Ihan vaa huviks

ayame

aattelin nyt vaan laittaa tälläsenkin missä vois vaan jutustella kaikenlaista taekwondosta. eli vatailkaapa vaikka seuraaviin kysymyksiin kaikki harrastajat. mikä vyöarvo? kaunako oot harrastanu? mihin seuraan kuulut ja missä päin suomea se on? ITF vai WTF? eiköhän tästä jo synny keskustelua... :)

13

1642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tkd-ayame

      rekisteröidyin niin tää on nyt mun nimimerkki sit :)

    • *mikä vyöarvo?
      4gup

      *kaunako oot harrastanu?
      kohta 2 vuotta

      *mihin seuraan kuulut ja missä päin suomea se on?
      NFTA on seura, se on pohjois-suomen TKD liitto

      *ITF vai WTF?
      ITF

      • pippunen

        NFTA on pelkästään seura... Liitot on sitten erikseen (Assiciation on suomeksi yhdistys tms.)

        Itse harrastan myös NFTA:ssa
        Vyön väri punainen ja aikaa aloittamisesta kulunut 3 wee.

        -p


    • koomori

      Olen ruhtinaallisen korkealla vyöarvolla: 7. Kup. Aloitin harrastamisen viime syksynä. Kuulun Riihimäen Taekwondoon ja se on WTF-tyylisuuntaa. Ja hauskaa on. :)

      • tkd-ayame

        eikös nyt oo kesällä siellä riihimäellä joku kesäleiri??


      • koomori
        tkd-ayame kirjoitti:

        eikös nyt oo kesällä siellä riihimäellä joku kesäleiri??

        Kyllä vaan on. Riihimäen ja Hausjärven seurojen yhteistyönä järjestämä perustekniikkaleiri. Muistaakseni heinäkuun ekana viikonloppuna eli 2.-3.7. (vai pelkästään 2. päivä?) ja vyökokeita järjestettiin kai 1.7... Mukaan vaan kaikki kynnelle kykenevät! :)


      • koomori
        tkd-ayame kirjoitti:

        eikös nyt oo kesällä siellä riihimäellä joku kesäleiri??

        Ah, aivan. Tuoltahan sitä tarkempaa infoa löytyy.
        http://www.hausjarvihongtaekwondo.com/kymppi_kamppi_05/

        Niin, ja ayame, etpä itse kertonut vastausta omalta kohdaltasti esittämiisi kysymyksiin. Joten annapa kuulua sitten: vyöarvo, seura ja tyylisuunta. ;)


      • tkd-ayame
        koomori kirjoitti:

        Ah, aivan. Tuoltahan sitä tarkempaa infoa löytyy.
        http://www.hausjarvihongtaekwondo.com/kymppi_kamppi_05/

        Niin, ja ayame, etpä itse kertonut vastausta omalta kohdaltasti esittämiisi kysymyksiin. Joten annapa kuulua sitten: vyöarvo, seura ja tyylisuunta. ;)

        itse vasta aloittelija tosin pian 8.kup. seura on mansen taekwondo ja tyylisuunta WTF taekwondo. harrastanut olen muutaman kuukauden.


      • tkd-ayame
        tkd-ayame kirjoitti:

        itse vasta aloittelija tosin pian 8.kup. seura on mansen taekwondo ja tyylisuunta WTF taekwondo. harrastanut olen muutaman kuukauden.

        osuu toi leiri ainakin just silleen että en pääse sinne millään. :( harmillista


      • jong
        tkd-ayame kirjoitti:

        osuu toi leiri ainakin just silleen että en pääse sinne millään. :( harmillista

        en ole vielä yhdelläkään leirillä käynyt joten kiinnostaakin että miten siellä vietetään treenien välissä olevaa vapaa-aikaa ja mitä kamoja sinne itseasiassa täytyy ottaa mukaan?


      • ding_dong
        jong kirjoitti:

        en ole vielä yhdelläkään leirillä käynyt joten kiinnostaakin että miten siellä vietetään treenien välissä olevaa vapaa-aikaa ja mitä kamoja sinne itseasiassa täytyy ottaa mukaan?

        Hyvä leiri oli!


    • pojka86

      Harrastan NFTA.ssa, eli ITF-puolella ja
      aloitin viimesyksynä ja nyt on vyöarvo keltainen (8Gup). Taekwondo ei oo kuitenkaan mun laji, koska ne liikesarjat on ihan pelleilyä mun mielestä. Matsaus on parasta. saatan aloittaa thaiboxingin tässä syksyllä

    • joojouu

      oon NFTA seurassa,( itf ). vyö arvo on 8 gup eli keltanen. oon harrastanu viime syksystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3726
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      225
      3244
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2633
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2135
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2132
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1977
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1785
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1752
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      297
      1491
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1382
    Aihe