Mun pillu tarttis nuolenta... Ja kauan.. ulkona, sisällä joka paikassa.. eikä haittaa vaikka joku kattoisikin. Haluan että mun pillua käytettäis kokonaisen viikonlopun.
Nuolisko joku
49
2809
Vastaukset
- Anonyymi
Aina ei voi saada kaikkea mitä haluaa.
- Anonyymi
Kyllähän se järjestyy. Täällä vapaaehtoinen
- Anonyymi
Herkkuu...nam nam . Mispäin oot?
- Anonyymi
Hei. Kuin vanha olet ja kelpaisiko 50v siisti ja hyvä vartaloinen nainen nauttimaan sinusta.
Tiina 50v- Anonyymi
saisko viereen tulla mies katselija naisten rakastelu on jotain ihanaa katseltavaa videoissa ei
- Anonyymi
Millainenkohan on vartaloinen nainen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainenkohan on vartaloinen nainen..
Sadan kilon siika silliviivalla
- Anonyymi
Katotaan jos kerkeän jossain vaiheessa olis nuo kotityöt ensin..
- Anonyymi
Kerro kerro
- Anonyymi
Missäs päin olet
- Anonyymi
Hevon persreijässä trollaan
- Anonyymi
Tuo olis kyllä niin huippuu!! Kun vaa sais miehen..
- Anonyymi
Täällähän niitä on , mistä olet ? Miten yhteyttä
- Anonyymi
Kyllä täälläkin pillunnuolentaa on osaava luotettava vanhempi mies, kuin kauan vaan haluut oon valmis, missä olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täälläkin pillunnuolentaa on osaava luotettava vanhempi mies, kuin kauan vaan haluut oon valmis, missä olet
Kiinnostais,ja ois koko vkl aikaa,missähämpäin olet,ite H.Linna
Mispäin herkku olis?
- Anonyymi
Kaukana ovt huijarit kuten aloittaja.
- Anonyymi
Kuuma, halukas 180/90 kielimies valmiina 😋
[email protected]- Anonyymi
Idiootti heti tyrkyllä hehehee 😅🤣
- Anonyymi
voisin polvistua esim. puistossa nuolla niin kauan että saisit orkun toivottavasti on katsojia
Mistäs sinä olet?
- Anonyymi
- Anonyymi
Moro minä harrastan suuseksiä, nuolemista ja kunnolla imemistä. mutta kerros sinä lisä.
- Anonyymi
Keittiön laatikostosta löydät varmaan sen nuolijan millä ainakin yhdeksänkymmentä luvulla taikinakulhon pohjat putsattiin koit sitä jos se vaikka auttais ens hätään
- Anonyymi
kesällä vois mennä rannalle päiväks nuolisin päivän aikana monta orkkua ei haittaa vaikka muut katselis kiihottuisin itsekkin ehkä lusikka-asento panotkin välillä sen jälkeen ois lämmin kaunis pillu nuoltavana ihanaa
- Anonyymi
Taas teinit kirjoittelee ja reppanat luulee saavansa.
- Anonyymi
Täältä löytyi hyvä nuolija.. harmi tuottaa paska puhujille pettymys... Vaimo kattoi vierestä....
- Anonyymi
Loimaan mies nuolee yöt ja päivät. Mistä itse olet?
- Anonyymi
Täällä olis vapaehtonen nuolemaan sun pimppaa.Oon Loimaan lähellä,missä sinä?
- Anonyymi
Tilasin aikanaan perustason keittokirjan jossa on vain ohjeita peruasioihin ilman kuvia!
Ihmettelen aloittajan kaltaista ihmistä miksi ei saa kontaktia mieheen livessä ja pääse asiassa eteenpäin ilman nettiä? Täälläkin miehet on helppoja ja kuvittelee naisten olevan täydellisä... Fiksu ihminen saa kontaktin ilman nettiä ja loppu on vain itsestä kiinni. Onko ihmiset niin tyhmiä, että lähtevät lupaamaan ja suostumaan asioihin 160 merkin viestin perusteella!
Kun itse olin juniori-iän aikuinen tai junnu, niin ei tedetty netistä mitään.- Anonyymi
No kun aloittaja on samanlainen säälittävä monivammainen urpoluuseri ku kaikki muutkin näillä suoli24palstoille parveilevista avohoidokeista että ei yksinkertaisesti pysty eikä kykene muuhun kuin selailemaan nettiä yksin neljän seinän sisällä ja fantasioimaan haaveilemaan ns normaalista elämästä joka ei kuitenkaan onnistu mitenkään erinäisten sairauksien paniikkihäiriöiden ynm takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun aloittaja on samanlainen säälittävä monivammainen urpoluuseri ku kaikki muutkin näillä suoli24palstoille parveilevista avohoidokeista että ei yksinkertaisesti pysty eikä kykene muuhun kuin selailemaan nettiä yksin neljän seinän sisällä ja fantasioimaan haaveilemaan ns normaalista elämästä joka ei kuitenkaan onnistu mitenkään erinäisten sairauksien paniikkihäiriöiden ynm takia.
Tiukka analyysi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut näköjään itsestäsi diagnoosin minkä sait niuvanniemestä.😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiukka analyysi
Freudit kehiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiukka analyysi
Nimenomaan. Nythän se myrkyn lykkäs. Tiukka ja Myrkky naapuripitäjät 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Nythän se myrkyn lykkäs. Tiukka ja Myrkky naapuripitäjät 🤡
Ja rahat nehän on Tiukassa.
- Anonyymi
[email protected]
Täältä löytyis halukas siistityn ja puhtaan pillun nuolentaan vanhapoika Etelä-Savosta. Missä olet haluan nuolla pillusi pistä viestiä
- Anonyymi
Mis sie tarviit hyvee nuolijoo täs siul on semmonen kielimies.😜
- Anonyymi
Miten helvetissä ihmiset 1300-2000 välisellä ajalla loi kontakteja kun ei ollut nettiä! Maailma ei ole muuttunut miksikään 1300 luvusta, mutta nykyään ihmiset haluaa matkustaa 500 kilometriä ja pettyä! En tiedä miten turvallinen messenger on nykyään mutta se pettymys voi tulla pitkien keskusteluitten jälkeen sielläkin. Itsellä oli joskus 10v sitten aktiivinen Messenger käyttö mutta se hiipui ja alustat on muuttuneet aika paljon ja itsekin Mutta tyhmä ihminen tulee nettiin etsimään nuolijaa saati lähtee mukaan.
- Anonyymi
Älä ota kaikkee niin vakavasti...huumorilla ja tää on vaan keskustelupalsta
Minä voisin mielelläni nuolla pilluasi sillä mikään ei ole niin kiihottavaa kun sykkivä märkä posliini pillu.
- Anonyymi
Osta koira!
Varmasti nuolen pillusi ja orkkuun asti maistuis vaikka heti
- Anonyymi
Kuhan sanot vaan, ei naiset pillun nuolemisesta tykkää vaan sitä tylsämielistä kyrpää kurkkuun ja perseeseen pitää aina vaan olla tai lesboilua. Ite oon nelikymppinen hetero mies ja himohalut seksiin ovat menneet menojaan, ei minusta homoilijaksi oo. Arvoisa Anonyymi-ap, miksi mies ei voisi olla nuolemassa sua, miks siihen on pakko olla aina joku nainen?
Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984