Hei,
Jos vanhempi nyt tekee kahden vuoden määräaikaisen sähkösopimuksen mutta muuttaa mun luokse asumaan alkukeväästä niin eikös se määräaikainen silloin raukea koska mulla on jo oma sopimus.
Ja mun firma on vanhempien osoitteessa niin eihän se vanhemman nykyinen sähkösopimus firman nimiin tule vaan voin tehdä uuden sopimuksen?
Määräaikaisen sopimuksen irtisanominen
7
658
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä versio tulee määräaikaisista sopimuksista seuraavaksi ?
- Anonyymi
Anteeksi, ehkä unisuutta vielä mutta siis että mitä tarkoitat että mikä versio tulee seuraavaksi? Siis se on määräaikainen sopimus mutta jos ei asukaan sielä niin kauaa niin voiko sen katkaista?
- Anonyymi
Muutto on ihan lakipykälien mukaan sallittu syy irtisanoa määräaikainen sähkösopimus.
- Anonyymi
Joo muuttoon on kuningas toiseen osoitteeseen niin sähkö sopimus poikki vaan
- Anonyymi
Onko tässä nyt kyse yhdestä ja samasta osoitteesta ja sähköliittymästä, vai kahdesta osoitteesta siellä ja täällä?
- Anonyymi
Miksi edes harkita määräaikaista tuollaisessa tilanteessa, jos kerran aikoo sen irtisanoa? Oikein ärsyttää tuollaiset ihmiset, koska mitä enemmän tällaisia erityisoikeuksia vaaditaan, niin sitä huonommat ehdot sopimuksistaan pitävät saavat.
- Anonyymi
Määräaikaiset ovat halvempia nyt. Huomisesta ei tiedä ja keinottelu on sallittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1365551HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164815Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu864010Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty863437Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido683161Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert351892- 471825
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t801567- 141438
- 191374