Nuolisko joku

Anonyymi-ap

Mun pillu tarttis nuolenta... Ja kauan.. ulkona, sisällä joka paikassa.. eikä haittaa vaikka joku kattoisikin. Haluan että mun pillua käytettäis kokonaisen viikonlopun.

49

2626

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina ei voi saada kaikkea mitä haluaa.

    • Anonyymi

      Kyllähän se järjestyy. Täällä vapaaehtoinen

    • Anonyymi

      Herkkuu...nam nam . Mispäin oot?

    • Anonyymi

      Hei. Kuin vanha olet ja kelpaisiko 50v siisti ja hyvä vartaloinen nainen nauttimaan sinusta.
      Tiina 50v

      • Anonyymi

        saisko viereen tulla mies katselija naisten rakastelu on jotain ihanaa katseltavaa videoissa ei


      • Anonyymi

        Millainenkohan on vartaloinen nainen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainenkohan on vartaloinen nainen..

        Sadan kilon siika silliviivalla


    • Anonyymi

      Katotaan jos kerkeän jossain vaiheessa olis nuo kotityöt ensin..

    • Anonyymi

      Kerro kerro

    • Anonyymi

      Missäs päin olet

      • Anonyymi

        Hevon persreijässä trollaan


    • Anonyymi

      Tuo olis kyllä niin huippuu!! Kun vaa sais miehen..

      • Anonyymi

        Täällähän niitä on , mistä olet ? Miten yhteyttä


      • Anonyymi

        Kyllä täälläkin pillunnuolentaa on osaava luotettava vanhempi mies, kuin kauan vaan haluut oon valmis, missä olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täälläkin pillunnuolentaa on osaava luotettava vanhempi mies, kuin kauan vaan haluut oon valmis, missä olet

        Hevon persreijässä trollaan


    • Kiinnostais,ja ois koko vkl aikaa,missähämpäin olet,ite H.Linna

    • Mispäin herkku olis?

    • Anonyymi

      Kaukana ovt huijarit kuten aloittaja.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Idiootti heti tyrkyllä hehehee 😅🤣


    • Anonyymi

      voisin polvistua esim. puistossa nuolla niin kauan että saisit orkun toivottavasti on katsojia

    • Mistäs sinä olet?

      • Anonyymi

        Hevon persreijässä trollaan


    • Anonyymi

      Moro minä harrastan suuseksiä, nuolemista ja kunnolla imemistä. mutta kerros sinä lisä.

    • Anonyymi

      Keittiön laatikostosta löydät varmaan sen nuolijan millä ainakin yhdeksänkymmentä luvulla taikinakulhon pohjat putsattiin koit sitä jos se vaikka auttais ens hätään

    • Anonyymi

      kesällä vois mennä rannalle päiväks nuolisin päivän aikana monta orkkua ei haittaa vaikka muut katselis kiihottuisin itsekkin ehkä lusikka-asento panotkin välillä sen jälkeen ois lämmin kaunis pillu nuoltavana ihanaa

    • Anonyymi

      Taas teinit kirjoittelee ja reppanat luulee saavansa.

      • Anonyymi

        Täältä löytyi hyvä nuolija.. harmi tuottaa paska puhujille pettymys... Vaimo kattoi vierestä....


    • Anonyymi

      Loimaan mies nuolee yöt ja päivät. Mistä itse olet?

      • Anonyymi

        Hevon persreijässä trollaan


    • Täällä olis vapaehtonen nuolemaan sun pimppaa.Oon Loimaan lähellä,missä sinä?

    • Anonyymi

      Tilasin aikanaan perustason keittokirjan jossa on vain ohjeita peruasioihin ilman kuvia!

      Ihmettelen aloittajan kaltaista ihmistä miksi ei saa kontaktia mieheen livessä ja pääse asiassa eteenpäin ilman nettiä? Täälläkin miehet on helppoja ja kuvittelee naisten olevan täydellisä... Fiksu ihminen saa kontaktin ilman nettiä ja loppu on vain itsestä kiinni. Onko ihmiset niin tyhmiä, että lähtevät lupaamaan ja suostumaan asioihin 160 merkin viestin perusteella!

      Kun itse olin juniori-iän aikuinen tai junnu, niin ei tedetty netistä mitään.

      • Anonyymi

        No kun aloittaja on samanlainen säälittävä monivammainen urpoluuseri ku kaikki muutkin näillä suoli24palstoille parveilevista avohoidokeista että ei yksinkertaisesti pysty eikä kykene muuhun kuin selailemaan nettiä yksin neljän seinän sisällä ja fantasioimaan haaveilemaan ns normaalista elämästä joka ei kuitenkaan onnistu mitenkään erinäisten sairauksien paniikkihäiriöiden ynm takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun aloittaja on samanlainen säälittävä monivammainen urpoluuseri ku kaikki muutkin näillä suoli24palstoille parveilevista avohoidokeista että ei yksinkertaisesti pysty eikä kykene muuhun kuin selailemaan nettiä yksin neljän seinän sisällä ja fantasioimaan haaveilemaan ns normaalista elämästä joka ei kuitenkaan onnistu mitenkään erinäisten sairauksien paniikkihäiriöiden ynm takia.

        Tiukka analyysi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun aloittaja on samanlainen säälittävä monivammainen urpoluuseri ku kaikki muutkin näillä suoli24palstoille parveilevista avohoidokeista että ei yksinkertaisesti pysty eikä kykene muuhun kuin selailemaan nettiä yksin neljän seinän sisällä ja fantasioimaan haaveilemaan ns normaalista elämästä joka ei kuitenkaan onnistu mitenkään erinäisten sairauksien paniikkihäiriöiden ynm takia.

        Puhut näköjään itsestäsi diagnoosin minkä sait niuvanniemestä.😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiukka analyysi

        Freudit kehiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiukka analyysi

        Nimenomaan. Nythän se myrkyn lykkäs. Tiukka ja Myrkky naapuripitäjät 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Nythän se myrkyn lykkäs. Tiukka ja Myrkky naapuripitäjät 🤡

        Ja rahat nehän on Tiukassa.


    • Anonyymi

      [email protected]
      Täältä löytyis halukas siistityn ja puhtaan pillun nuolentaan vanhapoika Etelä-Savosta.

    • Missä olet haluan nuolla pillusi pistä viestiä

    • Anonyymi

      Mis sie tarviit hyvee nuolijoo täs siul on semmonen kielimies.😜

    • Anonyymi

      Miten helvetissä ihmiset 1300-2000 välisellä ajalla loi kontakteja kun ei ollut nettiä! Maailma ei ole muuttunut miksikään 1300 luvusta, mutta nykyään ihmiset haluaa matkustaa 500 kilometriä ja pettyä! En tiedä miten turvallinen messenger on nykyään mutta se pettymys voi tulla pitkien keskusteluitten jälkeen sielläkin. Itsellä oli joskus 10v sitten aktiivinen Messenger käyttö mutta se hiipui ja alustat on muuttuneet aika paljon ja itsekin Mutta tyhmä ihminen tulee nettiin etsimään nuolijaa saati lähtee mukaan.

      • Anonyymi

        Älä ota kaikkee niin vakavasti...huumorilla ja tää on vaan keskustelupalsta


    • Minä voisin mielelläni nuolla pilluasi sillä mikään ei ole niin kiihottavaa kun sykkivä märkä posliini pillu.

    • Anonyymi

      Osta koira!

    • Varmasti nuolen pillusi ja orkkuun asti maistuis vaikka heti

    • Anonyymi

      Kuhan sanot vaan, ei naiset pillun nuolemisesta tykkää vaan sitä tylsämielistä kyrpää kurkkuun ja perseeseen pitää aina vaan olla tai lesboilua. Ite oon nelikymppinen hetero mies ja himohalut seksiin ovat menneet menojaan, ei minusta homoilijaksi oo. Arvoisa Anonyymi-ap, miksi mies ei voisi olla nuolemassa sua, miks siihen on pakko olla aina joku nainen?

    Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe