Kyllä minä jonkun korkean statuksen miehen

Anonyymi

Vielä nappaan. Täytyy vaan laihduttaa lisää ja treenata. Miehille kun ulkonäkö on se tärkein. Olen vähän golddiggeri, mutta ei se tarkoita, ettei oikeita tunteitakin olisi mukana. Mutta ehkä se korkea status saa ne tunteet aikaan. 🤫 mihinkään pulliaiseen en rakastu, enkä koske. 🙃 Jos en saa mitä haluan, ihan fine olla yksinkin.

49

358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korkeampaa elintasoa etsin. Rahaa. Ei tarviis enää ostella arpoja 🤣 ja miettiä että riittääkö rahat huussipaperiin.

• Anonyymi

Miehet yleensäkin rakastaa rahaa enemmän kuin naisia.

• Anonyymi

Miehet rakastaa jos nainen on hyvännäköinen. Naiset rakastaa, jos miehellä on rahaa. Näin se vain menee. Anteeksi kun sanon ääneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet rakastaa jos nainen on hyvännäköinen. Naiset rakastaa, jos miehellä on rahaa. Näin se vain menee. Anteeksi kun sanon ääneen.

Kyllä naisillekin se ulkonäkö on tärkein miesten suhteen. Valtaosa miehistä tosin ei ole naisten mielestä mitenkään erityisen komeita niin pitää sitten kompensoida tuloilla ja omaisuudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä naisillekin se ulkonäkö on tärkein miesten suhteen. Valtaosa miehistä tosin ei ole naisten mielestä mitenkään erityisen komeita niin pitää sitten kompensoida tuloilla ja omaisuudella.

Toki nyt miehen pitää ihmiseltä näyttää. Muuten ei ole ulkonäöllä väliä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo on aika venäläinen mentaliteetti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen takia rakkaus ei olekaa tavoitteltavan arvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä otin komen persaukisen miehen.

• Anonyymi

Naisena säälin tuollaisia naisia. Olen nainen enkä tarvitse miestä rahoittamaan elämääni. Tienaan itse todella hyvin ja muutamat onnistuneet osakekaupatkin alla, työttömyyskään ei horjauttaisi enää elintasoani.

• Anonyymi

Aloitus onkin provo ja arvatenkin jonkun miehen tekemä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus onkin provo ja arvatenkin jonkun miehen tekemä.

No niin onkin, eli hieman väärä kohta kiillottaa omaa kilpeään hänellä jolle kommentoit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin onkin, eli hieman väärä kohta kiillottaa omaa kilpeään hänellä jolle kommentoit

Vaikka provo toki oli tämäkin osakekauppakommentti esimerkiksi asunto-osakkeen vieminen välittäjän kaupattavaksi vaatii suuria älyllisiä sekä taloudelliseen riippumattomuuteen liittyviä lahjoja

• Anonyymi

Treenaavat laihduttajat ovat out. Joko ylitreenaavat ja ovat rasittavan ylipirteitä tai sitten miehen saatuaan lihovat takaisin.

• Anonyymi

Miehelle tärkeintä on naisen ulkonäkö. Kyllä ois eräskin lähtenyt heti mukaan jos oisin ollut timmi ja kaunis. Miehet on yksinkertaisia olioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle tärkeintä on naisen ulkonäkö. Kyllä ois eräskin lähtenyt heti mukaan jos oisin ollut timmi ja kaunis. Miehet on yksinkertaisia olioita.

Kertoo millaisista miehistä olet kiinnostunut. Tunnepuolella köyhää elämää - sinulla ja niillä miehillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo millaisista miehistä olet kiinnostunut. Tunnepuolella köyhää elämää - sinulla ja niillä miehillä.

Mitä sä näihin provoihin oikein täällä selität🤭

• Anonyymi

Tulisin minäkin omillani toimeen. Omistuksia on myös. Ei sentään niin, että pärjäisin eläkkeellä ilman eläkettä,mutta jotain kuitenkin.

Että miehen rahat ei kiinnosta.

• Anonyymi

Minua kiinnostaa kaikkien rahat paljon sää tienaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua kiinnostaa kaikkien rahat paljon sää tienaat?

En tähtää suuriin tienesteihin. En silti elä mieheni siivellä.

• Anonyymi

Naisella pitää olla tavoitteita. 😉👵

• Anonyymi

Joo, muttei miehen rahapussille. Paljon, paljon tärkeämpiä muut seikat.

• Anonyymi

Niinpä. Esim. miten saisi miehen siivoamaan, pyyhkimään pölyt, siirtämään huonekaluja ja kyyditsemään automaatilla haudoille kun itse olen niin vanha ja väsynyt pitkiin ajomatkoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joopa. Kuule aina olen omillani tullut toimeen ja aion tullakin hamaan loppuuni saakka. Mutta muilla naisilla voi olla muita tavotteita. 👵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yritä nyt ees sä pitää tätä miehen provoilua pinnalla kaikki ei enää kehtaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yritä nyt ees sä pitää tätä miehen provoilua pinnalla kaikki ei enää kehtaa

Mitä ihmettä itse teet provoilemassa miehinesi joka hemmetin aloituksessa? Onko sulla ruuvit löysällä vai mitä?

• Anonyymi

Niinhän täällä joku joskus sanoikin, että kuka nyt läskiä rupeaisi elättämään. Maailmassa niin paljon kauniita naisia, että saa aika paljon töitä tehdä, jos ulkonäöllä vain meinaa kilpailla. Nyt, kun on noita sotiakin, niin miehiä kaatuu, kuin heinää. Tulee paljon kilpailua miehistä. Nythän noi venäläiset naiset jo puskee tänne, kun omat miehet laitetaan sotaan.

• Anonyymi

Rupesi oikein ärsyttämään tämä aloitus. Vai että vielä golddiggeri.

• Anonyymi

Niin, joku miesaloittaja on taas siellä gold dickinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, joku miesaloittaja on taas siellä gold dickinä

Jep, olipa hän uskottava taikasormi taas tänään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, olipa hän uskottava taikasormi taas tänään

Ööh.. Nytkö se syyttäjä jo osoittaa? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööh.. Nytkö se syyttäjä jo osoittaa? :)

Sinähän sen itse parhaiten tiedät

• Anonyymi

Ja mitä" yhteiskuntaluokkiin" tulee, niin kyllä, en kuulu sinne kauniiden ja menestyneiden joukkoon, enkä ole koskaan kuvitellut kuuluvani.

• Anonyymi

Et ole aloittaja. Minä olen.

• Jokainen tyylillään.

• Anonyymi

Oon hyvännäköinen ja myös kovakuntoinen jätkä mutta olen köyhä kuin kirkonrotta. Rahaahan ne naiset oikeasti rakastavat. Naiset haistavat sen onko miehellä rahaa vai ei. Olen myös epäterveellisen yksinäinen, siis yksin ja sen lisäksi yksinäinen. Pesää ei heru, toisaalta en myöskään käy juurikaan baareissa. Kuitenkin niistä naisista tulee haaveiltua jopa pakkomielteisesti. Tinder on toksinen konsepti omasta mielestäni eli sekin on jo kuollut ja kuopattu vaihtoehto.

• Voin samaistua kirjoitukseesi.

• Anonyymi

Make money, boys. Ilmeisesti sitten taivas aukenee teillekin. 👵

• Anonyymi kirjoitti:

Make money, boys. Ilmeisesti sitten taivas aukenee teillekin. 👵

Kyllä sitä tehdäänkin, ei sillä, mutta en hae golddiggeriä vaan aitoa rakkautta.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kyllä sitä tehdäänkin, ei sillä, mutta en hae golddiggeriä vaan aitoa rakkautta.

Kannattaa viedä tyttö/nainen treffekahville ikeaan tai ärrälle. Jos lähtee toisen kerran on tunteet aitoja!

• Anonyymi

Luin kirjan Samettiin kätketty juuri äsken. Siinä köyhä lapsenpäästäjäleski rakastui komeaan ja rikkaaseen ulkomaalaiseen kauppiaaseen jne.

Kirja oli ihan suht hyvä, paitsi puoli välissä alkoi tuntua,että kirjailijakin palstailee, teksti tuntui jotenkin tutulta miesvihassaan ja kielenkäytössään😆

Kirjassa oli vähän jopa historiaa ja voimakas feministinen kannustusviesti, joka oli ihan jees, mutta tietenkin kirja piti pilata raharomantiikalla ja ns sankari oli vastenmielinen hökötys mieheksi, varsinainen kyhäelmä ilman mitään realismintajua tai tyyliä. Mietin, että jos tuo oli kirjailijattaren käsitys jostain unelmien miehestä, niin ei hyvin mene sielläkään kamarissa.

Koska kirjailijat oppivat kirjoittamaan oikeasta romantiikasta? Siitä kun joku jakaa kanssasi sen viimeksenkin rovon ja tukee henkisesti juuri oikeassa paikassa (ilman miekkaa ja rahamassia)? Tai peräti ihan oikeasta tunneyhteydestä kahden ihmisen välillä..

Tai siitä millaista porukkaa monet rikkaat miehet oikeasti ovat omistushaluineen ja jatkuvinen vieraissakäynteineen? Ja mitä tapahtuu sitten kun lahjoja syytävä miesturhake kyllästyy uuteen leluunsa?

Minusta tuntuu, etteivät osaa. Ei taida olla muuta elämänkokemusta kuin joku tutkinto alla.

Kirja oli tosiaan ihan viihdyttävä, mutta jätti karvaan naun siksikin, kun jäin ihmettelemään miksi itseään feministiksi kutsuvat naiset yhä luovat raharomanttisia illuusioita joiden perässä sitten nämä tyhmemmät juoksevat?

• Anonyymi

” Kirja oli ihan suht hyvä, paitsi puoli välissä alkoi tuntua,että kirjailijakin palstailee, teksti tuntui jotenkin tutulta miesvihassaan ja kielenkäytössään” Mikä kirja? Luen heti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Kirja oli ihan suht hyvä, paitsi puoli välissä alkoi tuntua,että kirjailijakin palstailee, teksti tuntui jotenkin tutulta miesvihassaan ja kielenkäytössään” Mikä kirja? Luen heti

Kristiina Vuori "Samettiin kätketty"

Olin tosiaan, et wtf??? siinä puolivälissä, kun alkoi palsta tulla ulos kirjasta😆

Suosittelen, vioistaan huolimatta oli niin hyvä, että luin kahdessa illassa ahmien:)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeata romantiikkaa:
        https://www.kirjastot.fi/kysy/golon-sergeanne-angelika-sarja-angelika

Mitä oikein höpiset? Angelikan mieshän, merirosvo/alkemisti/aatelismies Rescatorhan oli niin rikas, että itse aurinkokuningaskin häntä kadehti. Ja hukutti Angelikan rikkauksiinsa.

Mies oli vielä paljon Angelikaa vanhempi, arpinaamainen rampa ja suurin eroottinen jännitys oli siinä elokuvassa jossa hän nai Angelikan, niin se kuinka saa taivutettua nuoren tytön allensa, vanha sarvipukki jolla ei naisia puutu, niin periranskalaista😝

Meillä oli tuo kirjasarja kotona, mutten päässyt muutanaa sivua pidemmälle, en ole sen kirjallisen aikakauden ystävä, joten sivistykseni asiassa perustuu elokuvasarjaan.

Oma kirjallinen romanttinen suosikkini on Bronten "Humiseva Harju", joka on muutenkin parhaita koskaan kirjoitettuja kirjoja. Sekin kyllä kertoo aatelisista, mutta onnistuu loistavasti porautumaan suhteen roihuavaan ja myrskyiseen ytimeen ja kannattaa lukea ehdottomasti alkuperäiskielellä.

Elokuvista muistan aina vanhan "Sahara" elokuvan 80-luvulta, siinä oli oma kauneutensa, se voima, joka saa jokaisen rehellisen polvilleen rakkauden tullessa vastaan:))

• Anonyymi

Korkean statuksen miehet ei huoli mielenterveysongelmaisia kuin korkeintaan hetken huviksi. Ei se korkea status tyhmyydellä tule.

• Anonyymi

Jaha ja missä tässä luki ap:n mielenterveysongelmista?

• Anonyymi

Ei kukaan oikea mt-ihminen nyt sellaisesta haaveilisikaan. Kun on nähnyt millaisessa mielentilassa nämä ns "paremposaiset" viettää elämänsä, niin viimeksi siihen soppaan nyt tinalusikkaansa haluaa kastaa.

Mt-ihmiset on aivan erityisen hyviä aistimaan muiden ihmisten mielentilat ja muut vastaavat asennemaisemat ja voin ihan kertoa, että kyllä mieluummin näen nälkää vaikka loppuelämäni kun niitä maisemia katselen ja tuntemuksia myötäelän🤢

Niin että lisääntykööt ihan vaan keskenään ja ehtahuoriensa kanssa niinkuin tähänkin asti🤣🤣🤣

T.hullu muttei tyhymä

• Anonyymi

Ei mulla ole mielenterveysongelmia, mulla on ympäristöongelma.

• Anonyymi

Toivottavasti se laihduttaminen auttaa. Ei se pelkästään välttämättä riitä kaikissa tapauksissa.

Sosiaalinen status on arvostus, kunnioitus tai arvovalta, jonka yksilö saavuttaa asemassaan yhteiskunnassa. Sosiaalinen status tarkoittaa myös yhteiskunnallista asemaa. Status on Pierre Bourdieun mukaan osa kulttuurista pääomaa. Nykyaikaisissa yhteiskunnissa ammatin ajatellaan yleisesti määräävän statuksen, mutta myös muilla tekijöillä on merkitystä kuten uskonto, sukupuoli, vapaaehtoistyöt, harrastukset ja luonne. Varhaismoderneissa yhteiskunnissa statuserot ovat melko vaihtelevia mutta joissakin tapauksissa ne ovat pysyviä ja luokkiin perustuvia, kuten intialaisessa kastijärjestelmässä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tahdo kuolla Putinin takia, video voi järkyttää herkkiä katsojia

Video voi järkyttää herkkiä katsojia En tahdo kuolla Putinin takia https://youtu.be/v4hQi-gs3AY
      Maailman menoa
      222
      1774
    2. Voiko kirjoituksen perusteella rakastua?

Haluaisin tietää mitä mietitte, voiko toiseen rakastua pelkän kirjoitustavan perusteella? Tietämättä toisen ulkonäköä?
      Ikävä
      85
      945
    3. Hetkeäkään en ole epäröinyt

Runo vaatimaton sulle syysillaksi Sitä odotellessa et otat mut omaksi Ja sua saan edessäs sanoa rakkaaksi Ennen sitä tunnen oloni vain puolikkaaksi S
      Romantiikka
      146
      844
    4. Antti Hulkon taidot eivät riittäneet

Hesarin juttua Hanoi Rocksin konsertista: "Rockbiiseissä hänen ikuinen tapansa venyttää kieliä hieman summittaisesti tuo vain hyvää punkmaista rosoa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      835
    5. Millainen on liian erikoinen nainen?

Kysymys otsikossa. Mikä aiheuttaa sen, ettei kelpaisi kumppaniksi.
      Ikävä
      43
      769
    6. kohta on venäjä suomen vallannut

tuhansia kymmeniä tuhansia nuoria miehiä saapuu joka päivä venäjältä suomeen,näin ilmansotaa putin valtaa suomen.
      Ylivieska
      86
      767
    7. Annathan vielä kerran anteeksi?

Saisin rauhan. Tunnen liian vahvasti eri tunteita ja en osaa hillitä niitä tietyssä mielentilassa. Kyllä varmaan tiedät. Ei se silti tietenkään oikeut
      Ikävä
      53
      765
    8. Kun viimeksi näin sinut nainen

Näytti vartalosi taas yhtä kuumottavalta kuin kaikilla muilla kerroilla kun olemme olleet tekemisissä. Oletko valmis tapaamaan siinä paikassa?
      Ikävä
      26
      753
    9. Ajattelen sua joka ainoa päivä

kaikesta huolimatta, kaikesta sattuneesta huolimatta. Minua tietyllä tavalla pelottaa nähdä sua, koska ei olla tavattu pitkästä aikaa enkä tiedä laink
      Tunteet
      22
      745
    10. Kansalaisten luottamus YLE uutisiin on romahtanut täysin Sanna Marinin sekoilujen myötä

Myös YLE toimittajat ovat osoitautuneet patoloogisiksi valehtelijoiksi monet. Eikö uutistenlukijoita hävetä kertoessaan valheita mitä valehtelijat läh
      Maailman menoa
      254
      737
    Aihe