Rölli ooks sä pössyis?

Anonyymi-ap

Rölli niin innostu kun mä pyysin sitä vähentään emojiin käyttöä ja kuva ilotulitusta.

Se tekee useimmiten kaiken päinvastoin kun pyydetään.

Paitsi sen possun kuvan. Se laitto sen takas mun mieliks ❤️

Mä luulen et rölli on kyl nyt juhlatuulella ja vähän pössyis kun sydän noin täynnä rakkautta koko palstaa kohtaan

26

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka antaisin sulle mun puh.nro, koko nimen ja sotun niin et uskois että oon ero henkilö

• eri*

• Eiköhän tuo ole ilmoitettu yp:lle ja kohta tulee ip blokkaus. Sitten voi keskittyä pelkkään pössyttelyyn :)

• toivotaan näin. naurettavia nuo emoji-spämmerit

• Tykkään kieliopista, eikä tää boomeri jaksa teinien emojitä. Irc-hymiöt :D xD :P on ok.

• possu kirjoitti:

Tykkään kieliopista, eikä tää boomeri jaksa teinien emojitä. Irc-hymiöt :D xD :P on ok.

siis ämIRK

• Anonyymi
        possu kirjoitti:

siis ämIRK

Toi kuva on niin söpö et sun juttuja on vaikee lukee vakavalla mielellä.

Sieltä se possu vauva kurkistaa ja kertoo et on boomeri vaik näyttää ihan muutaman viikon ikäseltä vasta. Hädin tuskin sorkat vielä kantaa koko possua, joka vasta käveleen opettelee niillä 😍

• Anonyymi
        possu kirjoitti:

Tykkään kieliopista, eikä tää boomeri jaksa teinien emojitä. Irc-hymiöt :D xD :P on ok.

Entäs tämä? (@)(@)

• Anonyymi kirjoitti:

Entäs tämä? (@)(@)

Kunnon ASCII-art on kivan näköistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Entäs tämä? (@)(@)

Ei tommosia lässähtäneitä, pitää olla ketunnokat ( ° )( ° )

• randombypasser kirjoitti:

ite tykkäån kun on

( ° )( ° ) ( ° )( ° )
        ( ° )( ° ) ( ° )( ° ) kaikki hienosti emakolla rivissä

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Toi näyttää enemmän takaosastolta, jossa tatskat!

• Anonyymi
        possu kirjoitti:

toivotaan näin. naurettavia nuo emoji-spämmerit

😧 osallistuin niihin ihan vilpittömästi 🥺

• Anonyymi kirjoitti:

😧 osallistuin niihin ihan vilpittömästi 🥺

miksi pitää käyttäytyä kuin teini?

• possu kirjoitti:

miksi pitää käyttäytyä kuin teini?

Koska voi?

Koska voi?

Mun teini-ikä loppui netissä 2006. Naurettavaa.

• possu kirjoitti:

Mun teini-ikä loppui netissä 2006. Naurettavaa.

Netti kyynistää, nopea netti kyynistää nopeasti XD

Netti kyynistää, nopea netti kyynistää nopeasti XD

Varmaan kun oli tossa kaikki Jokelan koulusurmat ja jengi alko vaan hävitä ja kuolla ympäriltä. Vuosien traumoja ei kai paranneta muutamalla terapiakäynnillä. Jotenkin oli kiire olla aikuinen tässä paskassa maailmassa.

• possu kirjoitti:

Varmaan kun oli tossa kaikki Jokelan koulusurmat ja jengi alko vaan hävitä ja kuolla ympäriltä. Vuosien traumoja ei kai paranneta muutamalla terapiakäynnillä. Jotenkin oli kiire olla aikuinen tässä paskassa maailmassa.

No en mä tätä niin paskaksi maailmaksi sanois, ei tää ole ollenkaan hullumpi (tai siis aivan hullu, mutta...), vaikkei täällä kyllä helpolla pääse.

No en mä tätä niin paskaksi maailmaksi sanois, ei tää ole ollenkaan hullumpi (tai siis aivan hullu, mutta...), vaikkei täällä kyllä helpolla pääse.

nii.. alkoholisoiduin liian nuorena. Elämä potki päähän jo varhain. Vaikea asennoitua elämään kun kaikki joskus häviää.

• possu kirjoitti:

nii.. alkoholisoiduin liian nuorena. Elämä potki päähän jo varhain. Vaikea asennoitua elämään kun kaikki joskus häviää.

Potkiihan se elämä joo, mutta minäkin selvisin omasta nuoruudestani ja sen hölmöilyistä aikuiseksi. Eikä tätä elämääni nyt mitenkään ruusuiseksi voi sanoa, mutta yhtäkaikki se on se ainoa mikä mulla on ja jos olen saakeli onnistunut sen tähän asti säilyttämään, niin nyt en enää luovuta.

Se kuuluu elämän luonteeseen, se on vain kertakäyttötavaraa ja sitten kaikki katoaa. Toki voi myös onnistua jättämään jotain jlkeensä, kuten vaikka lapsia, mitä nyt kukin ehkä ehtii toheltaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vaikene se ka käyttäjä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voi luoja älä ny sano et toi lover tulva on sun syy 😂

• Anonyymi

Varmaan joku some-sikiöiden kehitelmä. Willi arwaus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3402
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      2011
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1919
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1476
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1401
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1328
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1306
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1247
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1025
    Aihe