinkaan apuvalnentaja, vaan tallityttö lantaa luomassa.
        Viimeksi on myös ihmetyttänyt naisen opiskelu suunnitelmat, kolmevuotisen, englanninkielisen liikuntatieteiden kandin opintojen piti alkaa jo alkuvuodesta, ilmeisesti ei sitten aloitettukaan vaan nainen on vaiennut siitä ilmeisesti odottaen, että nolo hehkutus unohtuu.
        Näitä potaskan puhumisiahan riittää ja ilmeisesti kirjassakin on käytetty runsaasti värikynää.
        Kyllä Martina on vertaansa vailla oleva satutäti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sinullakaan tunnu olevan sitä ELÄMÄÄ kun täällä roikut

• Anonyymi

Kotimaiset naurujulkkikset palsta tämä on.

• Anonyymi

Lopeta nyt jo tämä mainostaminen.

• Anonyymi

Lopeta nyt jo tämä stalkkaaminen.

• Anonyymi

Martina Aitolehti? Siis kuka? Kauppalehden toimittajan tyttöystävä?

• Anonyymi

Moni ei ihan oikeasti tiedä, kuka hän on. Palstan tätylit uskovat omiin mielikuviinsa ja näin kuvittelevat tietävänsä, kuka hän on. Vain hänen läheisensä tietävät oikeasti, kuka hän on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni ei ihan oikeasti tiedä, kuka hän on. Palstan tätylit uskovat omiin mielikuviinsa ja näin kuvittelevat tietävänsä, kuka hän on. Vain hänen läheisensä tietävät oikeasti, kuka hän on.

Martina fanien mielikuvissa hän tietysti on huippukoulutettu hyvinvointivalmentaja,
        Maailmankuulu malli ja trendit hallitseva muotivaikuttaja ja vaatesuunnitelija.
        Huippu menestynyt triathlon urheilija , joka on suorittanut useita täydenmatkan kisoja.
        Ratsastaja ja raviohjastaja monen vuoden kokemuksella.
        Erittäin menestyneen yrityksen toimitusjohtaja.
        Useiden laatumerkkien ambassador ja yhteistyökumppani.
        Useita kieliä fluentisti puhuva kosmopoliitti.
        Erittäin kysytty mediavaikuttaja ja keskustelija, jolta sujuu päivän polttavien aiheiden kommentointi aina kiinnostavasti ja älykkäästi.
        Useiden laadukkaiden tv-ohjelmien kysytty tähti.
        Näiden ylivertaisten kykyjen lisäksi nainen on perhe-elämälleen omistautunut aina läsnäoleva, uhrautuva ja itsensä usein unohtava äiti ja tiikeriemo.
        Kertakaikkiaan mahtavan loistava yksilö.
        Kumppaniksi ei ikävä kyllä ole vielä löytynyt vastaavaa kaliiberia omaavaa vastakappaletta.
        Vain paras kelpaa Martinalle, niinkuin oikein onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina fanien mielikuvissa hän tietysti on huippukoulutettu hyvinvointivalmentaja,
        Maailmankuulu malli ja trendit hallitseva muotivaikuttaja ja vaatesuunnitelija.
        Huippu menestynyt triathlon urheilija , joka on suorittanut useita täydenmatkan kisoja.
        Ratsastaja ja raviohjastaja monen vuoden kokemuksella.
        Erittäin menestyneen yrityksen toimitusjohtaja.
        Useiden laatumerkkien ambassador ja yhteistyökumppani.
        Useita kieliä fluentisti puhuva kosmopoliitti.
        Erittäin kysytty mediavaikuttaja ja keskustelija, jolta sujuu päivän polttavien aiheiden kommentointi aina kiinnostavasti ja älykkäästi.
        Useiden laadukkaiden tv-ohjelmien kysytty tähti.
        Näiden ylivertaisten kykyjen lisäksi nainen on perhe-elämälleen omistautunut aina läsnäoleva, uhrautuva ja itsensä usein unohtava äiti ja tiikeriemo.
        Kertakaikkiaan mahtavan loistava yksilö.
        Kumppaniksi ei ikävä kyllä ole vielä löytynyt vastaavaa kaliiberia omaavaa vastakappaletta.
        Vain paras kelpaa Martinalle, niinkuin oikein onkin.

Ja kaikkea mainetsemaasi olet kadehtinut jo vuosikausia.
        Martinalla on sitä mitä sinulla ei ole.

- Yritys
        - Perhe
        - Ystävät
        - Aktiivinen elämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaikkea mainetsemaasi olet kadehtinut jo vuosikausia.
        Martinalla on sitä mitä sinulla ei ole.

- Yritys
        - Perhe
        - Ystävät
        - Aktiivinen elämä

Sarkasmi on laji, jota yksinkertaisten on mahdoton ymmärtää.
        Martinahan on pelkkä kupla.
        —Yritys= Kouluttamattoman tyrkyn ainoa mahdollisuus työllistyä.
        —Perhe=Yhteishuoltajuus kahden eri miehen kanssa
        —Ystävät=Lauma samantasoisia tyrkkyjä
        —Aktiivinen elämä=Pakkomielteistä treenaamista ja julkisuudessa rimpuilua.
        Ei siis mitään syytä kadehtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Martinan firma, jonka toimitusjohtaja on, takoo yli 400 000 euron tulot vuodessa ja maksaa itselleen palkkaa 200 000 vuodessa
        -toisen kanssa on viikko ja viikko systeemi, toisen pääasiallinen huoltaja
        -ystävät näyttää olevan hyvin menestyviä yrittäjiä hekin, joukossa miljonäärejäkin
        -treenaa triathlonin MM-kisoihin joten kyllä täytyykin treenata ja kovaa
        -työ mitä tekee on julkista eli nettivalmennusta ja lisäksi eri tv-projekteja ja ehkä Suomen kiinnostavampana julkkiksena pyydetään eri lehtiin haastatteluja

On ehkä kiinnostava siksi että jo tyhmimmätkin toimittajat ovat tajunneet miettiä että mistä nettiraivo johtuu, koska siihen ei ole periaatteessa mitään syytä. Tekee työtään, huolehtii perheestään ja treenaa. Toki kaikki fiksut tajuavat että kateudesta ja katkeruudesta. Menestyneitä on aina kadehdittu ja aina kadeditaan. Ja aina ne kahdehtijat ovat niitä jotka ovat niin PALJON VÄHEMMÄN kun kateuden kohteensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Martinan firma, jonka toimitusjohtaja on, takoo yli 400 000 euron tulot vuodessa ja maksaa itselleen palkkaa 200 000 vuodessa
        -ystävät näyttää olevan hyvin menestyviä yrittäjiä hekin, joukossa miljonäärejäkin
        -työ mitä tekee on julkista eli nettivalmennusta ja lisäksi eri tv-projekteja ja ehkä Suomen kiinnostavampana julkkiksena pyydetään eri lehtiin haastatteluja

On ehkä kiinnostava siksi että jo tyhmimmätkin toimittajat ovat tajunneet miettiä että mistä nettiraivo johtuu, koska siihen ei ole periaatteessa mitään syytä. Tekee työtään, huolehtii perheestään ja treenaa. Toki kaikki fiksut tajuavat että kateudesta ja katkeruudesta. Menestyneitä on aina kadehdittu ja aina kadeditaan. Ja aina ne kahdehtijat ovat niitä jotka ovat niin PALJON VÄHEMMÄN kun kateuden kohteensa.

Huomasin juuri että jouduin kirjoittamaan kuin selkokielellä aivan perusasioita, jotka ovat kaikkien nähtävissä, jotka osaavat lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua reppanaa.🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin juuri että jouduin kirjoittamaan kuin selkokielellä aivan perusasioita, jotka ovat kaikkien nähtävissä, jotka osaavat lukea.

Selkokielellä??
        Toihan on pelkkää tajunnanvirtaa ilman ajatusta.
        Tuohtuessakin pitäisi edes perusasiat pitää hallussa.
        Muutama pointti.
        Luetteleppas ne miljonääriystävät, joita Martinan ympärillä mielestäsi pyörii.
        Nainen kehui kutsuneensa, surullisen kuuluisille synttäreilleen läheisimmät ystävänsä.
        Siellä pyöri pääasiassa ulosottovelkaista, konkurssin tehnyttä törkytyrkkyä.
        Inkkaripäähineet päässä ja uikkarit persvakoon kiristettyinä tää ”valiojoukko” kiinnitti ainoastaan paikallissa negatiivista huomiota.
        Julkisuus on tosiaan Martinan päätyö ja siinä hän on rimpuillut jo parikymmentä vuotta ilman mainittavaa substanssia.
        Whitetrash paljastelu ohjelmissa pyöriskely tuskin on varteenotettavaa tv-työtä.
        Nainen EI todellakaan ole kiinnostavin julkis ainoastaan valtakunnan suurin tyrkky, jolla on luottotoimittajia eri medioissa.
        Tämän hetkinen hype johtuu naisen kirjoituttamasta paljastelu kirjasta, jossa käydään läpi naisen suttuista matkaa julkisuudessa.
        Se, että joku kadehtisi naista on fanien hellimää harhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkokielellä??
        Muutama pointti.
        Nainen kehui kutsuneensa, surullisen kuuluisille synttäreilleen läheisimmät ystävänsä.
        Inkkaripäähineet päässä ja uikkarit persvakoon kiristettyinä tää ”valiojoukko” kiinnitti ainoastaan paikallissa negatiivista huomiota.
        Julkisuus on tosiaan Martinan päätyö ja siinä hän on rimpuillut jo parikymmentä vuotta ilman mainittavaa substanssia.
        Whitetrash paljastelu ohjelmissa pyöriskely tuskin on varteenotettavaa tv-työtä.
        Nainen EI todellakaan ole kiinnostavin julkis ainoastaan valtakunnan suurin tyrkky, jolla on luottotoimittajia eri medioissa.
        Tämän hetkinen hype johtuu naisen kirjoituttamasta paljastelu kirjasta, jossa käydään läpi naisen suttuista matkaa julkisuudessa.

Yes. Tässä on hyvin kirjoitettu totuus. Kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkokielellä??
        Muutama pointti.

Olipa muuten hyvin kirjoitettu :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla se kupla näyttää puhjenneen... satutäti taas oikein elementissään....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kirjoitus, kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kateellinen joka on seonnut Martinasta. Kaikkihan sen näkee. Olisiko jonkun Martinan entisen miehen exä? Sellaisia puhutaan kaupungilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkokielellä??
        Muutama pointti.

On se kauheata kun Martina, Martina vaan on aina mielessään, eikä voi millään päästää irti. Kuinka joku jaksaa jauhaa yhtä ja samaa aihetta. Martina, Martina.... Maailmassa tapahtuu tärkeimpiäkin asioita, kuin Martina Aitolehti, mutta kun ei.....Ja julkisuudessa on monta muutakin julkkista, mutta kun ei.... Martina vaan on aina mielessään....Koittakaa jo hyvät ihmiset päästää hänestä irti.... Tää on niin sairasta touhua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kirjoitus, kiitos!

Todella hyvä kirjoitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kateellinen joka on seonnut Martinasta. Kaikkihan sen näkee. Olisiko jonkun Martinan entisen miehen exä? Sellaisia puhutaan kaupungilla.

Ainakin tosi tosi monta vuotta on Martinaa haukkunut keskustelupalstoilla. Monesta muustakin tunnistaa mutta on jotenkin kiintynyt tuohon whitetrash-sanaan. Ilmeisesti on itse ja pyöriin sellaisissa porukoissa. Googalatkaa Wikipediasta mitä whitetrash tarkoittaa. Suomeksi valkoroska ja siellä on hyvä Tervon tulkinta suomalaisista valkoroskista ja Martina ei todellankaan kuulu siihen porukkaan. Melko varma että Martinan pahimmat stalkkerit kuuluvat ja tämä käsitys tulee aivan heidän kirjoituksistaan täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai oikein kaupungilla puhutaan: D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komppaan. Hyvä kirjoitus. Paluu tosiasioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin tosi tosi monta vuotta on Martinaa haukkunut keskustelupalstoilla. Monesta muustakin tunnistaa mutta on jotenkin kiintynyt tuohon whitetrash-sanaan. Ilmeisesti on itse ja pyöriin sellaisissa porukoissa. Googalatkaa Wikipediasta mitä whitetrash tarkoittaa. Suomeksi valkoroska ja siellä on hyvä Tervon tulkinta suomalaisista valkoroskista ja Martina ei todellankaan kuulu siihen porukkaan. Melko varma että Martinan pahimmat stalkkerit kuuluvat ja tämä käsitys tulee aivan heidän kirjoituksistaan täällä.

Whitetrash, eli valkoinen roskaväki , kouluttamaton, moukkamaisesti käyttäytyvä alemman yhteiskuntaluokan edustaja, jolla on puutteellisen koulutuksen vuoksi hatarat tiedot lähes kaikesta.
        Mikäs se Martinan yleistiedon taso olikaan?
        Juu se oli olematon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kauheata kun Martina, Martina vaan on aina mielessään, eikä voi millään päästää irti. Kuinka joku jaksaa jauhaa yhtä ja samaa aihetta. Martina, Martina.... Maailmassa tapahtuu tärkeimpiäkin asioita, kuin Martina Aitolehti, mutta kun ei.....Ja julkisuudessa on monta muutakin julkkista, mutta kun ei.... Martina vaan on aina mielessään....Koittakaa jo hyvät ihmiset päästää hänestä irti.... Tää on niin sairasta touhua...

Nyt jäi arvoitukseksi , miksi sinä sitten täällä pyörit Martinan puolesta loukkaantumassa ja häntä puolustamassa?
        Jos se noin kauheata on, niin pysy hyvä ihminen poissa.
        Totta kai maailmassa tapahtuu huomattavasti tärkeämpiäkin asioita kuin Martinan elämä.
        Sehän on hyttysen paska maailmankaikkeudessa ja aivan pelkkää kevyttä ajanvietettä tänne kirjoittaville.
        Se, että Martina itse kuvittelee olevansa jotain mahtavampaa sekä naisen totuuden kanssa ristiriidassa olevat sepustukset saa kirjoittajat kommentoimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässähän nyt varsinaiset valopäät spekuloi.
        Nämä ne tietää kuka/ketkä ovat Martina kritiikin takana.
        Toi roskaväki vertaus on näköjään mennyt pahasti ihon alle koska se kieltämättä hyvin osuva onkin.
        Osa on näköjään ottanut sanan jopa henkilökohtaisena loukkauksena, kun eihän fanit tietenkään roskaväkeen itsekään kuulu.
        Tekstiensä perusteella näistä kyllä huomaa, että koulut on jääneet käymättä ja kirjoitustaito on sen mukainen.
        Tämä kateuden toitottaminen on itseäni aina ihmetyttänyt ja olisi viimein mielenkiintoista kuulla miksi Martinaa pitäisi kadehtia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla se kupla näyttää puhjenneen... satutäti taas oikein elementissään....

Oikaise, jos osaat!
        Olis oikein mielenkiintoista nähdä versiosi näistä väitteistä
        Muutaman sanan lauseita on toki helpompi kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässähän nyt varsinaiset valopäät spekuloi.
        Nämä ne tietää kuka/ketkä ovat Martina kritiikin takana.
        Toi roskaväki vertaus on näköjään mennyt pahasti ihon alle koska se kieltämättä hyvin osuva onkin.
        Osa on näköjään ottanut sanan jopa henkilökohtaisena loukkauksena, kun eihän fanit tietenkään roskaväkeen itsekään kuulu.
        Tekstiensä perusteella näistä kyllä huomaa, että koulut on jääneet käymättä ja kirjoitustaito on sen mukainen.
        Tämä kateuden toitottaminen on itseäni aina ihmetyttänyt ja olisi viimein mielenkiintoista kuulla miksi Martinaa pitäisi kadehtia?

Ei ne oo koskaan osanneet sanoa mitään mistä sille pitäisi olla kateellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne oo koskaan osanneet sanoa mitään mistä sille pitäisi olla kateellinen

Juu hiljaista on edelleen.
        Eikö nyt joku fanitiimistä sepittäisi edes jonkinlaista vastausta?
        Lärvi levällään täällä käytetään aikaa muiden, erimieltä olevien kirjoittajien solvaamiseen, mutta Martinan kohdistuvan ”kateuden” syitä kukaan näistä tolloista ei saa aikaiseksi selvittää.
        Voi, voi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu hiljaista on edelleen.
        Eikö nyt joku fanitiimistä sepittäisi edes jonkinlaista vastausta?
        Lärvi levällään täällä käytetään aikaa muiden, erimieltä olevien kirjoittajien solvaamiseen, mutta Martinan kohdistuvan ”kateuden” syitä kukaan näistä tolloista ei saa aikaiseksi selvittää.
        Voi, voi!

Ai tollo on taas vauhdissa, johan ...." koulut on jääneet käymättä ja kirjoitustaito on sen mukainen." Sä vaan jaksat, tuota samaa. Kuule, kyllä täällä on vähän enemmän kouluja käyty, kuin itse olet. Sulla kun tuo alakoulussa annettu oppi on ihan unotunut, "käytöstavat." Ikääkin oli ilmeisesti lähemmäs 70 vuotta, vai miten se oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tollo on taas vauhdissa, johan ...." koulut on jääneet käymättä ja kirjoitustaito on sen mukainen." Sä vaan jaksat, tuota samaa. Kuule, kyllä täällä on vähän enemmän kouluja käyty, kuin itse olet. Sulla kun tuo alakoulussa annettu oppi on ihan unotunut, "käytöstavat." Ikääkin oli ilmeisesti lähemmäs 70 vuotta, vai miten se oli.

Jahas! Kirjoittaja nyt tuskin ainakaan akateeminen on.
        Taas on helpompaa kitistä kommentoijasta,kuin antaa vastaus selvään kysmykseen.
        Toisaalta eihän se toki helppoa ole, löytää edes yksi syy Martinan kadehtimiseen.
        Taitaa tuo ikäarvaus osua enemmän omaan ikääsi kun ”alakoulun”opit on tuttuja.
        Käytöstapoja tosin opetettiin meillä jo kotona, toisin kuin huonommissa asemissa olleille, joille opettajat niitä joutui takomaan päähän.
        Kotona myös opetettiin olemaan valehtelematta ja neuvotttiin olemaan nostamatta itseään muiden yläpuolelle.
        Martina ilmeisesti ei i ole näitä oppinut ei koulussa, eikä kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas! Kirjoittaja nyt tuskin ainakaan akateeminen on.
        Taas on helpompaa kitistä kommentoijasta,kuin antaa vastaus selvään kysmykseen.
        Toisaalta eihän se toki helppoa ole, löytää edes yksi syy Martinan kadehtimiseen.
        Taitaa tuo ikäarvaus osua enemmän omaan ikääsi kun ”alakoulun”opit on tuttuja.
        Käytöstapoja tosin opetettiin meillä jo kotona, toisin kuin huonommissa asemissa olleille, joille opettajat niitä joutui takomaan päähän.
        Kotona myös opetettiin olemaan valehtelematta ja neuvotttiin olemaan nostamatta itseään muiden yläpuolelle.
        Martina ilmeisesti ei i ole näitä oppinut ei koulussa, eikä kotona.

Olet erittäin HUONON LUONTEEN OMAAVA ihminen....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet erittäin HUONON LUONTEEN OMAAVA ihminen....

AHA! OKEI! HIHI!

• Anonyymi

Aikamoinen haastattelu tosiaan. Pieni täytejuttu, jonka teemana oli triathlon harrastuksena.

• Anonyymi

Voehan täätinen senttään. Myö laakataan piä kolmantena jalakana tiällä kärsismäellä navetan ja sikalan vällii. Uuamusta iltaan. Kävis kyllä riatolista.. van on se tuo Marttiina niin kova kimma että vanitettaan koko kylän voimalla hiätä.

• Anonyymi

Tuosta kateudesta eräs Sofia fani kirjoittaa jatkuvasti. Olen jo monet kerrat kysynyt, miksi Sofiaa pitää kadehtia, mitä hänessä on sellaista. Vastausta ei ole vaan kuulunut, odotettu on jo pidemmän aikaa.

• Anonyymi

Tää nyt ei taaskaan ole vastaus Martinasta esitettyihin kysymyksiin.
        Martina fanin hätäpaska ainoastaan.
        Vaikea myös ymmärtää, että vain Sofia fanit dissaisivat Martinaa.
        Toki molemmat kuuluvat roskaväki kategoriaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"hätäpaska" , on sulla hieno nimi... En ole kyllä Martina fani, enkä kenekään muunkaan.. Ymmärrän toki, että nuoret fanittaa jotain. Musta tuo fanitus ei kuulu enää aikuisille ihmisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin kategoriaan sinä kuulut ?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"hätäpaska" , on sulla hieno nimi... En ole kyllä Martina fani, enkä kenekään muunkaan.. Ymmärrän toki, että nuoret fanittaa jotain. Musta tuo fanitus ei kuulu enää aikuisille ihmisille.

Nimi????
        Juu eihän kukaan Martinan tukijoukoissa ole fani.
        Ihan muuten vaan kiukutellaan eri mieltä naisesta oleville.
        Syitä naisen kadehtimiseen ei tälläkään postaajalla ollut tarjota.
        Eipä yllätä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      152
      10997
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5250
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2463
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2153
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1721
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1584
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1270
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1196
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      902
    Aihe