Veikko ja Vladimir - etsi yhtäläisyys

Anonyymi-ap

"Ei tule mitään karttamista" - Veikko Leinonen, A-Studiossa

"Ei tule mitään lisäkutsua reserviläisille" - Vladimir Putin, maaliskuu 2022

Miksi emme luottaisi näihin miehiin?

24

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska kummankin korvat heiluvat kun he puhuvat.
      Läps. . .Läps.

    • Anonyymi

      Siinä on tosiaan kaksi paatunutta ammattivalehtelijaa. Vai ovatko jo päässeet sille tasolle, että uskovat itsekin juttuihinsa?

    • Anonyymi

      Kuuluvatko kumpainenkin hallintoelimeen, kun heistä noin agitoit.

      • Anonyymi

        Ei, mutta kumpikin heistä edustaa mätää systeemiä, jonka tekemisistä on valehdeltava kun se ei kestä päivänvaloa.


    • Anonyymi

      Niin tottuneita epätotuuksien kertojia kuin he ovatkin, kumpikin varmaan osaa puhua myös totta silloin, kun totuus on mieluinen, eikä sen kertominen hävetä tai pelota.

      Myös jw.org -sivustolla totuuden kertominen riippuu siitä, onko kysymys mieluinen. Ulkopuolisille tarkoitetussa usein kysyttyä -osiossa vastataan kysymyseen

      "Uskovatko Jehovan todistajat Jeesukseen?" reippaasti "Kyllä uskovat", ja siihen sitten lisäperusteluja. Sen sijaan kysymykseen "Karttavatko Jehovan todistajat niitä, jotka ovat aiemmin kuuluneet heihin?" vastaus alkaa väistämällä varsinainen kysytty asia "Me emme karta niitä, jotka on kastettu Jehovan todistajiksi mutta jotka ovat lakanneet kertomasta hyvää uutista toisille tai ehkä jopa ajautuneet pois todistajien yhteydestä" ja sama kiertelevä linja jatkuu koko vastauksen ajan.

      Jehovan todistajien järjestö joskus sanoissaan ihailee profeetta Jeremiaa, joka ei arastellut kertoa epäsuosittujakaan totuuksia. Teoissaan Jehovan todistajien järjestö ja sen tiedottamisesta vastaavat edustajat ovat kuitenkin pikemminkin pelkureita ja valehtelijoita.

      • Anonyymi

        Oli sitten niin tai näin, niin muistakaa kuitenkin olla anteliaita lahjalaatikollemme.
        T. Ylikierrosvalvoja.


      • Anonyymi

        Niin, ja jos laitetaan viivalle Jeesus ja järjestö, niin kas kummaa; järjestöä on toteltava 100 varmasti, mutta Jeesuksen ei ole niin väliä. Jeesuksen sanomisista saa valita, ja jos Jeesuksen sanomiset on ristiriidassa järjestön kanssa ,niin Jumalan Poika jää toiseksi.
        "Mitäs asetti meidät uskolliseksi ja ymmärtäväiseksi orjaksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja jos laitetaan viivalle Jeesus ja järjestö, niin kas kummaa; järjestöä on toteltava 100 varmasti, mutta Jeesuksen ei ole niin väliä. Jeesuksen sanomisista saa valita, ja jos Jeesuksen sanomiset on ristiriidassa järjestön kanssa ,niin Jumalan Poika jää toiseksi.
        "Mitäs asetti meidät uskolliseksi ja ymmärtäväiseksi orjaksi".

        Näin siis aattelee Veikko, ja jos Vladimiria seurailee, niin hän on sama kuin järjestö, Venäjän järjestö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin siis aattelee Veikko, ja jos Vladimiria seurailee, niin hän on sama kuin järjestö, Venäjän järjestö.

        Ranskan kuningas Ludvig XIV sanoi "Valtio olen minä". Hallintoelin sanoo "Jehova olemme me".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ranskan kuningas Ludvig XIV sanoi "Valtio olen minä". Hallintoelin sanoo "Jehova olemme me".

        Niinpä.
        Mitäs valikoi meidät uskolliseksi ja ymmärtäväiseksi orjaksi. OMA VIKA.


      • Anonyymi

        Hän sanoi siinä, että JT eivät karta sellaisia, jotka ovat kirjoilla JT uskonnossa. Mutta he karttavat erotettuja ja eronneita, vaikka hän ei suoraan sitä tuossa sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän sanoi siinä, että JT eivät karta sellaisia, jotka ovat kirjoilla JT uskonnossa. Mutta he karttavat erotettuja ja eronneita, vaikka hän ei suoraan sitä tuossa sanonut.

        Koko karttamisasian pointti on se, että entisiä jäseniä kartetaan, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Kaikenlainen sen ohi vastailu on pelkkää epärehellisyyttä. Kyllähän karttamista tietysti rivien välistä myönnetäänkin jonkin verran tapahtuvaksi, mutta kaikki keinot käytetään, että asia saataisiin vesitettyä ja kuulostamaan lievemmältä kuin mitä se oikeasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko karttamisasian pointti on se, että entisiä jäseniä kartetaan, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Kaikenlainen sen ohi vastailu on pelkkää epärehellisyyttä. Kyllähän karttamista tietysti rivien välistä myönnetäänkin jonkin verran tapahtuvaksi, mutta kaikki keinot käytetään, että asia saataisiin vesitettyä ja kuulostamaan lievemmältä kuin mitä se oikeasti on.

        Ihmetyttää, miksi erotettujen ja eronneiden karttamusesta täytyy kaunistella julkisuudessa, eikä kerrota suoraan, niin kuin asia on. Pelätäänkö, että ei tule lisää jäseniä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetyttää, miksi erotettujen ja eronneiden karttamusesta täytyy kaunistella julkisuudessa, eikä kerrota suoraan, niin kuin asia on. Pelätäänkö, että ei tule lisää jäseniä?

        Varmaan tuotakin pelätään ja sitä, että viranomaisten taholta voisi tulla seurauksia. Esimerkiksi rekisteröidyn uskonnollisen yhdyskunnan status voisi olla vaakalaudalla, voi se tietysti ajan mittaan olla, vaikka karttamisesta valehdeltaisiinkin. Järjestö on nähtävästi valinnut tiedotuslinjan, jossa yritetään vedättää viimeiseen asti.

        Pääasiassa todistajat hankkivat jäsenet omasta jälkikasvusta, mutta ulkopuolelta tuleville syötetään ensin positiivinen kiiltokuvaversio, ikävämmät asiat tulee vasta myöhemmin, jolloin voi olla liian myöhäistä lähteä ilman vahinkoja. Kaikki todistajat eivät koskaan ymmärrä, missä todella ovat mukana.


    • Anonyymi

      Ei tule mitään valheita ei Putineilta
      eikä meiltä, ei ainuttakaan.

      t. Veikko

      Älkää uskoko luopioita heillä korvat heiluu, joka ainualla.

    • Anonyymi

      Luopioiden kannattaisi olla onnellisia ettei tarvi olla JT porukoissa. Mitä poraatte?

      • Anonyymi

        Niinhän sitä ollaankin, tule sinäkin vapauteen.


      • Anonyymi

        Ai mitä poraan,
        kurvikkaan kaunista himokasta tyttöystävääni
        öisin
        ja päivinä toisinaan

        vartiotorni vaihtunut on
        torniin toisenlaiseen sanoo leidini


        terveisin Luopio


      • Anonyymi

        Luopio on ruma slangisana. Oikea on luopuneet, ja vapaus menee kaiken ohi. Onnheitäkin, jotka ovat kirjoilla JT uskonnossa, mutta eivät ole missään tekemisissä JT kanssa. Vapaus on tärkeintä, ja se puuttuu JT uskonnosta. Vapaus on mm. Sitä, että saa täysin vapaasti omilla tavoillaan tehdä uskonsa mukaan asioita, ja tulla ja mennä vapaasti niin kuin haluaa. Olla paikalla, tai olla olematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luopio on ruma slangisana. Oikea on luopuneet, ja vapaus menee kaiken ohi. Onnheitäkin, jotka ovat kirjoilla JT uskonnossa, mutta eivät ole missään tekemisissä JT kanssa. Vapaus on tärkeintä, ja se puuttuu JT uskonnosta. Vapaus on mm. Sitä, että saa täysin vapaasti omilla tavoillaan tehdä uskonsa mukaan asioita, ja tulla ja mennä vapaasti niin kuin haluaa. Olla paikalla, tai olla olematta.

        Ja vain Jeesuksesta luopuneet ovat vaarassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luopio on ruma slangisana. Oikea on luopuneet, ja vapaus menee kaiken ohi. Onnheitäkin, jotka ovat kirjoilla JT uskonnossa, mutta eivät ole missään tekemisissä JT kanssa. Vapaus on tärkeintä, ja se puuttuu JT uskonnosta. Vapaus on mm. Sitä, että saa täysin vapaasti omilla tavoillaan tehdä uskonsa mukaan asioita, ja tulla ja mennä vapaasti niin kuin haluaa. Olla paikalla, tai olla olematta.

        Jehovan todistajat ovat tehneet Jehova-nimestä kirosanan. Siten täytyy kai ajatella, että jos he käyttävät jostain luopio-nimitystä, se on saajalleen kunniaksi.


    • Yhtäläisyys on se, että kummallakaan ei ole munaa, vaan säälittävän huvittava kikkelinysä.

    • Anonyymi

      Anonyymi 23.09.2022 18:48

      "Ihmetyttää, miksi erotettujen ja eronneiden karttamusesta täytyy kaunistella julkisuudessa, eikä kerrota suoraan, niin kuin asia on. Pelätäänkö, että ei tule lisää jäseniä?"

      Joo.

      Nimenomaan uskonnollisuuteen liitetään ihmisten välinen rakkaus, muissakin kuin kristinuskossa.
      Että perheet hajotetaan kun jäsenet velvoitetaan karttamaan omia perheenjäseniään, se olisi suurta kielteistä julkisuutta. ei menisi vartiotorni kaupaksi.

    • Anonyymi

      Putin on Jumalasta seuraava, ylöspäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe