Ja ne alkaa molemmat konsonantilla.
Tai ainakin pikkuisen sointuu yhteen..
Meidän nimet sointuu yhteen J
22
963
Vastaukset
- Anonyymi
J💘S
- Anonyymi
Ihana S-nainen vei mun sielusta palan ja haluaisin sen takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana S-nainen vei mun sielusta palan ja haluaisin sen takaisin.
Multa S**na vei koko sydämen ja haluisin joko hänet tai sydämen takaisin!
T.J***🙂 - Anonyymi
Nainen, jolla luonnossa kaima... hän pääsi majoittautumaan ajatuksiini ja sydämeeni! 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen, jolla luonnossa kaima... hän pääsi majoittautumaan ajatuksiini ja sydämeeni! 😍
Sara
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sara
Eipäs, sorry!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs, sorry!
Ei niitä luontonimiä, jotka ässällä alkaa, niin oikein taida muita olla. Suvi on vuodenaika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä luontonimiä, jotka ässällä alkaa, niin oikein taida muita olla. Suvi on vuodenaika.
Ainakin yksi tunturi löytyy.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas!
Totta, Saana ja Salla!
- Anonyymi
Molempien nimessä on samanverran kirjaimia
- Anonyymi
Kyllä ainakin pikkuisen.
- Anonyymi
Sama määrä vokaaleja ja konsonantteja?
- Anonyymi
Voinko ostaa vokaalin?
- Anonyymi
Nii-ku-join-ne 😂🤣😅 https://youtu.be/RTUWra4CtzM
- Anonyymi
.... naurata yhtään... Et ole j
- Anonyymi
Olen riutunut jo vuosia. M vei koko elämäni.
J Tässä myös yksi J.
- Anonyymi
Yksi J lisää, missä nainen?
- Anonyymi
J? Olen Jomo. Oletko sä Tyyni?
- Anonyymi
Ihanko totta.
- Anonyymi
Molempien nimissä on jalopuu🤔
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912