Ensitreffit Alttarilla on kuvottava ohjelma!

Anonyymi

Tämä viiitun ohjelma normalisoi uskontoa ja siinä on oksettava Kari Kanala...YÖK! hahahaa

5

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep. Papit, pastorit, piispat ja imaamit on kuvottavia....

• Anonyymi

Sulla ei varmaan ole telkkarissa kuin yksi kanava, koska kaukosäädin jumittaa, ja on/off-nappula on lakannut toimimasta. Annan sulle ilmaisen neuvon: vetäise töpseli seinästä, niin töllö sammuu eikä sun tarvitse katsoa mainitsemaasi ohjelmaa, eikä muitakaan.

• Anonyymi

On siinä laitteessa painikkeita, kun tarkkaan katsot. Mun TV:ssa on painikkeet ruudun yläpyolella., vähän vaikea huomata. Virtakaapelia ei kannata jatkuvasti repiä, voi tulla vuoto ja sätky.

• Anonyymi

Ohjelma on nolo feikki, vaikken ole mikään uskovainen.
      Tälläkö paskalla kirkko yrittää nostaa profiiliaan?
      Ja toi teeskentelevä muka rento pappi on julkisuushakuinen tyrkky.
      Onnistumisprosentti näillä oudoilla pareilla on 1%.

• Anonyymi

Kirkko yrittää myydä "rentoa pappia" kansalle...mutta viiittu...ei se auta! Kansa eroaa kirkosta yhä kiihtyvällä tahdilla...valeet jeesuksesta ei enää toimi...hahahaha

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.

Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.

Jesaja 45:5-7
      "5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      5812
    2. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      95
      2728
    3. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      290
      2267
    4. 242
      2225
    5. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1773
    6. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      1734
    7. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      287
      1301
    8. Esko Eerikäinen sai karvaan muiston Martina Aitolehden kanssa tosi-tv:stä: "Pureskelen vieläkin..."

Esko Eerikäinen ja Martina Aitolehti olivat kyllä aikamoinen pari, totta tosiaan. Räväkät persoonat ovat kumpikin monilahjakkuuksia. Eerikäinen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1279
    9. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      306
      1277
    Aihe