Harmittaa kyllä kovasti

Anonyymi-ap

Oon kirjoittanut vaikka mitä kivaa, mutta ihmiselle joka vain esittää sinua, haluaa nääs huijata ja näin satuttaa minua.😧 Olen kyllä sinulle itsellesikin kirjoittanut mutta osa kauniista sanoista on mennyt ihan väärälle henkilölle 😢😢

Hän on siis päässyt käsiksi mm tietokoneeseeni ja puhelimeeni 😠

17

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herää jo harhoistasi.

• Anonyymi

No herää sä nyt jo näihin provoihin, äläkä itse esim tunnistele niistä ihmisiä että jospa eläisit kuten saarnaat

• Anonyymi

Ite oot harha

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta sun tietokone tai puhelin. Olet sekaisin.

• Anonyymi

Kuinka monta kertaa sä oot jo tähän provoon vastannut? Ketään ei kiinnosta sun tietokone tai puhelin noinko on joku mielestäsi vähäpätöinen, ihan sama millä keinolla tätä asiaa pääsee täsmentämään😂 Etkä SINÄ edes ole trolli

• Anonyymi

Toi alkuosa kuulostaa uskottavalta mutta en usko kenelläkään täällä olevan taitoja tai kiinnostusta sun puhelimeen/koneeseen.

• Anonyymi

Ellei asu samassa huushollissa hänen kanssaan.

• Anonyymi

Eli alkuosa tosta trollauksesta oli uskottavaa vai, että joku esittää ”häntä” palstalla no voi yhden kerran taas

• Anonyymi

No "seurustelin" hänen kanssaan ja kävin hänen koneellaan mm facebookissa ja salasanani jäivät sinne hänen koneelleen, sekä jätin kännykkäni hänen luonaan niin että hän pääsi siihen käsiksi kun kävin jossain ja hän on todellakin sellainen nörtti että varmasti on taitoja tuollaisiin hommiin, lisäksi uskoo että kaikki keinot sallittuja kunhan pystyy mua satuttamaan, koska jätin hänet, koska hänen kanssaan oli paha olla. Ja kuten arvasin hän on väittänyt kaikille meidän pikku kaupungissa että kaikki olisi mennyt toisinpäin että hän olisi jättänyt minut, tällaista olen kuullut todella monelta.

Enkä olisi halunnut edes alkaa suhteeseen hänen kanssaan mutta hän manipuloi mut siihen koska olin helppo kohde kun voin silloin todella huonosti, eikä itsetunnostani ja oman arvon tunnostani ollut mitään jäljellää muutenkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

No "seurustelin" hänen kanssaan ja kävin hänen koneellaan mm facebookissa ja salasanani jäivät sinne hänen koneelleen, sekä jätin kännykkäni hänen luonaan niin että hän pääsi siihen käsiksi kun kävin jossain ja hän on todellakin sellainen nörtti että varmasti on taitoja tuollaisiin hommiin, lisäksi uskoo että kaikki keinot sallittuja kunhan pystyy mua satuttamaan, koska jätin hänet, koska hänen kanssaan oli paha olla. Ja kuten arvasin hän on väittänyt kaikille meidän pikku kaupungissa että kaikki olisi mennyt toisinpäin että hän olisi jättänyt minut, tällaista olen kuullut todella monelta.

Enkä olisi halunnut edes alkaa suhteeseen hänen kanssaan mutta hän manipuloi mut siihen koska olin helppo kohde kun voin silloin todella huonosti, eikä itsetunnostani ja oman arvon tunnostani ollut mitään jäljellää muutenkaan.

kaikki on sallittua, huora

• Anonyymi
        possu kirjoitti:

kaikki on sallittua, huora

Tuollainen nätti possu, on kaukana siitä mitä oikeasti olet. Eikö yhtään hävetä?

• Anonyymi

Kyllä ehkä minuakin. Zet Zet Topi on ainakin epäilyksen alainen, kuka lieneekin sitten :)

• Anonyymi

Kyllä se varmasti on ilahtunut kun olet sille kivoja kirjoitellut. :)

• Anonyymi

...

• Anonyymi

Ei tietenkään kiinnosta tällaisen jälkeen tietää. ”Vainiin”. Jos haluaisit ja älyäisit, pystyisit kyllä antamaan oikealle henkilölle.

• Anonyymi

Netin kirjoitteluun kannattaa suhtautua aina pienellä varauksella joka paikssa..

Ja kyllä tassä maassa on semmoisiaki jotka voi niit tietoja haluta tai tarvita ..
      Mutta sitä en tiedä onko se sinun kohdallasi tarpeelista toimintaa.
      Alamaailmassa onkin sitte ihan eri säännöt.
      Joten älä rupea vainoharhaseksi jos asiasi on niiku kuuluukin olla...
      Mutta jos kuviot ovat jotaki muuta nii voi syyttää itseää....

Samoin se että kirjoituket, klikkaukset, käynnit eri sivustoilla ja muut päätyy helposti osaksi markkinoitiin..
      Nm tapellu googlen kans vuosikausia sen suhteen ettei mun tietoja kerätä tai etten näe ainakas turhia mainoksia missään..
      Tietoa jaetaetaan ja kerätään kokoajan

Valtaosaa ihmisistä ei kyllä yhtään kiinnosta
      yhtää missä niiden tiedot menee...

Ota ainakin se asia opiksi että älä lainaa tai käytä muiden laitteita....
      Tai ainkaa tallenna omia salasanoja niihin... Muutenkin kanattaa olla tallentamatta salasanoja.
      Minä olen huomannut jopa kommentointiani ja viestittelyä seurattavan.

Mut niin se on aina jos lähi suvussa on politiikko.
      Minä tosin seurasin ja osalistuin itsekin nuorena politiikaan pinnan alla ...
      Ennen vuotta 2020.

Eli mieti ennenkun panikoit mitään onko sinussa tai lähellä olevissa ihmisissä oikeasti jotain mitä halutaan kaivaa esiin... .

• Anonyymi

On se s.arana raaka tämä maailma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      74
      3345
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1921
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1909
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe