Hei, olen rv 6+2 ja minulla ei ole mitään oireita?? Rv 2-5 vatsassa oli menkkamaisia kipuja mutta ei niitäkään enää. Rinnat oli arat aikaisemmin eikä nekään ole enää. Kokemuksia? Onko teistä selkeä keskenmeno? Onko muilla täysin oireettomia alkuraskauksia? Ja varhaisultra on kyllä varattu mutta vasta parin viikon päästä. Kokemuksia/ajatuksia haluaisin kuulla, kiitos etukäteen.
Alkuraskaus
Anonyymi-ap
1
144
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein paljon onnea. Elä stressaa suotta. Raskaudet voivat mennä hyvin vaikka erilaisia ovatkin tuntemuksineen ja vaivoineen mutta siitä huolimatta kaikki menee useimmiten hyvin. Keskity hyviin asioihin ja pidä itsestäsi hyvää huolta nyt. Elä niin terveellisesti kuin voit, suunnittele tulevaa ja iloitse tulevasta muutoksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872