Mahtavia uutisia sinulle, 65-vuotias tai vanhempi seniori! Reissaatpa katsomaan kavereita, perhettä tai vaikkapa nauttimaan ravintola- ja kulttuurielämyksistä, onnistuu se punaisten kaksikerrosbussien kyydissä nyt vieläkin edullisemmin. Verkkokaupasta saat 20% seniorialennuksen!
https://www.onnibus.com/hyodynna-seniori-alennus-bussi-matkalle
Seniorit matkustavat 20 % alennuksella Onnibussilla
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tietää ja onhan niitten hinnat muutenkin paljon edullisemmat.
- Anonyymi
Vähän vaikea on matkustaa jos sitetä ei ole maaliskaupungit kunnat. Lisäksi naisen työeläke on aina pienepi kuin miehen.Kun on vuokralla yksin maksaa kaikesta itse.Ilman kelan tukia tai sossun apua.Ihan Helsinki ollaan.Monella eläkeläis naisella on leskeneläket,Tai sit elossa mies jolla hyvä eläke. Joillain tai enemistöllä aikamies pojat asuu kotona mamman poikina.Kelan eläkettä saaden tekemättä elämässä käytänössä kunon työtä koskaan.Sietä mama sit saa aikamies poikien osan vuokrinsa,kuin sähkölaskunsa.Ruokankin. Niin päsee teatteri matkat ymm.Eläkeläis alenuksin.
Olen matkustanut kerran Onni-bussilla eurolla Oulusta Helsinkiin öiseen aikaan. Ahdasta oli vaikka pöytä edessä. Jouset oli bussissa aika finaalissa# sen verran kuoppaista oli kyyti. Mut kokemus sinänsä.
- Anonyymi
Joo täähän ei enää mikään uusi juttu ole, useamman vuoden jo ollut. Itse matkustan aina Onnibussilla jos vain reitti ja aikataulu osuu sinne minne olen menossa. On paljon edullisempaa kuin muilla yhtiöillä vaikka sen alennuksen saa muiltakin kun on eläkeläiskortti mukana tai ostaa liput Matkahuollon nettisivulta.
vn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841