Jos olette yli vuoden ikävöineet jotain

Anonyymi-ap

niin pitäisi jo vähemmästäkin ymmärtää, ettei ole kiinnostusta. Tämä nyt on se valitettava tosiasia siitä ettei henkilöä kiinnosta sinun olemassaolo.

51

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuossa ole mitään järkeä. Itse oon ollut yli vuoden kiinnostunut yhdestä enkä ole saanut tehtyä oikein mitään. Hän ainakin voi ajatella, että aloitus ei päde, jos mua kaipaa.

    • Anonyymi

      Mitä jos se toinen ei tiedä koko asiasta mitään- pitäisi lukea se jostain hologrammista muuten ei välitä ja oikeinko koko olemassaolo ei kiinnosta? Sen verran ns superlatiivista tekstiä, että joko on trolli tai joku muu on pingahtanut

    • Anonyymi

      Niin. Kyllä pitäisi ymmärtää..

      • Anonyymi

        Onko muuten itsestään selvää, että aina ja jokainen voi ryhtyä järjestämään elämäänsä uusiksi, vaikka olisi kuinka rakastunut.
        Ja toisaalta, jos rakastuu voiko tunteen katkaista kuin kirveellä. Mikäli tunne on aito, ei onnistu.. Aito rakkaus voi kestää vaikka koko elämän, vaikka ei saisi omakseen rakkautensa kohdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muuten itsestään selvää, että aina ja jokainen voi ryhtyä järjestämään elämäänsä uusiksi, vaikka olisi kuinka rakastunut.
        Ja toisaalta, jos rakastuu voiko tunteen katkaista kuin kirveellä. Mikäli tunne on aito, ei onnistu.. Aito rakkaus voi kestää vaikka koko elämän, vaikka ei saisi omakseen rakkautensa kohdetta.

        Onkohan tällainen kuinka yleistä? Siis että rakastaa vaan vuodesta toiseen, tai läpi elämänsä yhtä ainoaa. Se on kyllä vähän tylsää, ettei itse pysty katkaisemaan tunnetta. Turhauttavaakin. - sivusta


    • Anonyymi

      Taitaa sua joku kaivata kun tollasen aloituksen teit?

    • Anonyymi

      Ikävöineet? Jotain? Onko joku sitten puhunut sinulle ikävöimisestä vai mistä moinen katkeran kuuloinen ilmaisu?

      • Anonyymi

        Tiedän yhden miehen ikävöivän minua täällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän yhden miehen ikävöivän minua täällä!

        Se on tietysti vähän eri asia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän yhden miehen ikävöivän minua täällä!

        Yli vuoden...?


      • Anonyymi

        Tuo oli varmaan tarkoitettu jollekkin, luulen niin . Mutta kun tämä on anonyymiplsta, ja kirjoitellaan ilman tunnisteita. Niin sehän olisi täysin turhauttavaa hommaa, varmaan satatuhatta kävijää viikossa. Niikuin tuossa kirjoitin, tein testin erään nais puolisen kaverin kanssa, saimme varmuuden siitä että joku apinoi näitä toisten juttuja. Koska minulla ja hänellä oli sovitut vahvat tunnisteet, Ja olimme puhelin yhteydessä näistä kirjoituksista. Käytin koko ajan tiettyjä sanoja, kaunis, rakas, ym. Ja hän käytti minulle tiettyjä sanoja. Itsellä ei olisi aikaa eikä haluja roikkkua täällä illasta toiseen, on sen verran kiire elämä, harrastukset vie viikossa jo monta tuntia. Jos täällä ilman vahvoja tunnisteita lukee tekstejä, ei niitä kannata omia. Joku vain pilan päiten varmaan sotkee näitä juttuja, tuo testi osoitaa kaiken. Suurella osalla on alko tai muu ongelma. Itsellä ei aika eikä pitkäjänteisyys riittäisi tätä käyttää naisen isku mestana. Tiedän helpompia konsteja lähestyä naisia kuin tämä palsta. Älkää siis omiko mitään jos ei ole vahvat tunnisteet, ei tämä ole mikään iskuri palsta. Mutta hyvää viikonloppua teille hyvät naiset ja herrat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli varmaan tarkoitettu jollekkin, luulen niin . Mutta kun tämä on anonyymiplsta, ja kirjoitellaan ilman tunnisteita. Niin sehän olisi täysin turhauttavaa hommaa, varmaan satatuhatta kävijää viikossa. Niikuin tuossa kirjoitin, tein testin erään nais puolisen kaverin kanssa, saimme varmuuden siitä että joku apinoi näitä toisten juttuja. Koska minulla ja hänellä oli sovitut vahvat tunnisteet, Ja olimme puhelin yhteydessä näistä kirjoituksista. Käytin koko ajan tiettyjä sanoja, kaunis, rakas, ym. Ja hän käytti minulle tiettyjä sanoja. Itsellä ei olisi aikaa eikä haluja roikkkua täällä illasta toiseen, on sen verran kiire elämä, harrastukset vie viikossa jo monta tuntia. Jos täällä ilman vahvoja tunnisteita lukee tekstejä, ei niitä kannata omia. Joku vain pilan päiten varmaan sotkee näitä juttuja, tuo testi osoitaa kaiken. Suurella osalla on alko tai muu ongelma. Itsellä ei aika eikä pitkäjänteisyys riittäisi tätä käyttää naisen isku mestana. Tiedän helpompia konsteja lähestyä naisia kuin tämä palsta. Älkää siis omiko mitään jos ei ole vahvat tunnisteet, ei tämä ole mikään iskuri palsta. Mutta hyvää viikonloppua teille hyvät naiset ja herrat.

        ”Käytin koko ajan tiettyjä sanoja, kaunis, rakas, ym. Ja hän käytti minulle tiettyjä sanoja. ” Aikamoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Käytin koko ajan tiettyjä sanoja, kaunis, rakas, ym. Ja hän käytti minulle tiettyjä sanoja. ” Aikamoista

        Vahvat tunnisteet 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvat tunnisteet 😂

        Tai siis "vahvat".


    • Anonyymi

      Kiitos. Nää muistutukset on hyvästä, niin ei tuu lähetettyä tyhmiä viestejä hänelle.

      • Anonyymi

        Älä nyt ota minun kirjoitusta itseesi, laita sinä vain hänelle ketä ajattelet viestiä. Mutta jos haluat että ne menee perille laita vahvat tunnistee. Muuten se on yhtä sotkua. Minun elämä on live elämää, johan se ois älytöntä jos aika mies pitäisi tätä seuran haku palstana.


    • Anonyymi

      Tai otat vuosien päästä yhteyttä siihen ihmiseen jota kaipaat ja tajuat että se on kaivannut sua ihan yhtä paljon kuin sinä häntä. Kumpikaan ei vaan ole sitä uskaltanut myöntää . Ajatellut niinkuin aloittaja.

    • Anonyymi

      Minkäs teet, kun joku on niin mieleenpainuva, että vuodesta toiseen tykkää. Ainahan ei tykkääminen saa vastakaikua syystä taikka toisesta, mutta tunne on silti oma.

      • Anonyymi

        Mikset sitten pidä tunnetta omanasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten pidä tunnetta omanasi?

        Pitäisikö sinun pitää nämä katkerat aloituksesi ihan omana tietonasi, osta vihko ja sinne raapustele tuntojasi, olisi sinulle ehkä hyödyllisempää vaikka huomionhaku lapsoselle tärkeää onkin. Hae sitä muualta ja terveellä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten pidä tunnetta omanasi?

        Pitäiskö pitää? Niinhän mä pidänkin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö sinun pitää nämä katkerat aloituksesi ihan omana tietonasi, osta vihko ja sinne raapustele tuntojasi, olisi sinulle ehkä hyödyllisempää vaikka huomionhaku lapsoselle tärkeää onkin. Hae sitä muualta ja terveellä tavalla.

        Ei nämä ole minun aloituksia, en tee tänne koskaan aloituksia. Harvoin enää edes luen näitä saati kommentoin. Täällä on niin typerää juttua enimmäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten pidä tunnetta omanasi?

        Itse pidän kaiken omanani ei tarvitse kenenkään luulla että kirjoitan juuri hänelle, en jatkossa kirjoita testi muodossa enkä missään muodossa. Enkä ole ketään täältä kautta iskemässä, niinkuin kirjoitin tuossa olen liian energinen ihminen ei riitä pitkäjäneisyys mihinkään tyhjään. Tää on vähän samanlainen kuin kuntosali harjoittelu, jos ei tule tulosta mikä tyydyttää lopetan se ja siirryn eri harrastuksen pariin. Johan olisin täysin dorka sitä kyllä olen muutenkin, mutta ei tämä toimi minulle isku alustana. Jos naisia haluan lähestyä, niin kuin tapana on miehillä lähestyä jos on hetero. Niin, siihen löytyy monia järkevämpiä reittejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pidän kaiken omanani ei tarvitse kenenkään luulla että kirjoitan juuri hänelle, en jatkossa kirjoita testi muodossa enkä missään muodossa. Enkä ole ketään täältä kautta iskemässä, niinkuin kirjoitin tuossa olen liian energinen ihminen ei riitä pitkäjäneisyys mihinkään tyhjään. Tää on vähän samanlainen kuin kuntosali harjoittelu, jos ei tule tulosta mikä tyydyttää lopetan se ja siirryn eri harrastuksen pariin. Johan olisin täysin dorka sitä kyllä olen muutenkin, mutta ei tämä toimi minulle isku alustana. Jos naisia haluan lähestyä, niin kuin tapana on miehillä lähestyä jos on hetero. Niin, siihen löytyy monia järkevämpiä reittejä.

        Tää on vähän samanlainen kuin kuntosali harjoittelu, jos ei tule tulosta mikä tyydyttää lopetan se ja siirryn eri harrastuksen pariin.” ” Tämmöistä shittii ei vaan voi keksiä


    • Anonyymi

      Tiedän monta tapausta, jossa mies piirittänyt naista vuosikausia ja jotka päätyivät avioliittoon. Joten toivoa on.

      • Anonyymi

        Tiedän myös pari tälläistä


      • Anonyymi

        Tuo on hieno juttu jos joku löytää täältä, mukavan ihmisen ja tapaavat livenä. Ei ole minulta pois, se on hieno homma jos näin käy joillekin. Täällä on liian paljon negatiivistä kyräilyä ja pahansuopaisuutta. Ikävä homma.


    • Anonyymi

      Mulla voi kestää vuosia, lähentymistä toivova ja sopivaa tilannetta odottaen/ uskoen, jolloin kaikki voisi loksahtaa vain kohdilleen? En ota stressiä, mut jos näin tapahtuu, silloin uskon olevani valmis myös kantamaan oman vastuuni toista kunnioittaen. Ja uskon toisenkin olevan silloin enemmän tosissaan kanssani. Toisinaan hyvä odotus palkitaan, jos tuntemus on yhteinen. Haaveista totta tai sitten olen ilman 🙏

      • Anonyymi

        Minä taas en kykene tuollaiseen. Olen hyvin nopea liikkeissäni ja en kykenisi millään odottelemaan.


    • Anonyymi

      Olen huomannut. T. Johanna

    • Anonyymi

      Ei kannata ajatella että joku kaipaa täällä, koska täällä on niin samankaltaisia tekstejä. Sitten viellä jotkut imitoi toisten tekstejä, sain varmuuden siihen kun tehtiin testi. Yks tuttu nainen kirjoitti mulle sovitusti, sitten puhelimella soiteltiin toisille. Niin joku oli kopsannut juttujani mitkä oli hänelle, sai häneltä sanasta sanaan mitä hän kirjoitti mulle. Eli ei kannata luulla että joku kirjoittaa itselle, ja pitää sitä totena. Itse en ainakaan jaksaisi ketään täältä kautta etsiä vuosia, kyllä ne tuolla live elämässä tapahtuu ne kohtaamiset. Sen tutun naisen kanssa saatiin varmuus siitä, että joku kopsaa meidän juttuja. Meillä oli keskenään vahvat tunnisteet, me tiedettiin varmaksi toisten kirjoitukset.

      • Anonyymi

        Harrastus se tuokin hahahaahah


      • Anonyymi

        ” Yks tuttu nainen kirjoitti mulle sovitusti, sitten puhelimella soiteltiin toisille.” on sulla mies tarinat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastus se tuokin hahahaahah

        Ootko sä ressukka nyt tosissas? Ettäkö tämä provo mihin äsken kommentoit olisi joku vahvistus sille, että suuntasi elämässä on oikea, että kopsaat jotain kökköä ja väität siitä jotain, mimmoisia luusereita se kiinnostelisi?


      • Anonyymi

        Voi voi itku


    • Anonyymi

      Kuules nainen, ei minun rakkauteni ole höttöä, jonka pikku puhurit voisivat puhaltaa pois. Tämä on pysyvää, enkä pysty päättämään se loppumisesta. Jos et välitä, niin voi, voi, mutta minä rakastan sinua.

      Nämä vetoomukset eivät auta, ymmärrä jo.

      • Anonyymi

        No ei tämä aloitus minulta ole!


      • Anonyymi

        Jotenkin saat tän soundaamaan uhkaavalta


    • Anonyymi

      Ootteko tosissaan? Eipä mee noin, tai siis menee ja ei mene...kaikki ei saa sanojansa suusta ja prosessi voi olla pitkäkin, terveisiä exälle😄 niin mäkin sinua rakastan🥰 ( mä en siis välitä enää hänestä)

    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      Aloituksessa kyllä paljon totuutta, mutta en ole kyllä asian eteen tehnyt edes mitään. Mitään viestejä en rupea miehelle vielä laittamaan. Toivon että kohdataan pian, niin voin vähän eleistä katsoa mikä meininki ja onko hän nykyään varattu.

      Kun olet ensin useita vuosia sitten eka kerran nähnyt ja silloin ei niin kiinnostanut. Kesäkuussa näin miehen, niin ne tunteet itselle leimahti. Mies ei tainnut minua huomata siinä hässäkässä. Olin kyllä itsekkin ihan lukossa silloin.

      Me kyllä törmätään vielä ja katsellaan sitten uudelleen.

      • Anonyymi

        Kyllä huomasin. En ole kiinnostunut enää sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä huomasin. En ole kiinnostunut enää sinusta.

        Tuskinpa hän tänne kirjoittelisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa hän tänne kirjoittelisi

        Kyllä huomasin sinut kesäkuussa. Ei enää inspiroi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä huomasin. En ole kiinnostunut enää sinusta.

        Taattua palsta laatua taas vastaus. ,🤣
        Nyt tästä puuttuu enää että Africola triggeröityy ja tulee neuvomaan miten tänne ei pitäisi vastailla mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taattua palsta laatua taas vastaus. ,🤣
        Nyt tästä puuttuu enää että Africola triggeröityy ja tulee neuvomaan miten tänne ei pitäisi vastailla mitään.

        Tämä vahvasti👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä huomasin sinut kesäkuussa. Ei enää inspiroi.

        Enää ei inspiroinut😂Sivusta


    • Anonyymi

      Mitäs se sinun tai kenenkään hanuria kutittelee vaikka ikävöis 50 vuotta saamatta vastakaikua?? Voi silti elää ja olla, kantaen kaivattuas sydämessä ja ajatuksissa, niin mä teen tälläkin hetkellä, kaipaan kaipaamasta päästyä mutta myös elän omaa pientä elämääni. Onneks on tää sivusto mihin voi ikävänsä purkaa, jos ei muuten niin katkerien kiukkuperseiden iloks😝

      -Tee-

      • Anonyymi

        Mene mies suoltamasta tuota kukkua, oot vissiin kalastellu lähinnä joillekin ihan ihme kilareille toimivat etunimen ekat kirjaimet kun myhäilet jostain faittiksesta, ei satu sellainen mikroilmiö ym nyt silmään no on se harmi


    • Se on limerenssi tila, jossa olen sitten ollut kaiken aikaa. Onhan se totta, että vuoden aikana olisi jotain pitänyt tapahtua, jos kiinnostusta olisi ollut naisellakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe