Miten yks katse voi saada toivon elämään, tällä päivällä oli iso merkitys mun elämässä viimeiseen neljään viikkoon💞....
Asioila on aina tarkoitus
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä päivällä ollut juurikaan merkitystä, se toivo tuetenkin, että selviytyy paremmin ensi kuun bättre folk
- Anonyymi
Kaikille ihmisille on olemassa hyviäkin päiviä. Tämä päivä kruunas mun ikävän, oon entistä enemmän rakastunut.
Toivoa pitää ja kannattaa pitää yllä.
- Anonyymi
Katseet on hyvä muistaa ja niitä kannattaa muistella tiuhaan. Niillä pääsee helposti pakoon tällästä bittiavaruutta. Ne saa veren kiertämään. Ne saa ajatukset selkeäksi ja tiedon että tunne on aito.
- Anonyymi
Hauskaa lukea sun aivohäiriötä kirjoita lisää.
- Anonyymi
Aijemmin oli aivohäiriö...nyt tiiän mitä haluan.
- Anonyymi
Katsoitte tänään toisianne?
- Anonyymi
Joo🤗😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043078
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872425- 241966
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221520Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291490Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151395- 87912
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26907Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62846Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2769