aattelin nyt vaan laittaa tälläsenkin missä vois vaan jutustella kaikenlaista taekwondosta. eli vatailkaapa vaikka seuraaviin kysymyksiin kaikki harrastajat. mikä vyöarvo? kaunako oot harrastanu? mihin seuraan kuulut ja missä päin suomea se on? ITF vai WTF? eiköhän tästä jo synny keskustelua... :)
Ihan vaa huviks
13
1698
Vastaukset
- tkd-ayame
rekisteröidyin niin tää on nyt mun nimimerkki sit :)
*mikä vyöarvo?
4gup
*kaunako oot harrastanu?
kohta 2 vuotta
*mihin seuraan kuulut ja missä päin suomea se on?
NFTA on seura, se on pohjois-suomen TKD liitto
*ITF vai WTF?
ITF- pippunen
NFTA on pelkästään seura... Liitot on sitten erikseen (Assiciation on suomeksi yhdistys tms.)
Itse harrastan myös NFTA:ssa
Vyön väri punainen ja aikaa aloittamisesta kulunut 3 wee.
-p
- koomori
Olen ruhtinaallisen korkealla vyöarvolla: 7. Kup. Aloitin harrastamisen viime syksynä. Kuulun Riihimäen Taekwondoon ja se on WTF-tyylisuuntaa. Ja hauskaa on. :)
- tkd-ayame
eikös nyt oo kesällä siellä riihimäellä joku kesäleiri??
- koomori
tkd-ayame kirjoitti:
Kyllä vaan on. Riihimäen ja Hausjärven seurojen yhteistyönä järjestämä perustekniikkaleiri. Muistaakseni heinäkuun ekana viikonloppuna eli 2.-3.7. (vai pelkästään 2. päivä?) ja vyökokeita järjestettiin kai 1.7... Mukaan vaan kaikki kynnelle kykenevät! :)
- koomori
tkd-ayame kirjoitti:
Ah, aivan. Tuoltahan sitä tarkempaa infoa löytyy.
http://www.hausjarvihongtaekwondo.com/kymppi_kamppi_05/
Niin, ja ayame, etpä itse kertonut vastausta omalta kohdaltasti esittämiisi kysymyksiin. Joten annapa kuulua sitten: vyöarvo, seura ja tyylisuunta. ;) - tkd-ayame
koomori kirjoitti:
Ah, aivan. Tuoltahan sitä tarkempaa infoa löytyy.
http://www.hausjarvihongtaekwondo.com/kymppi_kamppi_05/
Niin, ja ayame, etpä itse kertonut vastausta omalta kohdaltasti esittämiisi kysymyksiin. Joten annapa kuulua sitten: vyöarvo, seura ja tyylisuunta. ;)itse vasta aloittelija tosin pian 8.kup. seura on mansen taekwondo ja tyylisuunta WTF taekwondo. harrastanut olen muutaman kuukauden.
- tkd-ayame
tkd-ayame kirjoitti:
itse vasta aloittelija tosin pian 8.kup. seura on mansen taekwondo ja tyylisuunta WTF taekwondo. harrastanut olen muutaman kuukauden.
osuu toi leiri ainakin just silleen että en pääse sinne millään. :( harmillista
- jong
tkd-ayame kirjoitti:
osuu toi leiri ainakin just silleen että en pääse sinne millään. :( harmillista
en ole vielä yhdelläkään leirillä käynyt joten kiinnostaakin että miten siellä vietetään treenien välissä olevaa vapaa-aikaa ja mitä kamoja sinne itseasiassa täytyy ottaa mukaan?
- ding_dong
jong kirjoitti:
en ole vielä yhdelläkään leirillä käynyt joten kiinnostaakin että miten siellä vietetään treenien välissä olevaa vapaa-aikaa ja mitä kamoja sinne itseasiassa täytyy ottaa mukaan?
Hyvä leiri oli!
- pojka86
Harrastan NFTA.ssa, eli ITF-puolella ja
aloitin viimesyksynä ja nyt on vyöarvo keltainen (8Gup). Taekwondo ei oo kuitenkaan mun laji, koska ne liikesarjat on ihan pelleilyä mun mielestä. Matsaus on parasta. saatan aloittaa thaiboxingin tässä syksyllä - joojouu
oon NFTA seurassa,( itf ). vyö arvo on 8 gup eli keltanen. oon harrastanu viime syksystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391