Minulla on vahva tunne

Anonyymi

Että näemme tänä viikonloppuna. En tiedä miksi on sellainen tunne, kun ei olla muutenkaan nähty.

A -nainen

26

444

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä moinen tunne?

• Anonyymi

En tiedä, mutta minulla on aina ollut tunteet oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No toivottavasti näette ketä ikinä kaipaatkaan 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No toivottavasti näette ketä ikinä kaipaatkaan 😊

Lisään vielä että ikävä yhtä A-naista jota en ole nähnyt pitkiin pitkiin aikoihin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä että ikävä yhtä A-naista jota en ole nähnyt pitkiin pitkiin aikoihin..

Kuka ikävöi?
        Täällä myös yksi A nainen joka kaipaa yhtä miestä,eikä nähnyt todella pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ikävöi?
        Täällä myös yksi A nainen joka kaipaa yhtä miestä,eikä nähnyt todella pitkään.

A-naista 2 vuotta vanhempi mies ikävöi 😉 Kunpa tietäisit uskon et aavistat kyllä
        Enempää en laita tunnisteita kun trollit alkaa sotkee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A-naista 2 vuotta vanhempi mies ikävöi 😉 Kunpa tietäisit uskon et aavistat kyllä

Ei osunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti sinäkin näet hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla taas aavistukset mennäänkö jätskille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti sinäkin näet hänet.

En usko et nään se ikävöi teetänsä 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä taas A:ta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä taas A:ta

A miestäkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A miestäkö?

Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin tää liittyy??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko edes sen verran, että millä vuosikymmenellä ollaan? 20+, 30+, 40+???

• Anonyymi

Jälkimaininkeja kasvatustyylistä kai.

• Anonyymi

Kenen kasvatustyylistä puhut ettet vaan ois leimaamassa täällä jotain tiettyä henkilöä tämän vokaaliprovon vuoksi ja mm sen perusteella no onko tuottanu emotionaalista mielihyvää tai muita haluttuja tuloksia? Teiltä kaikilta vastaavilta vois kysyä saman😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen kasvatustyylistä puhut ettet vaan ois leimaamassa täällä jotain tiettyä henkilöä tämän vokaaliprovon vuoksi ja mm sen perusteella no onko tuottanu emotionaalista mielihyvää tai muita haluttuja tuloksia? Teiltä kaikilta vastaavilta vois kysyä saman😉

Minkä sille voi jos tämä A -luokan vokaali on täällä niin suosittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä sille voi jos tämä A -luokan vokaali on täällä niin suosittu.

No johan selityksen pistit

• Anonyymi

Minä näen kaiken

• Anonyymi

Uskokaa siihen intuitioon ...❤️
      Meillä A-naisilla se on jostain syystä usein oikeassa...
      Nykynoidat.
      Minulla taas on tunne että saatte niitä vastauksia joko nyt tai lokakuun puolella...
      Ja et ne kaivatut ilmestyy jostakin eteen ellei mitään selkeästi uutta 😘 ole alkamassa....
      Jonka edessä on aina ensin luovuttava jostakin 😎

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Vööhötys matkat, poliisin,palkkanauhat, muiden kyydissä, julkinen takaisin,tämän tämä ryhmä osaa,mutta TOISTEN rahapussilla jatkuvasti 15 euroa

• Anonyymi

Missä nähdään?

• Elä unelmiesi elämää ja ansaitse paljon rahaa mielikuvituksesi yläpuolella välittömällä rahansiirtopalvelullamme ja pankkiautomaattikloonatulla kortilla, jolla voit nostaa rahaa suoraan pankkiautomaatista maailmanlaajuisesti, tilaa rahansiirto mukavasti kotonasi ja saat hyvityksen.
      käy osoitteessa 👉👉👉👉 https://hackfunding.su 👈👈👈👈

• Anonyymi

En ole pystynyt mitenkään pitämään itsestäni huolta. Eli ei nähdä. Keho kokenut niin raskaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toni Niemisen lapset otettu huostaan

Heidi Nieminen, Tonin ex vaimo onko kyseessä? Eihän Tonilla ole muiden naisten kans enää niin pieniä lapsia? Eli mitä siellä on tapahtunut? Neljä last
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      3168
    2. Oma kansa ensin?

Mitä tarkoittaa oma kansa ensin? Mihin verrattuna. Muitten kustannuksella? Miten voisimme olla erillään maailmasta? Mikä on se kansa, joka on vauras
      Maailman menoa
      460
      1894
    3. Yllätys! Maajussille morsian -sarjan maajussi ja tangokuningatar v. 2019 Temptation Islandissa!

Oooo, Maajussille morsian kohtaa Tempparit… Aika villiä. Mitä tunteita herättää, aiotko katsoa nyt Temptation Islandia, jos olet katsonut Maajussill
      Tv-sarjat
      13
      1435
    4. Soini lähdössä viemään persuilta ääniä

Soini harkitsee lähtevänsä jo seuraavissa eduskuntavaaleissa ensi keväänä ehdokkaaksi. Myös EU vaalit parin vuoden kuluttua häntä kiinnostavat. Aika m
      Perussuomalaiset
      122
      1396
    5. Taas sun kuvaasi

katselin 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1034
    6. Bonussyy seuraavan askeleen ottamiselle

Huvittaa jo valmiiksi joidenkin reaktio jos tulevaisuudessa näkevät meidät yhdessä.
      Ikävä
      57
      870
    7. Siivooja Auri Kananen ei hätkähdä "mörskäkoteja": Tuhohyönteisiä, tiskit likoamassa pari vuotta...

Kananen siivoaa järkyttävään kuntoon päässeitä koteja - ja elättää itsensä somesisällöillä. Vastaan on tullut kaikkea maan ja taivaan väliltä: vuosien
      Maailman menoa
      12
      844
    8. Venäjän rintama romahtanut. Lännen pitää alkaa miettiä pilkotaanko venäjä useaksi pikkuvaltioksi

Venäjän rintama näyttää romahtaneen täysin myös Hersonin suunnalla. Asiasta twiittaa muun muassa sotahistorian asiantuntija ja suomenkielistä Ukraina
      Maailman menoa
      183
      823
    9. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      68
      791
    10. Persut erotti rokotekriitikon

Turun ”korona­paasaaja” heitettiin ulos perus­suomalaisten ryhmästä: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009111451.html?share=b969f2bb00583cc8f0a2
      Maailman menoa
      177
      763
    Aihe