miehille kysymys

nainenko..

miehet vastakaapa kun kysyn kuin tärkeetä teille on isot rinnat?itse olen b75 ajattelen aina että liian pienet,nyt kun olen laihtunut tuntuu et ne häviää kokonaan,naiset kertokaa pieneneekö ne?ukkoni sanoo että ne on hyvät mutta ajattelen aina että ovat liian pienet,kiinteytän niitä salilla rintalihas liikkeillä.kertokaa että oloni paranee

25

10810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokoiset

on parhaankokoiset.ei isot ei pienet. vaan siltä väliltä. ja mahdollisimman kiinteet ja pystyt. että nännit korostuu niistä hyvin nam!!(nännit kun nöpöttää kuin akunnavat. niin onkohan niitä kiihottavaa imeskellä)

• on niin että

Sinun rintasi ovat ihan oikean kokoiset. Ihmettelin tässä taannoin, kun eräsi ihan nuori äiti oli ottanut jumalattomat silikonit. Oikeastaan ne eivät olleet enää eroottiset, vaan sellaiset turistinähtävyydet. Älä huoli: ei naiset eroottisuus, seksikkyys ja kauneus ole rintojen koosta!

• nainenko

kiitos paljon!tuli heti parenpi mieli!olen aina aatellut että olen kun joku pikku tyttö ja aina olen ajatellut et kun mieheni sanoo rintojani sopiviksi niin ajattelen että se sanoo vaan mun mieliksi niin.kiitos tosi paljon!nyt kiinteytän ne salilla.

• ole olemassa
        nainenko kirjoitti:

kiitos paljon!tuli heti parenpi mieli!olen aina aatellut että olen kun joku pikku tyttö ja aina olen ajatellut et kun mieheni sanoo rintojani sopiviksi niin ajattelen että se sanoo vaan mun mieliksi niin.kiitos tosi paljon!nyt kiinteytän ne salilla.

Moi

Itse on miehenä huomannut kuunnellessa muiden mielipiteitä, ettei rinnoilla ole mitään parasta kokoa. En osaa itsekään sanoa onko isot vai pienet paremmat.

Sama tuntuu olevan pepun koossaskin. Oon aina luullut, että iso peppu on se juttu, kun Iltalehdessäkin oli juttu (joku äänestys), että suomessa iso peppu on pop. Mutta nyt näyttää tv:ssä pyörivän naisia, joilla ei ole peppua lähes ollenkaan :)

Että ei tässä osaa sanoa juuta eikä jaata paitsi, että ruoho on aina vihreämpää aidan toiselle puolella...

• 4kymppinen
        nainenko kirjoitti:

Näpit irti rinnoistasi! Meinaan, mitä niitä vielä kiinteyttämään. Höhlä ajatus. Ylenmääräinen kuntoilu ja kropan vahtiminen pienentää niitä vain entisestään. Jos sulla olisi suuremmat, kiinteyttämisessä voisi olla jotain järkeä, koska sillä estät niitä riippumasta. Sulla on se etu, että sä voit jättää rintsikat kokonaan pois ja antaa nännien nöpöttää kutsuvasti T-paidan läpi.

• m78

aivan hyvät ne ovat. omasta mielestäni naisessa on rintoja parempaa hyvän muotoinen peppu, se jos mikä saa ainakin meikämiehen kovaksi

• 47herra

Hei

Olen tähän ikään nähnyt ja hyväillyt rinnan jos toisenkin. Itse olen aina pitänyt pienehköistä tai korkeintaan sopivista, pienet tisut on seksikkäät.

• tietty

..riippuu siitä minkä kokoinen itse olet. Mutta nyrkkisääntönä sanottakoon että "mikä ei käteen mahdu on tuhlausta".

Ja oma mielipide vielä. Avovaimollani myös B75 ja kyllä se on kaikkein kaunein ja sopusuhtaisin kokoluokka.

• kurittaja2

tuon kokoiset on parhaat!

• lauta

entäs sit jos niit rintoi ei oo ollenkaa..
      esim. A75 :,( elämä on tylsää

• make

lauta käy hyvin, no hätä!

• AA kuppi

Välillä potuttaa ku jotku B kuppiset kitisee tissien pienuutta, mulla AA kuppi ja se kärsimystä. Olisinpa rikas ottaisin silikoonit heti.

• Aki
        AA kuppi kirjoitti:

Välillä potuttaa ku jotku B kuppiset kitisee tissien pienuutta, mulla AA kuppi ja se kärsimystä. Olisinpa rikas ottaisin silikoonit heti.

Tässä on sopivan kokoiset tisut aikuisella naisella. Kaikki muun kokoiset ovat jo isoja.

http://www.melissa-ashley.com/

• miesss

kuule.. Minä olen mies.. ja voin sanoa että rinnoilla ei ole mitään merkitystä.. ok, kunhan ei näytä ihan miehen rinnoilta niin ookoo.

kauniin naisen tekee kuitenki upeat kasvot... hyvä peppu.. ja kauniit sääret.. muut ovat sitten vain extraa.. en ymm. sellaisia joille rinnat ovat kaikki kaikessa.. voi elämä... sellaset pienetkin riittää.. sellainen nainen jolla on ruma naama mutta täydelliset tissit ja vartalo.. ei OLLENKAAN kiinnosta minua..

• Jaatinen

Mitä isommat, sitä paremmat. Eihän siitä mihinkään pääse. Toisaalta kyllä sellaisilla pienemmilläkin leikkii, mutta isommat on aina isommat!

• Miäs

Rintojen koolla on "välii", samoin kuin niiden muodolla. Sen huomaaa, jos rinnat ovat jotenkin erityisen suuret tai muuten "näyttävät". Silloin saa tottua kaikenlaisten ääliöiden tuijotteluun julkisilla paikoilla ja jopa äänekkääseen kommentointiin tyyliin "Tiädks sä muija että shulla on tos´hik isottt tisssith?!"

Olet siinä onnelisessa asemassa, että varustuksesi on normaali, joten et sen puolesta erityisesti houkuta puolesi ääliöitä ja häirikköjä. Ukkosi sen sijaan nauttii varmasti sekä rintojesi ulkonäöstä että tunnusta. Yhtäältä naisen viehättävyys ja toisaalta eroottinen vipinä lähtevät molemmat jostain muualta kuin senteistä ja kiloista. Moni suuririntainen nainen häpeää tai jopa vihaa omiaan. Syitä on monia em. ääliömagneettiuden lisäksi. Isot voivat riippua (voivat pienetkin, mutta isot riippuvat varmemmin), niiden kanssa on vaikea elää, sillä ne ovat usein tiellä arjen askareissa ja ne aiheuttavat painonsa vuoksi selkäkipuja jne. Vaimoni kärsii näistä kaikista mainituista ja hänen on hyvin vaikea uskoa vakuutteluani siitä, etten haluaisi hänen muuttavan vartaloaan ulkonäön vuoksi vaikkapa kauneuskirurgialla tilaisuuden tullen. (Jos hän haluaa joskus pienennyttää rintojaan selkäkipujaan lievittääkseen, ei minulla ole syytä kieltää tai kritisoida, kyse on hänen omasta vartalostaan ja kivuistaan.) Kuitenkin hänen rintansa ovat minulle ihanimmat. Ei kokonsa tai mallinsa vuoksi, vaan siksi, että ne ovat hänen ja rakastan häntä kokonaisena ihmisenä enkä vain osiensa kokoelmana. Uskon että miehesi ajattelee samalla tavalla, hänelle Sinulla on merkitystä. Parhaan muutoksen rintoihisi hänen kannaltaan teet hyväksymällä vartalosi ja vapautumalla. Silloin nautitte toisistanne ja läheisyydestänne täysin rinnoin (oho, taas tuli loppuun hieman hauska sanavalinta!).

Hyvää kesää ja ottakaa rennosti!

• B70

vaimollasi on upea mies! Tuli ihan tippa linssiin.

• orijori

Muutaman (?) parin naisten rintoja nähneenä olen sitä mieltä, että kauuuuunitahan ne kaikki ovat.
      Tosin se mikä saa meikäpojan jöpöttämään on nännien nätti jöpötys. Auuuuuuuuuuuuuuuu:)

• minä

Kunhan ne vaan on olemassa ja sais tietenki olla kauniin muotoiset ja näköiset.

• 0lavi

Istu tänään ukkosi naaman päälle niin huomaat itsekin, että onpas mulla sopivan kokoiset rinnat.
      Olen seurustellut lukuisien naisten kanssa, eikä vielä koskaan ole tullut mieleen vertailla rintojen kokoa.
      Älykkyyttä kylläkin.

• nainenko

KIITOS PALJON TEILLE KAIKILLE!!
        tuli paljon paljon parenpi mieli.jospa rupeisin arvostamaan itseäni ja rintojani.

• mies33

Älä turhaan vaivaa mieltäsi asialla. Rintasi ovet just sopivat. Tärkeintä on laatu, ei määrä :)

• Nimetön

Huono itsetunto tai jotain, kun pitää hakea ulkonäölleen hyväksyntää miehiltä?

• Muuten ei väliä, kunhan käsikopelolla naiset erottaa. =D

• Mie vaan

ei mulle ole mitään väliä. Rinnat isot tai pienet kelpaa ihan mainiosti. Tisseistä turha naisilla ottaa paineita enempää kuin miehillä kullin koosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4456
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1637
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1394
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      115
      951
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      19
      944
    8. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    9. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      20
      931
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      914
    Aihe