Ihan vaa huviks

ayame

aattelin nyt vaan laittaa tälläsenkin missä vois vaan jutustella kaikenlaista taekwondosta. eli vatailkaapa vaikka seuraaviin kysymyksiin kaikki harrastajat. mikä vyöarvo? kaunako oot harrastanu? mihin seuraan kuulut ja missä päin suomea se on? ITF vai WTF? eiköhän tästä jo synny keskustelua... :)

13

1736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tkd-ayame

rekisteröidyin niin tää on nyt mun nimimerkki sit :)

• *mikä vyöarvo?
      4gup

*kaunako oot harrastanu?
      kohta 2 vuotta

*mihin seuraan kuulut ja missä päin suomea se on?
      NFTA on seura, se on pohjois-suomen TKD liitto

*ITF vai WTF?
      ITF

• pippunen

NFTA on pelkästään seura... Liitot on sitten erikseen (Assiciation on suomeksi yhdistys tms.)

Itse harrastan myös NFTA:ssa
        Vyön väri punainen ja aikaa aloittamisesta kulunut 3 wee.

-p

• koomori

Olen ruhtinaallisen korkealla vyöarvolla: 7. Kup. Aloitin harrastamisen viime syksynä. Kuulun Riihimäen Taekwondoon ja se on WTF-tyylisuuntaa. Ja hauskaa on. :)

• tkd-ayame

eikös nyt oo kesällä siellä riihimäellä joku kesäleiri??

• koomori
        tkd-ayame kirjoitti:

Kyllä vaan on. Riihimäen ja Hausjärven seurojen yhteistyönä järjestämä perustekniikkaleiri. Muistaakseni heinäkuun ekana viikonloppuna eli 2.-3.7. (vai pelkästään 2. päivä?) ja vyökokeita järjestettiin kai 1.7... Mukaan vaan kaikki kynnelle kykenevät! :)

• koomori
        tkd-ayame kirjoitti:

Ah, aivan. Tuoltahan sitä tarkempaa infoa löytyy.
        http://www.hausjarvihongtaekwondo.com/kymppi_kamppi_05/

Niin, ja ayame, etpä itse kertonut vastausta omalta kohdaltasti esittämiisi kysymyksiin. Joten annapa kuulua sitten: vyöarvo, seura ja tyylisuunta. ;)

• tkd-ayame
        koomori kirjoitti:

Ah, aivan. Tuoltahan sitä tarkempaa infoa löytyy.
        http://www.hausjarvihongtaekwondo.com/kymppi_kamppi_05/

Niin, ja ayame, etpä itse kertonut vastausta omalta kohdaltasti esittämiisi kysymyksiin. Joten annapa kuulua sitten: vyöarvo, seura ja tyylisuunta. ;)

itse vasta aloittelija tosin pian 8.kup. seura on mansen taekwondo ja tyylisuunta WTF taekwondo. harrastanut olen muutaman kuukauden.

• tkd-ayame
        tkd-ayame kirjoitti:

itse vasta aloittelija tosin pian 8.kup. seura on mansen taekwondo ja tyylisuunta WTF taekwondo. harrastanut olen muutaman kuukauden.

osuu toi leiri ainakin just silleen että en pääse sinne millään. :( harmillista

• jong
        tkd-ayame kirjoitti:

osuu toi leiri ainakin just silleen että en pääse sinne millään. :( harmillista

en ole vielä yhdelläkään leirillä käynyt joten kiinnostaakin että miten siellä vietetään treenien välissä olevaa vapaa-aikaa ja mitä kamoja sinne itseasiassa täytyy ottaa mukaan?

• ding_dong
        jong kirjoitti:

en ole vielä yhdelläkään leirillä käynyt joten kiinnostaakin että miten siellä vietetään treenien välissä olevaa vapaa-aikaa ja mitä kamoja sinne itseasiassa täytyy ottaa mukaan?

Hyvä leiri oli!

• pojka86

Harrastan NFTA.ssa, eli ITF-puolella ja
      aloitin viimesyksynä ja nyt on vyöarvo keltainen (8Gup). Taekwondo ei oo kuitenkaan mun laji, koska ne liikesarjat on ihan pelleilyä mun mielestä. Matsaus on parasta. saatan aloittaa thaiboxingin tässä syksyllä

• joojouu

oon NFTA seurassa,( itf ). vyö arvo on 8 gup eli keltanen. oon harrastanu viime syksystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6768
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2500
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      100
      1928
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1507
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1059
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe